Livets datter Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Må bare uttykke min dyype interesse for dette herlige programmet. Steve er bare helt utrolig, og jeg skulle gjerne ha vært en tur i parken hans; Australia Zoo. For spesielt interesserte, kan dere se hjemmesiden her.
Manon Skrevet 22. august 2003 #2 Skrevet 22. august 2003 Helt enig! Han er jo så engasjert at han nærmest er helt vill i blikket! Har sett mye på programmene hans, og kunne også tenke meg en tur til Australia Zoo...
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 Den mannen er gæærn... Herlig engasjert, men gæærn...
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #4 Skrevet 22. august 2003 Liker'n ikke så mye. Da har jeg mer sansen for en annen fyr jeg har sett et par ganger. Vet ikke hva han heter, men lurer på om ikke han også er fra Aussie-world. Pen, mørkhåret herremann.
Mathias Skrevet 22. august 2003 #5 Skrevet 22. august 2003 Blir litt sliten av han jeg... Han andre fyren, er det han som flyr helikopter rundt i bushen og hjelper folk? Makan til selvdigger som han da.. Innlegget er endret. Orakel - moderator
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #6 Skrevet 22. august 2003 Hmm, har ikke sett verken helikopter eller andre folk i han andres programmer.
Klips Skrevet 22. august 2003 #7 Skrevet 22. august 2003 Har dere sett MAD parodien? "Now I'm going to do something extreeemely stupid and dangerous..." Liker at folk er engasjerte, men han lar jo aldri dyra få være i fred!
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #8 Skrevet 22. august 2003 Nemlig! Han jeg tenker på heter forresten Jeff Corwin, har jeg funnet ut.
Mathias Skrevet 22. august 2003 #9 Skrevet 22. august 2003 Jepp.. Man MÅ vel ikke STUPE over ALLE dyr man ser på sin vei!....
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Han jeg tenker på heter forresten Jeff Corwin, har jeg funnet ut. Han så jeg på Oprah her en dag...
Malou Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Jennifer Innlegget er slettet. Orakel - moderator
Livets datter Skrevet 22. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2003 Sitatet er slettet. Orakel - moderator Steve eller Jeff?
Midnattsol Skrevet 22. august 2003 #13 Skrevet 22. august 2003 Synes Steve er litt morsom, jeg. "WOOW har du sett, der ligger det heelt tilfeldig en slange som er veeeldig skjelden og vanskelig å finne. Nææææ, sånn flaks vi hadde nå."
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2003 #14 Skrevet 22. august 2003 Som forsker wannabe, syns jeg han blir litt for tabloid. Hoved tanken bak programmet er sikkert å drive litt reklame for Australia zoo og få folk til å ta litt mer miljøhensyn, derfor alle de sjeldne dyra som ligger "helt" tilfeldig i veien. Han er jo underholdende, midt oppi det hele.
Mathias Skrevet 22. august 2003 #15 Skrevet 22. august 2003 Synes Steve er litt morsom, jeg. "WOOW har du sett, der ligger det heelt tilfeldig en slange som er veeeldig skjelden og vanskelig å finne. Nææææ, sånn flaks vi hadde nå." ... nå skal jeg bare ta den... hmmmf... i halen.... iaiks.... som er... aaahhh... utrolig farlig... og dumt... ooommmfff... og den blir utrolig plaget og sint.... auuuu...
Malou Skrevet 22. august 2003 #16 Skrevet 22. august 2003 Steve eller Jeff? Steve!!! Jeg svitsjer fort videre når han dukker opp på skjermen. Maken til irriterende mann! :evil: Jennifer
minniepus Skrevet 22. august 2003 #17 Skrevet 22. august 2003 Både han og kona har utrolig irriterende fortellerstemmer, men ellers er det greit nok. Jobba en gang med noen gutter som var stoooore fans.
MarianneE Skrevet 23. august 2003 #18 Skrevet 23. august 2003 Har dere sett MAD parodien? "Now I'm going to do something extreeemely stupid and dangerous..." Liker at folk er engasjerte, men han lar jo aldri dyra få være i fred! Har sett den, ja. Kjempe morsomt! En periode svirra det rykter om at den godeste Steve var død, tatt av en krokodille mens han holdt på med sitt. Tydelig ikke sant.......
'Lilly' Skrevet 23. august 2003 #20 Skrevet 23. august 2003 ....."This is one of the most dangerous snakes in the world. One bite and you are dead".........(slangen biter Steve i leggen)..........."You naughty, naughty reptile :fy: "........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå