Gå til innhold

Hva slags merker bruker 12 år gamle gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva slags merker på klær er populært blant 12 årige gutter nå om dagen?

Har et par nevøer i den aldersgruppen.... og det nærmer seg jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M.

De fleste gutter på 12 bryr seg mindre om merker ;)

Dataspill gjør nok forøvrig mye større suksess enn klær.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Her jeg bor bryr guttene seg om hva de går i når de er 12 år.

Vil tro det varierer fra sted til sted hvilke merker som er in blant ungdommene, men her jeg bor er det Abercrombie&Fitch, Lyle&Scott, Canada Goose, Moods of Norway o.l. som er populært for tiden.

Og fremdeles Bjørn Borg når det gjelder boxere.

Skrevet
H&M.

De fleste gutter på 12 bryr seg mindre om merker ;)

Dataspill gjør nok forøvrig mye større suksess enn klær.

ha ha, må smile :, slik er det ikke med di guttene jeg kjenner.

de vil ha klær, for det gir status, og de liker å pynte seg.

En annen diskusjon er om de skal bli vendt med å få det,mange merker er veldig eksklusive.

dc

volcom

lrg

indepedet

evisu

:) tror ok det er mange gutter som liker klær ja.

Skrevet
ha ha, må smile :, slik er det ikke med di guttene jeg kjenner.

de vil ha klær, for det gir status, og de liker å pynte seg.

dc

volcom

definitivt volcom. de elsker det. jeg vet ikke helt hvorfor, men sånn er det bare. i hvert fall her jeg bor.

Gjest Gjest_miamor_*
Skrevet

Gutten min på 12 vet knapt at det finnes forskjellige merker på klær........bruker det jeg kjøper og er strålende fornøyd med det han får. HEr legger vi vekt på andre verdier.....det har mye med oss foreldre å gjør hvordan barna ser på dette.

Skrevet (endret)

Mine gutter har i alle fall aldri brydd seg med merker i den alderen.

Det gjør han på 16 forresten ikke enda, bare fargen og fasongen/stylen er riktig.

Endret av ToveM
Gjest beinhard mamma
Skrevet

DC, for alt i verden. Og Bjørn Borg truser.

ALLE må ha det. En vanlig T-skjorte med to idiotiske bokstaver på eller truser med navnet til en gammel gris på. Til svinpriser.

Tror jeg er den eneste moren i klassen til 12 åringen som nekter å kjøpe disse bedritne merkene.

Skal han ha det må han spare til det selv, og det vil han ikke. Han syns det er idiotisk å bruke pengene sine til det. Flinke, lille gutten min. :enig:

Skrevet
DC, for alt i verden. Og Bjørn Borg truser.

ALLE må ha det. En vanlig T-skjorte med to idiotiske bokstaver på eller truser med navnet til en gammel gris på. Til svinpriser.

Tror jeg er den eneste moren i klassen til 12 åringen som nekter å kjøpe disse bedritne merkene.

Skal han ha det må han spare til det selv, og det vil han ikke. Han syns det er idiotisk å bruke pengene sine til det. Flinke, lille gutten min. :enig:

Du har all grunn til å være stolt, og en del foreldre har mye å lære av deg.

Det er et ansvar alle foreldre bør ta, å ikke hverken introdusere eller følge opp alle mulige kunstig skapte behov som samfunnet og media legger opp til.

Gjest beinhard mamma
Skrevet
Du har all grunn til å være stolt, og en del foreldre har mye å lære av deg.

Det er et ansvar alle foreldre bør ta, å ikke hverken introdusere eller følge opp alle mulige kunstig skapte behov som samfunnet og media legger opp til.

Men samtidig må jeg innrømme at jeg forstår veldig at han ønsker seg det som de andre har. Ikke så enkelt å være den eneste som ikke har de rette merkene.

Jeg prøver å få han til å forstå at de som tjener disse pengene gnir seg i hendene og ler rått av alle dem som nærmest kaster penger etter dem. Og han er jo veldig enig.

Prøver å få han til å finne sin egen stil, og det har gått bra til nå.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Tja... Hva som er populært kommer an på stilen, men generelt så vil jeg vel si at DC, Volcom og Burton er populært.

Skrevet
Tja... Hva som er populært kommer an på stilen, men generelt så vil jeg vel si at DC, Volcom og Burton er populært.

Enig. Jeg har selv en 12 åring som bli straks 13, og det går i Quiksilver, WESC, Volcom....

Skrevet

Broren min på 12 år er også ganske merkebevisst. Liker Volcom, WESC og DC i allefall.

Skrevet

Kommer sikkert an på hvor man bor også, vil tro det ikke er de samme merkene som er populære på vestkanten i Oslo som på Stange liksom.

Skrevet

Klær er veldig POP hos mine gutter(8 0g 10 år),og alt av merke klær er kult :enig:

DC

Volcom

Etines

Quik silver

Girls

Burton

Skrevet

Jeg har en 16-år gammel gutt i huset, og jeg har ikke hørt om halvparten av merkene som nevnes her!

Han er klesbevisst, men ikke merkebevisst.

Så lenge det er rette fargene og rette fasongen er han mer enn fornøyd.

Skrevet

Hvor er det man får tak i disse merkene da? Jeg kjøper sjelden gutteklær, men vurderer det i julegave i år. Jeg trenger tips om butikker i Oslo og Akershus.

Skrevet

Bjørn Borg boxere er det eneste merke min 14 åring er opptatt av, buksene kan gjerne kjøper på Wearhouse og genesere på Cubus :)

JC har ihvertfall BB boxere, og Urban har sikkert noe av det andre. Strømmen storsenter har begge butikkene!

Skrevet
Bjørn Borg boxere er det eneste merke min 14 åring er opptatt av, buksene kan gjerne kjøper på Wearhouse og genesere på Cubus :)

JC har ihvertfall BB boxere, og Urban har sikkert noe av det andre. Strømmen storsenter har begge butikkene!

Takk skal du ha! Jeg hadde tenkt meg på nattåpent Strømmen storsenter i dag, så da får jeg nok ta turen innom Urban. Fant en hjemmeside til Urban dor de som måtte være interessert. https://urbanshop.no/

• 3 uker senere...
Skrevet

vet ikke hvordan jeg dompet borti denne troden men men

det viktigste er å tenke på hva slags stil kidd har,,

merker er tildels viktig.. å varierer på vilken stil man har

en t-sjorte med kul print slår altid ann etter min mening(har selv t-skjorter jeg ikke har peiling på merket). her er en liste over merker som bruker å ha kule print .

(merke på bukse å lignede er ofte midre viktige da gjeder kunn stilen på plagge)

carhatt

quicsilver (kann ha viss du leter, unngå logo trykk)

volkom

etnis (hviss du leter mye,unngå logo trykk)

populere merke som DC har kunn kippe trykk som kidsa vill bli lei av fort.. å er kunn et status merke for wannabee skatere

unngå logo trykk, er bare teit å være reklame plakat..

hhilsen g22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...