Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har lyst til å kjøpe playstation 3 slim til min kjære til jul.

Tenkte da å bestille fra komplett.no. Men jeg har virkelig ikke peiling på playstation, og håpte noen kunne forklare meg om jeg må bestille noe ekstrautstyr til denne ?

Veldig takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minnekort, spill og ev. en kontroll til hadde kanskje vært lurt. Ellers ser det ut til at alt annet følger med. :)

Skrevet

Takk!:) så da følger det allerede med en kontroll? Visste bare ikke om jeg måtte kjøpe med to slike:)

Kunne jeg spurt hvilket minnekort som anbefales?

Skrevet (endret)

Kan ikke se hva du skal med et minnekort. I motsetning til PS2 har PS3 intern harddisk, i dette tilfellet på 120 GB. Det holder i massevis til alt av lagrede spill, utvidelser, demoer og småspill fra PSN. Jeg kan ikke tenke meg at de selger en konsoll uten å inkludere iallefall én kontroll - men om dere skal spille sammen, eller han vil spille med venner, kan det være greit å kjøpe en ekstra.

I følge infoen følger det også kun med en A/V-kabel. Den kan fint brukes til å spille med, men om dere har en HD-TV burde du vurdere å investere i en HDMI eller komponent-kabel for å utnytte TV-en skikkelig. HDMI-kabler finner du i "tilbehør"-ruten under produktbeskrivelsen i linken din.

Et spill kan jo også være greit, for det tror jeg ikke er inkludert. Ser FIFA 10 til PS3 ikke koster mer enn 399,- hos komplett, noe som er veldig rimelig for et såpass nytt spill i konsollsammenheng. Noe å vurdere hvis gubben liker fotball?

Endret av Zealuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...