Gjest rotehodet Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Eg veit det er forbudt, men likavel klarer eg ikkje å halda meg vekke. Trenger rett og slett at nokon dunker litt vett i hodet på meg, for dette er absolutt ikkje bra. Det er snart 3 år siden bruddet, men eg kjenner jo eksen min så godt at eg veit det ikkje blir populært. Ein anna ting er jo at eg og bestevennen også er blitt perlevenner. Det er vel heller ikkje bra. Herregud for eit rot......
MadamMim Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg tenker at det er mange ting som spiller inn... Hvordan det ble slutt for eksempel. Om det hadde blitt dere to, er det egentlig bestekompisen hans som gjør noe galt syns jeg. Han er din eks, og regner ikke med at dere har så spesielt mye med hverandre å gjøre uansett.
Gjest rotehodet Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Dessverre har eg eit barn med han, så me må ha kontakt. Men er venner, og han er i eit forhold. Jaja, får dunka hodet i veggen eit par gongar, og sjå om det hjelper.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Det er da ikke noe å gjøre et så stort problem av. Det er jo ikke sikkert denne bestevennen er interessert tilbake? Men hvis dere er en perfekt match, så skal da ikke eksen deres stoppe dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå