Lille85 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Situasjonen er den at jeg savner eksen min.. Det ble slutt for over 3 år siden.. Han har ny samboer og et barn med henne.. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år og er nå gravid med hans barn.. Jeg har ALDRI kommet over eksen min, og han er et veldig ømt punkt! Nå så jeg nettopp et bilde av han på Facebook, og kjente det gjorde veldig vondt!! Kommer dette noen gang til å gå over? Vil jeg slutte å ha vondt og bli nervøs når jeg ser han/ser bilder av han? Er så veldig aua!!
Gjest yojo Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Situasjonen er den at jeg savner eksen min.. Det ble slutt for over 3 år siden.. Han har ny samboer og et barn med henne.. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år og er nå gravid med hans barn.. Jeg har ALDRI kommet over eksen min, og han er et veldig ømt punkt! Nå så jeg nettopp et bilde av han på Facebook, og kjente det gjorde veldig vondt!! Kommer dette noen gang til å gå over? Vil jeg slutte å ha vondt og bli nervøs når jeg ser han/ser bilder av han? Er så veldig aua!! Tiden leger alle sår sies det Kanskje du burde prøve å unngå og se bilder av ham, slette han som venn på facebook feks, hvis dette er så vondt for deg! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Det jeg blir bekymret for nå er om du kommer til å få fødselsdepresjoner. Med tanke på at du ikke er over x'n din, og så skal ha barn med en annen man.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Noen ganger så går det bare ikke over, men du lærer deg å leve med det. Hadde en ungdomskjæreste som jeg aldri har kommet over, men jeg går ikke rundt og tenker på han til hverdags. Nå er han død, men jeg har ikke sluttet å savne han likevel, selvom jeg når han døde ikke hadde sett han på 15 år.
Inger88 Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Tror det beste du kan gjøre er å kutte kontakten, selv om det kan være vanskelig.
Lille85 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2009 Men greien er at han har ikke Facebook, og vi har ikke kontakt.. Vi har masse felles venner, som legger ut bilder fra fester og sånt, og der er han.. Jeg har gått på han et par ganger på byn siden det ble slutt.. Alle gangene har han oversett meg.. Men forrige gang gikk han rett bort til meg, og klemte meg.. Og begynte å prate med meg.. Han var ikke langt unna meg hele kvelden, men jeg prøvde å ta avstand, for jeg var redd jeg ville miste kontrollen, og gråte, tyte, et eller annet.. Klarte meg veldig bra!! Da var jeg stolt gitt! *Tihi* :gjeiper: Jeg VET at det ALDRI kommer til å bli noe der igjen.. Så hvorfor i svarte gir ikke følelsene og tankene slipp da?? *Snufs*
Bernardette Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Fordi han betydde mye for deg og enkelte mennesker kommer man aldri over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå