Gå til innhold

For kresne damer her + frekk holdning.

Gjest CamillaT

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mats_*
Jeg har små pupper, og jeg har blitt dumpet mange ganger. Nå vet jeg jo aldri hva som er grunnen til at jeg blir dumpet, men jeg har en mistanke om at det av og til er grunnen.

svaret på det, er vel at du har møtt et rasshøl enkelt og greit.

nå skal det jo sies at jeg ikke tenner så fryktelig på pupper, så kunne liksom ikke brydd meg om den ene så ut som en vannmelon og den andre som en appelsin. men tenker vi alle er forskjellige. noen går FOR mye etter utseende og lar det velge hvilken liv man skal leve, istedet for å kanskje ha tatt sjansen på den litt tykke mannen/dama borte i baren..

vi velger ulike veier. noen tror de ender opp med et perfekt forhold og så viser det seg at alt gikk til helvette, når man bare kunne ha sjanset på den litt stygge mannen.... ;o hehe

men nok om det.. har viktigere ting å te meg til, som å koke kaffen og høgge litt ved til vintern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svaret på det, er vel at du har møtt et rasshøl enkelt og greit.

nå skal det jo sies at jeg ikke tenner så fryktelig på pupper, så kunne liksom ikke brydd meg om den ene så ut som en vannmelon og den andre som en appelsin. men tenker vi alle er forskjellige. noen går FOR mye etter utseende og lar det velge hvilken liv man skal leve, istedet for å kanskje ha tatt sjansen på den litt tykke mannen/dama borte i baren..

vi velger ulike veier. noen tror de ender opp med et perfekt forhold og så viser det seg at alt gikk til helvette, når man bare kunne ha sjanset på den litt stygge mannen.... ;o hehe

men nok om det.. har viktigere ting å te meg til, som å koke kaffen og høgge litt ved til vintern :D

Mats - Jeg har ALDRI sagt at overvektige mennesker er stygge. Tvert imot. Jeg synes ikke det finnes noe vakrere enn en lubben dame. Og det finnes mange søte lubne menn også. Tro meg, jeg er ikke en av de snobbete divaene som henger på byen, hvis det er det du tror. Selv om jeg kan nok er kravstor, så tror jeg ikke du skal være så rask til å dømme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at folk her på forumet er ekstremt kresne på mannfolka?

Om dere tenker dere om, så er mannfolka en GOD del mindre kresne på dere. Hvorfor er damene så mye mer "verd" enn mannfolka? Jeg spurte typen og kompisen hans om hva de ville ei jente skulle være. Snill!, ha samme humor og le av ting støtt og stadig (viktig) og ha et greit utseende. Kan til og med ha litt fett på kroppen sa kompisen til typen, noe typen også sa seg enig i.

Jeg er ei slank jente på 22 og det eneste jeg så etter før jeg fikk type var at han var hyggelig og prate med, le endel og ha brune øyne og fint hår.

Når jeg ser i den andre tråden hva dere andre jenter og damer vil ha, så blir jeg nærmest rystet. Er kanskje ikke rart dere ikke får dere mann om dere ikke gir f.eks. mindre pene folk en sjanse.

Venninna mi tok sjansen på en blind-date med en gutt som var tjukk. Førsteinntrykket hennes var "Woow, dette går aldri, kan like godt bare gå hjem..." men så ble de jo nødt å sitte seg ned å prate. Det endte med at de ble sammen og har vært sammen nå i 3 år (trur jeg)

Hva for oss/dere kvinner til å tro at dere skal ha det absolutt beste fra en mann? Hva får dere til å tro at dere er bedre enn mannfolka? Mannen skal jo ha ALT perfekt jo.

(Skal sies at jeg er imot forhåndsdømming.)

Det er det dummeste jeg har hørt. Hva kaller du det du gjør med kvinnene på kg her akkurat nå? Føles veldig som forhåndsdømming.

Må si meg enig med trådstarter her altså..

kvinnene er alt for kravstore og det er ikke en unnskylding at kvinnen skal føde barnet....

jeg er selv sent i tjue-årene og har ofte opplevd (og opplever enda) damer som er waaaaaay for kravstore. Jeg data ei dame for tja rundt 2 år siden. kjemien funket kjempefint, helt til vi hadde sex.. jeg kunne se og skjønne det på henne at hun ikke ville ha en fremtid med en med bare 14 cm.

Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall....

Så å komme å si at jenter IKKE er kravstore blir bare teit. Dere er det, men vil ikke innrømme det. hehe ;)

har en buddis som har en litt for stor ølmage og jentene skyr han og holder seg unna han på fest. Men med engang han åpner kjeften og de syke historiene og den enda mere syke humoren hans kommer ut, kommer damene seilende til han.. :P hehe

Og var det noe hun sa, eller var det din dårlige selvtillit som trakk den slutningen?

ts: ang håret. Dersom 50% av alle 30-åringer ikke har hår, vil det gjerne bety at det ikke er flere som har hår når de blir 60, geddit?

Ellers regner jeg med at du ikke er så blåst at du tror at kvinnene her går rundt med disse listene når de er på mannejakt. Du skjønner vel at det er et ideal dersom man kunne bygge sammen den "perfekte" mannen? Ingen som forventer å finne alle de egenskapene i et menneske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urimelig kravstore folk er det verste som finnes!

Men relativt like barn leker oftest best.

En slank person passer best i sammen med en annen som er relativt slank.

Akkurat som en fyldig person passer best sammen med en annen som er fyldig.

Og blir det altfor stor forskjell i utseendet så er det heller ikke bra.

Osv osv .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urimelig kravstore folk er det verste som finnes!

Men relativt like barn leker oftest best.

En slank person passer best i sammen med en annen som er relativt slank.

Akkurat som en fyldig person passer best sammen med en annen som er fyldig.

Og blir det altfor stor forskjell i utseendet så er det heller ikke bra.

Osv osv .....

Hvorfor tenker menn på vekt hele tiden? Er ikke det litt slitsomt? Vi snakker om utseende generelt, alder, utstrålning, kompetanse, etc. Hvorfor må du degradere det til en debatt om vekt? Folk kan tenne på ulike ting. Selv tenner jeg på menn og kvinner som ikke ligner på meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tenker menn på vekt hele tiden? Er ikke det litt slitsomt? Vi snakker om utseende generelt, alder, utstrålning, kompetanse, etc. Hvorfor må du degradere det til en debatt om vekt? Folk kan tenne på ulike ting. Selv tenner jeg på menn og kvinner som ikke ligner på meg i det hele tatt.

Ærlig talt, du må da skjønne at det var et eksempel tatt ut av luften, som et hvilket som helst annet eksempel.

Dra til deg tentaklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, du må da skjønne at det var et eksempel tatt ut av luften, som et hvilket som helst annet eksempel.

Dra til deg tentaklene.

Du bestemmer vel ikke hvordan jeg skal svarer på et innlegg?! Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg nok at det er kvinner som tenker på vekt hele tiden ;)

Men grunnen til at jeg tok disse eksemplene med vekt og utseende, er fordi dette er det som kalles førsteinntrykket ute i den virkelig verden. Det visuelle - det første vi ser når vi møter et annet menneske ansikt-til-ansikt.

Og er førsteinntrykket helt feil så stopper det som oftest der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan tenne på ulike ting. Selv tenner jeg på menn og kvinner som ikke ligner på meg i det hele tatt.

Og hva mener du egentlig når du skriver det ovenstående?

Utseendet? Personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at livet hadde vært enklere dersom jeg hadde vært mindre kresen, men jeg møter stadig vekk på gutter som gir meg sommerfugler i magen, og da blir det litt nedtur å skulle være sammen med en som ikke får meg til å føle noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg nok at det er kvinner som tenker på vekt hele tiden ;)

Men grunnen til at jeg tok disse eksemplene med vekt og utseende, er fordi dette er det som kalles førsteinntrykket ute i den virkelig verden. Det visuelle - det første vi ser når vi møter et annet menneske ansikt-til-ansikt.

Og er førsteinntrykket helt feil så stopper det som oftest der.

Utseendet er selvsagt det første vi ser. Men synes det ofte blir litt for mye svart/hvitt tenkning her. Hos både kvinner og menn. Folk har forskjellig smak. Det DU rangerer som vakrest, kan ligge ganske så lavt på lista mi. Hvem er det som er mer kresen da?

Til meg?

Jøje meg, la det gå.. :filer:

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du egentlig når du skriver det ovenstående?

Utseendet? Personlighet?

Begge deler. Motsetninger kan tiltrekke hverandre. De folk jeg verdsetter høyt, de er ganske så ulike meg. Som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet er selvsagt det første vi ser. Men synes det ofte blir litt for mye svart/hvitt tenkning her. Hos både kvinner og menn. Folk har forskjellig smak. Det DU rangerer som vakrest, kan ligge ganske så lavt på lista mi. Hvem er det som er mer kresen da?

Ja, det er individuell smak og behag. Og jeg er faktisk kresen. Men ikke først og fremst på utseendet. Damas utseende behøver bare være "bra nok" i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Begge deler. Motsetninger kan tiltrekke hverandre. De folk jeg verdsetter høyt, de er ganske så ulike meg. Som oftest.

Greit nok så lenge du prater om venner og bekjente. Men når vi snakker om en partner i et parforhold, så blir personligheten kritisk viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er individuell smak og behag. Og jeg er faktisk kresen. Men ikke først og fremst på utseendet. Damas utseende behøver bare være "bra nok" i mine øyne.

"Bra nok"? Men blir du ikke bitter over at du ikke får det beste - sett ut ifra fra dine egne skjønnhetspreferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Hvilken planet lever du på ts?

Her hvor jeg bor er det historisk sett kvinnen som blir dømmet mest på utseende, som blir sosialisert til å sminke seg opp og være tynn og sexy og søt og se best mulig ut. Det er kvinnen som stapper i seg slankepiller og kjøper pilates-videoer på tvshop, det er kvinnen som kjøper kremer og løshår og klær til tusenvis av kroner, kvinnen som er toppkunden hos plastisk-kirurgen.

I tillegg så har jeg fylt ut noen av disse listene du kanskje sikter til selv, og da skriver jeg gjerne høy og mørk. Men mennene jeg har elsket har vært lavere enn meg og blonde eller rødhårete. Det er ikke krav som alle må passe, det er bare litt om hva man liker. Hvem man faller for kan være en helt annen, i hvert fall utseendemessig. Det vet jo alle over 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tørre å påstå at personlighet og intelligens er langt viktigere enn utseendet og størrelse på bryster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...