Gå til innhold

Kjole størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Help !!

Da jeg prøvde brudekjoler fant jeg bare DEN KJOLEN å bestemte meg egentlig for å kjøpe kjolen raskt.

Så en dag var jeg inne på Lise.nett hvor jeg fant den samme kjolen, helt ny, men til 4000 kr mindre. Brudesalongen nekter å fortelle meg hvilken str. jeg prøvde, og det blir vanskelig å ta mål siden kjolen har knyting bak og kan strammes inn og ut, og derfor kan brukes fra 38-42 :roll:

Jeg ønsker DEN kjolen i DEN størrelsen jeg prøvde. Hva gjør jeg ? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring brudesalongen og spør om de fører det merke og i hvilken størrelser de har kjolen inne, slik at du kan komme innom og prøve den. Hvis de spør hvorfor du lurer på størrelsen si at du kan prøve den i en anne salong men der har de ikke riktig størrelse...eller noe sånt!!! Men fy f... så kjipe de på brudesalongen er da?

Du skriver også at den kan brukes alt fra 38-42 størrelse,hvordan satt den på deg, den du prøvde og hvilken størrelse er du? Kunne sammenlignet i forhold til hva du burde ha hatt av størrelse, en mindre eller en større? hva sa de i salongen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ring til hun på Lise.nett, og fortell hvilken kjole du ønsker deg, og hvilken str. du bruker til normalt.

Har hørt at hun er kjempeflink og hjelpsom, så det ordner seg nok.

Skrevet

Tenk å være så lite behjelpelig!

Det du kan gjøre, er å gå i en annen butikk som selger den kjolen og prøve den der. Når du prøver den passer du på å sjekke størrelsen selv. (størrelsen står vanligvis inni kjolen). Du kan også gå på hjemmesiden til det merket, for disse hjemmesidene har ofte en oversikt over størrelser og mål. Jeg så også at lisenett.no hadde en oversikt over flere merker.

Skrevet

den brudesalongen var sleip da.. :evil:

Skrevet

Ellers kan du ta målene dine, og sammenligne med måletabellen på lisenett.no!

Hvilken brudesalong var dette egentlig? SLik at andre kan styre unna?

Skrevet

Hjelp! Den var vrien.. Dra til salongen igjen, prøv kjolen og spør en gang til.

Jeg hadde nesten samme dilemma, jeg fant DEN kjolen, men så ville de ikke fortelle meg annet enn at det var en Pronovias kjole- altså ikke det den heter: Ophelia. Jeg ville jo ikke kjøpe i første og beste butikk uten å sjekke litt priser..( men det vet jo salongene, det er jo derfor de er sånn ) Etter å ha tenkt på kjolen dag og natt det ble til at jeg dro dit og prøvde kjolen enda en gang, og da fortalte de det!

Merkelappen med størrelsen finnes kanskje inne i kjolen, på min sitter den nede ved midjen. Ta med deg kjolen inn i prøverommet og undersøk den!

Lykke til!!

Skrevet

For noen kjipe folk...

Dra dit en gang til og prøv, og finn ut størrelsen da. Og jeg lurer skrekkelig på hvilken salong dette var......

Skrevet

Det var kjempedårlig gjort av den salongen, men Lise kan sikkert hjelpe deg, hun er veldig flink. Og du skal ikke være redd for å handle med henne, jeg har kjøpt brudepikekjole og smoking til brudesvenn av henne, og jeg fikk topp service hele veien. Anbefales!!! Lykke til da, håper du får tak i den rette kjolen i den rette størrelsen til den rette prisen :D

Skrevet
Ring til hun på Lise.nett, og fortell hvilken kjole du ønsker deg, og hvilken str. du bruker til normalt.

Har hørt at hun er kjempeflink og hjelpsom, så det ordner seg nok.

Prøvde å gå inn på www.Lise.nett - men får bare til svar at den siden finnes ikke. Stemmer denne siden??

Scorpina

Skrevet

Kom inn på siden ved hjelp av denne adressen: www.lisenett.no

Skrevet

Jeg vet ikke om det hjelper så mye, men snørekjolene sies å kunne snøres/løses to str i hver retning. Jeg synes det høres ut som om kjolen din er en str 10. De kjolene jeg har i ti har jeg iallefall fått opplysninger om at passer 38-42.

Mvh Liv

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vet ikke om det hjelper så mye, men snørekjolene sies å kunne snøres/løses to str i hver retning. Jeg synes det høres ut som om kjolen din er en str 10. De kjolene jeg har i ti har jeg iallefall fått opplysninger om at passer 38-42.

Mvh Liv

Selger du brudekjoler ?, takk for tipset om størrelse. 10 høres nok riktig ut, jeg er ikke særlig høy eller stor, men trekker litt over brystet, er litt redd for å få en som er for knapp.

Skrevet

Noen av snørekjolene har snøring bare til pynt, som fex min som ser sånn ut bak.

Der må kjolen syes ut eller inn for hver minste lille kilo enten det er opp eller ned....

Skrevet
Noen av snørekjolene har snøring bare til pynt' date=' som fex min som ser sånn ut bak.

Der må kjolen syes ut eller inn for hver minste lille kilo enten det er opp eller ned....

*humrer*....så da må du vel holde den vekten du har nå _helt_ konstant fram til 29. mai neste år....right ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...