Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Leter etter lilla fliser til gulvet på badet! Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Bor i Østfold. Kan godt være nettbutikk også. Blir veldig glad om noen vil hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Leter etter turkise gulvfliser til bad jeg. Noen som har sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Dersom dere laster ned katalogen fra Bergersen Flis så finnes det i hvert fall turkise fliser på side 15 og i mosaikk på side 118. På side 49 er det fliser i ulike farger deriblant lilla. Dessuten ser det ut til at den nederste flisen på side 78 er lilla. Lilla kan jo være så mangt, så du får se om fargen stemmer. Det er ikke lange veien å kjøre fra Østfold til Bergersen på Ryen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå