Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 det har seg slik at kjenner en kar som er 25 år. nå er han på gang med ei på 16!!?!?! det er greit med litt aldersforskjell... men dette syns jeg rett og slett blir for ille. kan ikke skjønne at de gidder og prøve en gang. hvorfor er det slik at andre gutter/menn hopper noe så sinnsykt i aldersforskjell når det kommer til dame?
Gjest megvel Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 I utgangspunktet synes jeg ikke alder er så viktig. Det som teller for meg er livserfaring. En mann på 25 bør ha mer erfaring enn ei jente på 16. Men om det er et forhold som fungerer som det skal har vel ikke alderen noe å si egentlig?
Aftensol Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg synes ikke 9år er så ille mellom to personer (er 7år mellom meg og samboer blant annet..) MEN: en jente på 16år har ikke noe å gjøre sammen med en på 25år... Etter min mening vel å merke... De har jo helt andre interesser, han vil kanskje ut å feste i helgene, hun har ikke lov.. Han bor for seg selv, hun bor hjemme med foreldrene og må kanskje være hjemme kl.22.00..
Bernardette Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg ser ikke problemet. Jeg har en historie som kommer til å få deg til å ville dra sporenstrekt til kirka og be for dem om den situasjonen du beskriver i hovedtråden er ille. våre beste venner ble sammen da hun var 17 og han 55. Nå er de sammen på tolvte året og er et av de lykkeligste parene jeg kjenner. Nordmenn skal alltid synes så mye om andre.
toth Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 For ett forhold så blir det bare tåpelig, sex derimot er lov så lenge det er mopedsertifikat inne i bildet
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 (endret) Skal ikkje si noe eg, for eg blei sammen med samboeren min når eg var 16 og han 25 (nesten 26). Funka fint som bare det for oss, vi er nå sammen ennå, 6 år seinere Endret 23. november 2009 av Syrin_Ulven
Gjest Coarvi Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 I utgangspunktet er det lett å tenke "usj, hva ser han i henne" og fordømme hele greia. Men jeg kjenner flere som var 14-16 da de traff sine 10 år eldre kjærester. 10 år er til og med noen av de gift og har barn. Så jeg skal ikke påstå det er noe galt i det...
MiniMuffin Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 At en 25 år gammel gutt i det hele tatt har interesse av å henge meg så unge jenter synes jeg er en litt forstyrrende tanke... Lurer på hvor de møttes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå