Gjest fisk Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg er jomfru, og lurer på dette med fittepromp. Når kommer den, underveis eller når man er ferdig? Hehe..
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Det kommer når luft blir pumpa inn under sex, det skjer ikkje med alle eller heile tida. Det kan komme under sexakten eller rett etter sex når man flytter på seg. Spørs litt på stillingen og sånn. :gjeiper:
Hinata Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg opplever det mest i doggy, men man jo nesten le litt at det
Tevez Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg opplever det mest i doggy, men man jo nesten le litt at det ikke første gang jeg skjønte ingenting og skvatt som bare det
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Du kan på en måte si det er gutten sin skyld hvis det skjer. Dette fordi det er måten han "pumper" penisen sin inn på som gjør om det kommer luft inn eller ikke. Gjorde kjæresten min klar over dette og etterpå har det ikke hendt igjen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jeg er jomfru, og lurer på dette med fittepromp. Når kommer den, underveis eller når man er ferdig? Hehe.. Hos meg skjer det ytterst sjeldent, men om det skjer så er det i doggie stillingen Og da kun etterpå når vi er ferdige og jeg skal reise meg opp igjen. Da siver lufta ut, skjer ikke under akten.og når det skjer er det for at han har tatt penis for langt ut før han pumper den inn igjen, da tar han med seg luft inn igjen, Som da ikke slipper ut før han tar den ut igjen etter vi er ferdige :gjeiper:
Gjest Far til fire Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Jeg er altså far til fire og kan faktisk ikke huske å ha opplevd dette mer enn en gang eller to (for jeg er sikker på at jeg har hørt det, så jeg tar i litt på antallet). Hadde bekymra meg veldig lite uansett. Tror det må være et fenomen hos disse kaninjukkerne som har det fryktelig travelt. Nei, bruk litt tid og ta det sakte.
Ethereal Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Det kan komme både under akten og etterpå. Hos noen skjer det ofte, hos andre skjer der nesten aldri. Og hvis noen tror at man er løs der nede hvis det skjer, så er det bare tull.
Chiyo Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Jeg er jomfru, og lurer på dette med fittepromp. Når kommer den, underveis eller når man er ferdig? Hehe.. DEn kommer mens du har sex, men det kan nok komme etter på også om du har luft i fitta, men det vet ikke jeg noe om. Men det er sånn som skjer. Du er jo jomdru og jeg kan jo deg et tips og det er å ikke bli flau av det fittepromper er en del av sex og blir en flau så kan det ødelegge stemningen, om det blir litt sånn oi hva var det stemning så bare le det vekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå