-littleme- Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg har lest en del om denne kremen. Men jeg vil høre hva andre her ine synes. Jeg trenger noe til leppene og også en fet og god krem som beskytter mot kulde. Og da vil jeg prøve ut Elizabeth Arden Eight Hour Cream, men så er spørsmålet: hva synes dere om denne kremen?
Michelin Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Søsteren min bruker den, og er veldig fornøyd, hun sier den er helbredende. Hun bruker den på kviser, om hun har fått vannblemme, utslett osv. Hun sier den fungerer mot alt.
TiGi:) Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Den inneholder egentlig bare mineralolje og lanolin (sauetalg), som bare legger seg som en hinne som tetter porer... Sats på kvalitet, som decleor eller md..
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg har sluttet å bruke den , synes kremen hadde en alt for sterk lukt, dessuten inneholder den ingen pleiende ingredienser. Sats heller på en god kuldekrem.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Overpriset dritt! Det funker like bra som vaselin...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Jeg jobber ute i all slags vær og fikk derfor knysktørre såre lepper og tørr hud, prøvde ALT før min mor tilfeldigvis hadde EA kremen liggende, den gjorde virkelig underverker på meg- leppene mine slappet plutselig av- nå er problemet borte, bruker den til det meste og er VELDIG FORNØYD, synes ikke den er overpriset, derimot er den drøy i bruk.
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Eg synest også den er kjempegod og veldig drøy i bruk.
Gjest Iah Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Lukta er grusom, ellers synes jeg ikke den fungerer noe bedre enn vaselin som en over her nevner.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 jepp, den er utrolig drøy i bruk.. men på den annen side lukter den så grusomt at jeg omtrent ikke orker å bruke den... kanskje derfor den virker så drøy;)
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Synes den lukter helt ok jeg Fungerer på nesten alt! Katten klora opp hele hånda mi i sommer, og jeg gikk rett inn å hadde på eight hour kremen. Det ble ingen arrdannelse eller disse fryktelig stygge hevelsene man får av katteklor Det hjelper på smårifter, solbrenthet (på mindre steder da seff, smører ikke inn hele ryggen med kremen fks ), bruker også et tykt lag av kremen på kvelden før jeg legger meg, og synes det stort sett funker greit. Nå om vinteren har jeg tørre lepper uansett hva jeg bruker, men ellers om året er de myke og fine. Og tubeun er drøy altså! Tar laaang tid før du bruker den opp
Lilandry Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Tuben er veldig drøy, ja! Men, hos meg virker den litt omvendt. Får en følelse av at jeg får blemmer (herpes) ved bruk av denne på leppene jeg. For det skjer alltid etter noen dager..., veldig rart egentlig. Men, ellers så synst jeg den funker fint for sprukken hud eller tørre flaker på hender osv., på myggstikk osv. er den super. Men, jeg bruker den ikke på noe mer pga. ingrediensene.
Lisama Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Denne kremen lagde EA til bruk på fullblodshestene sine hovne og såre ben etter løp. Av en eller annen grunn funker denne faktisk nesten til alt mulig, fra tørre tupper i håret til spukne lepper og neglebånd. For meg er den helt fantastisk, og jeg bruker den gjerne på hunden sine ben om vinteren og for å unngå snøklumper, tørre snuter osv. Det er en super universalkrem. Vi har fått tilbakemelding i butikken om folk som har vært innlagt på Haukeland med brannskader, og brukt denne kremen for å lege sårene fortere og bedre. Og det funket! Spør du meg bør du absolutt prøve den
Gjest Christabelle Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Den er fin som en isolator; altså den holder fuktigheten inne. Den kan også brukes som kuldekrem. Men noen fuktighetsgivende effekt har ikke jeg merket i hvert fall. Den smaker %$#$"#%& og er kjempeklissete! Takke meg til vaselin i stedet
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 ut i fra denne tråden høres det ut som om man enten elsker den, eller hater den. jeg elsker den!
Lilandry Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 Jeg skjønner ikke dem som klarer å smøre denne ut i hele ansiktet, blir de ikke klissete og blank?
Gjest Miam Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Hehe, hvem smører den i hele ansiktet da?
Lilandry Skrevet 24. november 2009 #18 Skrevet 24. november 2009 Hehe, hvem smører den i hele ansiktet da? :gjeiper: Ja, si det. Mener å ha lest om noen som gjør det skjønner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå