Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei! Har lyst til å kjøpe playstation 3 slim til min kjære til jul. Tenkte da å bestille fra komplett.no. Men jeg har virkelig ikke peiling på playstation, og håpte noen kunne forklare meg om jeg må bestille noe ekstrautstyr til denne ? Veldig takknemlig for svar!
KinderMaxi Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Minnekort, spill og ev. en kontroll til hadde kanskje vært lurt. Ellers ser det ut til at alt annet følger med.
Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Takk! så da følger det allerede med en kontroll? Visste bare ikke om jeg måtte kjøpe med to slike:) Kunne jeg spurt hvilket minnekort som anbefales?
Zealuu Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 (endret) Kan ikke se hva du skal med et minnekort. I motsetning til PS2 har PS3 intern harddisk, i dette tilfellet på 120 GB. Det holder i massevis til alt av lagrede spill, utvidelser, demoer og småspill fra PSN. Jeg kan ikke tenke meg at de selger en konsoll uten å inkludere iallefall én kontroll - men om dere skal spille sammen, eller han vil spille med venner, kan det være greit å kjøpe en ekstra. I følge infoen følger det også kun med en A/V-kabel. Den kan fint brukes til å spille med, men om dere har en HD-TV burde du vurdere å investere i en HDMI eller komponent-kabel for å utnytte TV-en skikkelig. HDMI-kabler finner du i "tilbehør"-ruten under produktbeskrivelsen i linken din. Et spill kan jo også være greit, for det tror jeg ikke er inkludert. Ser FIFA 10 til PS3 ikke koster mer enn 399,- hos komplett, noe som er veldig rimelig for et såpass nytt spill i konsollsammenheng. Noe å vurdere hvis gubben liker fotball? Endret 22. november 2009 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå