Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #41 Del Skrevet 22. november 2009 Greit nok så lenge du prater om venner og bekjente. Men når vi snakker om en partner i et parforhold, så blir personligheten kritisk viktig. Ja. Og så? To ulike personligheter kan da godt forstå hverandre på det personlige plan. Man er ikke nødvendigvis uvenner for at man har ulike temperament eller ulike interesser?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #42 Del Skrevet 22. november 2009 "Bra nok"? Men blir du ikke bitter over at du ikke får det beste - sett ut ifra fra dine egne skjønnhetspreferanser? Nei, hvorfor skulle jeg bli bitter over det? Så lenge jeg syns dama er behagelig å se på, og hun tenner meg, så er det "bra nok". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #43 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Ja. Og så? To ulike personligheter kan da godt forstå hverandre på det personlige plan. Man er ikke nødvendigvis uvenner for at man har ulike temperament eller ulike interesser?! Nei, jeg sier ikke at man må være like som personligheter. Det kan dessuten bli veldig kjedelig. Men man må passe i sammen og komplementere hverandre - være kompatible. Slik at 1 + 1 = 3. Endret 22. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #44 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er lett overvektig men mye sunnere enn mange tynne jenter. Du ser på ansiktet til folk om de er våkne, energetiske eller slappe og dvaske. Har en søster som flere har sagt til meg at hun er så tynn at hun ser syk ut. Og jeg er vel 30 kg mer enn henne og hører hvor frisk jeg ser ut. Ja tilogmed jeg som er ganske rund. Jeg har ganske mange beundrere også, får høre at jeg er veldig pen, så de kan neppe tenke på vekten min...de beundrerne. Det å være overvektig er ikke akkuratt et sunnhetstegn, det er vel derfor mange unngår overvektige. Det er noe sykelig ved å være overvektig. Man vet at personen som noen år kanskje sliter med det ene og andre. De fleste vil ha en fyr som er sunn, frisk og sporty, og det er egentlig ganske naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #45 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, jeg sier ikke at man må være like som personligheter. Det kan dessuten bli veldig kjedelig. Men man må passe i sammen og komplementere hverandre - være kompatible. Slik at 1 + 1 = 3. Ja, selvfølgelig. Men det blir jo litt vanskelig når folk rundt omkring forventer at du skal være sammen med en viss type mennesker BARE fordi du har et visst type utseende eller en viss type personlightet. Den ekte kjemien får jo ikke lov til å blomstre på grunn av all "forurensning" (media, fordommer, "ideal", etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 22. november 2009 #46 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg er lett overvektig men mye sunnere enn mange tynne jenter. Du ser på ansiktet til folk om de er våkne, energetiske eller slappe og dvaske. Har en søster som flere har sagt til meg at hun er så tynn at hun ser syk ut. Og jeg er vel 30 kg mer enn henne og hører hvor frisk jeg ser ut. Ja tilogmed jeg som er ganske rund. Jeg har ganske mange beundrere også, får høre at jeg er veldig pen, så de kan neppe tenke på vekten min...de beundrerne. Hørtes fint ut Synes det er veldig fint med litt runde damer jeg, dersom man skal se på utseendet. Kvinner med gode, runde former er noe av det vakreste som finnes. Men denne tråden handlet vel om hvor kritiske kvinner var til menn, og ikke omvendt, så kanskje jeg skal gi meg nå. Endret 22. november 2009 av Lapetos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #47 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er lett overvektig men mye sunnere enn mange tynne jenter. Du ser på ansiktet til folk om de er våkne, energetiske eller slappe og dvaske. Har en søster som flere har sagt til meg at hun er så tynn at hun ser syk ut. Og jeg er vel 30 kg mer enn henne og hører hvor frisk jeg ser ut. Ja tilogmed jeg som er ganske rund. Jeg har ganske mange beundrere også, får høre at jeg er veldig pen, så de kan neppe tenke på vekten min...de beundrerne. Har det ikke slått deg at det kanskje nettopp er vekten din de liker? Kroppen din (i tillegg til alt annet - f.eks personlighet)? Alle har sine ideal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #48 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, selvfølgelig. Men det blir jo litt vanskelig når folk rundt omkring forventer at du skal være sammen med en viss type mennesker BARE fordi du har et visst type utseende eller en viss type personlightet. Den ekte kjemien får jo ikke lov til å blomstre på grunn av all "forurensning" (media, fordommer, "ideal", etc.). Nei, det er dessverre sant det. Media skaper masse problemer. Men det er jo egentlig opp til hver enkelt å se forbi alle disse såkalte "idealene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. november 2009 #49 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er lett overvektig men mye sunnere enn mange tynne jenter. Du ser på ansiktet til folk om de er våkne, energetiske eller slappe og dvaske. Har en søster som flere har sagt til meg at hun er så tynn at hun ser syk ut. Og jeg er vel 30 kg mer enn henne og hører hvor frisk jeg ser ut. Ja tilogmed jeg som er ganske rund. Jeg har ganske mange beundrere også, får høre at jeg er veldig pen, så de kan neppe tenke på vekten min...de beundrerne. Du er ikke sunn fordi du er overvektig, men på tross av at du er overvektig. Det å være slank er sunt, men å være for tynn derimot er usunt. Det er mange elementer som bestemmer om en person ser sunn ut, og vekt er en av dem. Nå vet jo ikke jeg hva du mener med lett overvekt da, men det jeg tenker på når jeg sier usunn er omtrent slik: http://www.adressa.no/multimedia/archive/0...kt1_956757a.jpg Og som nevnt over så er vekt bare ett eksempel, andre ting som ser usunt ut er uren hud, brune tenner, svarte ringer rundt øynene, osv, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #50 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, det er dessverre sant det. Media skaper masse problemer. Men det er jo egentlig opp til hver enkelt å se forbi alle disse såkalte "idealene". Som jeg sa i et annet innlegg - alle har sine egne ideal. Det tror jeg at alle intelligente mennsker forstår. Men det er jo interessant at når kvinner plutselig begynner å være like "kyniske" som menn, da blir det plutselig ramaskrik. Hehe Det er vel det tråden egentlig handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #51 Del Skrevet 22. november 2009 Du er ikke sunn fordi du er overvektig, men på tross av at du er overvektig. Det å være slank er sunt, men å være for tynn derimot er usunt. Det er mange elementer som bestemmer om en person ser sunn ut, og vekt er en av dem. Nå vet jo ikke jeg hva du mener med lett overvekt da, men det jeg tenker på når jeg sier usunn er omtrent slik: http://www.adressa.no/multimedia/archive/0...kt1_956757a.jpg Og som nevnt over så er vekt bare ett eksempel, andre ting som ser usunt ut er uren hud, brune tenner, svarte ringer rundt øynene, osv, osv. Hva har dette med trådens tema å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. november 2009 #52 Del Skrevet 22. november 2009 Urimelig kravstore folk er det verste som finnes! Men relativt like barn leker oftest best. En slank person passer best i sammen med en annen som er relativt slank. Akkurat som en fyldig person passer best sammen med en annen som er fyldig. Og blir det altfor stor forskjell i utseendet så er det heller ikke bra. Osv osv ..... Nettopp. Det blir litt søkt om en slank, attraktiv og utadvendt person plutselig skal falle for en tykk, innadvendt en med helt andre interesser - bare for å spisseksemplifisere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. november 2009 #53 Del Skrevet 22. november 2009 Hva har dette med trådens tema å gjøre? Tråden handler jo om hva som er atraktivt, og TS lurer på hvorfor mange ikke faller for overvektige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #54 Del Skrevet 22. november 2009 Nettopp. Det blir litt søkt om en slank, attraktiv og utadvendt person plutselig skal falle for en tykk, innadvendt en med helt andre interesser - bare for å spisseksemplifisere litt. Nei, men det som kan fungere er at den ene er mer stille og rolig enn den andre. Det kan være komplementære egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #55 Del Skrevet 22. november 2009 Nei jeg er langt ifra så overvektig som hun på bildet. Har alltid hatt perfekt helse, blodtrykk, ren og pen hud. Men ja, jeg er lett overvektig. Min søster er tynn som sagt, men har elendig helse og spiser mye usunnere enn jeg gjør. Jeg spiser faktisk ikke sukker og chips. Er glad i grønnsaker og drikker vann. Min søster øser nedpå med sukker og "dritt mat".'' Når det gjelder menn, så hadde jeg nok ikke falt for en med ølmage. Men syns gode og runde og koselige menn er helt greit. Du er ikke sunn fordi du er overvektig, men på tross av at du er overvektig. Det å være slank er sunt, men å være for tynn derimot er usunt. Det er mange elementer som bestemmer om en person ser sunn ut, og vekt er en av dem. Nå vet jo ikke jeg hva du mener med lett overvekt da, men det jeg tenker på når jeg sier usunn er omtrent slik: http://www.adressa.no/multimedia/archive/0...kt1_956757a.jpg Og som nevnt over så er vekt bare ett eksempel, andre ting som ser usunt ut er uren hud, brune tenner, svarte ringer rundt øynene, osv, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #56 Del Skrevet 22. november 2009 Så noen her sa at overvektige menn burde være sammen med overvektige kvinner. FOR NOE SPRØYT!! Har du ikke sett filmen Fatso? Der blir Rhino satt opp på date med et annet tjukt kvinnemenneske og dømt på grunnlag av det. Ja for tjukke mennesker passer jo så bra sammen. Det er jo et fasitsvar. Skjerp deg. Håper du skjemmes over å si noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #57 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, men det som kan fungere er at den ene er mer stille og rolig enn den andre. Det kan være komplementære egenskaper. Nemlig. Og kanskje den slanke personen faktisk liker lubne folk? Kan jo hende at vedkommende faktisk TENNER på den lubne personen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #58 Del Skrevet 22. november 2009 Er det vanlig at folk her på forumet er ekstremt kresne på mannfolka? Om dere tenker dere om, så er mannfolka en GOD del mindre kresne på dere. Hvorfor er damene så mye mer "verd" enn mannfolka? Jeg spurte typen og kompisen hans om hva de ville ei jente skulle være. Snill!, ha samme humor og le av ting støtt og stadig (viktig) og ha et greit utseende. Kan til og med ha litt fett på kroppen sa kompisen til typen, noe typen også sa seg enig i. Jeg er ei slank jente på 22 og det eneste jeg så etter før jeg fikk type var at han var hyggelig og prate med, le endel og ha brune øyne og fint hår. Når jeg ser i den andre tråden hva dere andre jenter og damer vil ha, så blir jeg nærmest rystet. Er kanskje ikke rart dere ikke får dere mann om dere ikke gir f.eks. mindre pene folk en sjanse. Venninna mi tok sjansen på en blind-date med en gutt som var tjukk. Førsteinntrykket hennes var "Woow, dette går aldri, kan like godt bare gå hjem..." men så ble de jo nødt å sitte seg ned å prate. Det endte med at de ble sammen og har vært sammen nå i 3 år (trur jeg) Hva for oss/dere kvinner til å tro at dere skal ha det absolutt beste fra en mann? Hva får dere til å tro at dere er bedre enn mannfolka? Mannen skal jo ha ALT perfekt jo. (Skal sies at jeg er imot forhåndsdømming.) Nå har jeg ikke lest svarene, men når du passerer alderen 22 og kommer til å være ute etter noen å faktisk leve livet ditt med, få barn med osv, er det andre ting enn brune øyne og fint hår som vil stå på listen. Ting som verdier, bakgrunn(i dette legger jeg hvilke moralske normer man er oppvokst med, verdenssyn osv.), utdannelsenivå, fremtidsutsikter, ambisjoner som må klaffe. Og det er her problemene melder seg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 22. november 2009 #59 Del Skrevet 22. november 2009 Så noen her sa at overvektige menn burde være sammen med overvektige kvinner. FOR NOE SPRØYT!! Har du ikke sett filmen Fatso? Der blir Rhino satt opp på date med et annet tjukt kvinnemenneske og dømt på grunnlag av det. Ja for tjukke mennesker passer jo så bra sammen. Det er jo et fasitsvar. Skjerp deg. Håper du skjemmes over å si noe sånt. Ja for viss det skjer på film så MÅ det jo være sant. Alle vet at hvis en person har brukt mye tid på å holde seg i god form, så ramler han ikke pladask for noen som har brukt samme tida på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #60 Del Skrevet 22. november 2009 Det er dokumentar Ja for viss det skjer på film så MÅ det jo være sant. Alle vet at hvis en person har brukt mye tid på å holde seg i god form, så ramler han ikke pladask for noen som har brukt samme tida på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå