Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg skal kjøpe treningstøy til mine nærmeste (og meg selv) i julegave i år, og har tenkt å gjøre det enkelt og bestille over nett, har funnet en dansk side. Men hvor lønner deg seg egentlig å handle nå, bør jeg heller bestille fra USA?
charlott Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 (endret) Kursen mot $ er jo veldig gunstig, så USA er et godt marked. Frakt kan derimot være relativt dyrt fra USA. Endret 23. november 2009 av Bond
MissCoverdale Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Britisk pund er også relativt lav, og flere britiske sider sender fraktfritt til Norge. (de jeg kommer på i farta er feelunique.com, og play.com, men de selger ikke treningstøy). Ellers er jo den svenske kronen grei å bruke. Holder du deg innenfor EØS landene så virker det logisk at frakten ikke blir like drøy som f.eks. fra USA.
Gjest Bond Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå