Livets datter Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Du har sikkert ALLTID lurt på det. Nå har du altså muligheten... ta testen her.
Suzy Skrevet 22. august 2003 #2 Skrevet 22. august 2003 Jeg ble Katt... (ikke overraskende) *male* Suzy :blunke:
OppNed Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 :o En...en...delfin (?????) Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Pudring??? Mener de pludring, kanskje? Pludrer delfiner?
Livets datter Skrevet 22. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2003 Mjau... jeg også. Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. "
Skusla Skrevet 22. august 2003 #5 Skrevet 22. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Delfin :o Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. Delfiiin for pokker.. Hva vet vel en delfin om sengehygge??? Delfin også da.. Hvorfor ikke en katt.. *prrrrrr* eller kanskje en tiger???? hehe.... Neida jeg er en Delfin!
Livets datter Skrevet 22. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2003 Delfiiin for pokker.. Hva vet vel en delfin om sengehygge??? Delfin også da.. Hvorfor ikke en katt.. *prrrrrr* eller kanskje en tiger???? hehe.... Neida jeg er en Delfin! He he... din ville og utemmede delfin!
aline Skrevet 22. august 2003 #7 Skrevet 22. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Delfin Du elsker å ha det morsomt på soverommet, og strekker forspillet så langt som mulig. Du er spontan og tenker ikke på noe annet enn det som skjer i øyeblikket, dersom du har det gøy. Myk sex med masse puter og pudring er tingen for deg. ...eh.. det der med masse puter og pudring (???) er jeg ikke helt sikker på, men morsomt: JA! forspill: JA!! Tenker ikke på noe annet en det som skjer i øyeblikket og har det gøy: JA!!
Livets datter Skrevet 22. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2003 Finnes det bare katt og delfin som alternativ der, eller?
Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #9 Skrevet 22. august 2003 Jeg ble også definert som en delfin. oink oink
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Katt Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. Mjau!
LilleBille Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Nok en delfin... Absolutt ikke det jeg i utgangspunktet ville beskrevet meg selv som.. :oops: . .. har vel ikke tenkt tanken en gang...
Sandman Skrevet 22. august 2003 #12 Skrevet 22. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg. Dæven...! :o :o ...høres jo ut som en potensiell voldtektsforbryter...
Trilli Skrevet 22. august 2003 #13 Skrevet 22. august 2003 Delfin...hm, ble ganske overrasket når ordet dukket opp. Men nå er jo delfinen en av de mest lekne dyrene, da :-) ...og en av mine yndlinger. Kan leve med det!
aline Skrevet 22. august 2003 #14 Skrevet 22. august 2003 etter hva jeg kan huske å ha fått med meg, så er vel delfinen ett av de få dyrene (sammen med mennesket) som faktisk har sex "for gøy" og for kos og ikke bare som en forplantningssak. (mener forskere hadde kommet frem til det, så det i ett program som omhandlet delfiner spesielt.) Så sååå ille er det vel ikke? og hvem har sagt at ikke delfiner kan være ville og heftige?
Arnie Skrevet 22. august 2003 #16 Skrevet 22. august 2003 Nok en delfin slutter seg til stimen! Skal vi prøve det derre hoppe-opp-i-lufta-og-gjøre-salto tricket? Alle sammen samtidig, mener jeg? Blir sikkert skikkelig SCCCHHHTIIIILIIII!!!
chimp Skrevet 22. august 2003 #17 Skrevet 22. august 2003 Kattepus! Du elsker selve jakten, nesten like mye som sex`en selv. Tekstiler i form av påkledning eller sengetøy er viktig for deg. Du er stadig på jakt etter nye eventyr, og elsker å dele en fantasi. "
Linemor Skrevet 22. august 2003 #18 Skrevet 22. august 2003 Hjort Du er litt tilbakeholden, og liker å spille "hard to get". Du har ikke noe imot at andre tar kontrollen, og kan lett bli tent av en god lukt.
Jinx Skrevet 22. august 2003 #19 Skrevet 22. august 2003 Du er følgende dyr i senga: Tiger Du liker å ha kontrollen i soverommet, er åpen om hva som er dine ønsker og hater gjette-leker. Så snart du er opphisset er det ingenting som kan stoppe deg.
Malou Skrevet 22. august 2003 #20 Skrevet 22. august 2003 Enda en delfin her... Er med på salto trikset jeg... Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå