Gjest CamillaT Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Er det vanlig at folk her på forumet er ekstremt kresne på mannfolka? Om dere tenker dere om, så er mannfolka en GOD del mindre kresne på dere. Hvorfor er damene så mye mer "verd" enn mannfolka? Jeg spurte typen og kompisen hans om hva de ville ei jente skulle være. Snill!, ha samme humor og le av ting støtt og stadig (viktig) og ha et greit utseende. Kan til og med ha litt fett på kroppen sa kompisen til typen, noe typen også sa seg enig i. Jeg er ei slank jente på 22 og det eneste jeg så etter før jeg fikk type var at han var hyggelig og prate med, le endel og ha brune øyne og fint hår. Når jeg ser i den andre tråden hva dere andre jenter og damer vil ha, så blir jeg nærmest rystet. Er kanskje ikke rart dere ikke får dere mann om dere ikke gir f.eks. mindre pene folk en sjanse. Venninna mi tok sjansen på en blind-date med en gutt som var tjukk. Førsteinntrykket hennes var "Woow, dette går aldri, kan like godt bare gå hjem..." men så ble de jo nødt å sitte seg ned å prate. Det endte med at de ble sammen og har vært sammen nå i 3 år (trur jeg) Hva for oss/dere kvinner til å tro at dere skal ha det absolutt beste fra en mann? Hva får dere til å tro at dere er bedre enn mannfolka? Mannen skal jo ha ALT perfekt jo. (Skal sies at jeg er imot forhåndsdømming.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Del Skrevet 22. november 2009 Med disse kravene ville noen gutter aldri fått dame. Man skulle nesten tro at de som ikke oppfyller kravene bare eksisterer slik at disse damene skal ha et valg, og vite hva de IKKE vil ha Hvis alle hadde oppfylt krave hadde det vel vært noe annet å syte over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. november 2009 #3 Del Skrevet 22. november 2009 Snill!, ha samme humor og le av ting støtt og stadig (viktig) og ha et greit utseende. Kan til og med ha litt fett på kroppen sa kompisen til typen, noe typen også sa seg enig i. Wow, hyggelig at de godtar de som ikke ser ut som skjeletter og da! Jeg er ei slank jente på 22 og det eneste jeg så etter før jeg fikk type var at han var hyggelig og prate med, le endel og ha brune øyne og fint hår. Og vips så utelukket du halvparten an den norske mannlige befolkning og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Wow, hyggelig at de godtar de som ikke ser ut som skjeletter og da! Og vips så utelukket du halvparten an den norske mannlige befolkning og. Jepp. Det blir ganske ironisk av TS så klage på andre kvinners kresenhet samtidig som hun selv krever at mannen har fint hår når minimum 50% av alle 30 åringer knapt ha hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 Wow, hyggelig at de godtar de som ikke ser ut som skjeletter og da! Og vips så utelukket du halvparten an den norske mannlige befolkning og. Ta en titt i den andre tråden. Så får du selv se hva kvinnfolka krevde av den fremtidige mannen sin. Lister på lister. Det jeg nevnte var bare småtterier i forhold til hva de i den andre tråden ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #6 Del Skrevet 22. november 2009 Jepp. Det blir ganske ironisk av TS så klage på andre kvinners kresenhet samtidig som hun selv krever at mannen har fint hår når minimum 50% av alle 30 åringer knapt ha hår. Hvem har sagt at det bare er 30-åringer her? 0o Finnes faktisk folk her fra 13-+ til sikkert 60+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #7 Del Skrevet 22. november 2009 Hvem har sagt at det bare er 30-åringer her? 0o Finnes faktisk folk her fra 13-+ til sikkert 60+. De fleste her er i 20 årene inkludert deg, og mange er eldre også. Poenget er vel uansett at du ikke er noe bedre enn de kvinnene du sikter til. De fleste menn på 25 har også viker btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #8 Del Skrevet 22. november 2009 De fleste her er i 20 årene inkludert deg, og mange er eldre også. Poenget er vel uansett at du ikke er noe bedre enn de kvinnene du sikter til. De fleste menn på 25 har også viker btw. Drit nå i det jævla håret. Det er det siste jeg tenker på. Væremåten er det viktigste. De fleste her inne krever at gutten skal ha en kuk på 17-25 cm noe bare de aller færreste har. Og enda flere krever at mannen ikke skal være tjukk. Jeg har til og med vært sammen med en tjukk person, og de er ikke så "ekle" som dere tydligvis skal ha det til. Faktisk også den mest renslige typen jeg har hatt.. Er det det at dere skjemmes over å gå på gata med en tjukk eller stygg person? Er dere så egoistisk, bare for å fremstille dere som "verdens fineste par" ? Sier bare at jeg ikke helt greier å gjenkjenne meg i flere av dere kvinner som er her på forumet. Enkelte her er ALT for kresen og tror de kan få det beste av det beste. Er dere for god for alt? Neste gang du drar på byen, så se etter en som ser grei ut istedet for å kikke etter en "Jude Law"-lignende person. Nå er det jobb, så får jeg se hva resten av de innbilske damene mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 22. november 2009 #9 Del Skrevet 22. november 2009 Drit nå i det jævla håret. Det er det siste jeg tenker på. Væremåten er det viktigste. De fleste her inne krever at gutten skal ha en kuk på 17-25 cm noe bare de aller færreste har. Og enda flere krever at mannen ikke skal være tjukk. Jeg har til og med vært sammen med en tjukk person, og de er ikke så "ekle" som dere tydligvis skal ha det til. Faktisk også den mest renslige typen jeg har hatt.. Er det det at dere skjemmes over å gå på gata med en tjukk eller stygg person? Er dere så egoistisk, bare for å fremstille dere som "verdens fineste par" ? Sier bare at jeg ikke helt greier å gjenkjenne meg i flere av dere kvinner som er her på forumet. Enkelte her er ALT for kresen og tror de kan få det beste av det beste. Er dere for god for alt? Neste gang du drar på byen, så se etter en som ser grei ut istedet for å kikke etter en "Jude Law"-lignende person. Nå er det jobb, så får jeg se hva resten av de innbilske damene mener. Det å være overvektig er ikke akkuratt et sunnhetstegn, det er vel derfor mange unngår overvektige. Det er noe sykelig ved å være overvektig. Man vet at personen som noen år kanskje sliter med det ene og andre. De fleste vil ha en fyr som er sunn, frisk og sporty, og det er egentlig ganske naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #10 Del Skrevet 22. november 2009 Det å være overvektig er ikke akkuratt et sunnhetstegn, det er vel derfor mange unngår overvektige. Det er noe sykelig ved å være overvektig. Man vet at personen som noen år kanskje sliter med det ene og andre. De fleste vil ha en fyr som er sunn, frisk og sporty, og det er egentlig ganske naturlig. Forhåndsdømming. Så å bli sammen med en tjukk person er unaturlig? Sier du at jeg er unaturlig som ble sammen med en tjukk person? Mange følger strømmen og tror de blir lykkelig med en mann som har både magen, håret, ansiktet og penisen perfekt. De tror de blir mere respektert i samfunnet og er livredd for at folk skal snakke stygt om mannen sin, siden de da blir "utfryst" av samfunnet. Men nå har jeg sittet for lenge her. Adios. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #11 Del Skrevet 22. november 2009 Så snille kjæresten din og kameraten hans er da! Så koselig at vi skal få lov til å ha litt fett på kroppen. Ja, nå kan jeg puste lettet ut, gitt. Så fint at jeg får lov til å beholde mine kvinnelige former. Jeg vet ikke hvilken verden du lever i, men det er vel ganske tydelig at menn er langt mer kritiske mot kvinner enn vice versa. I alle fall i offentligheten. Det er sjelden jeg hører/ser at kvinner latterligjør menn på grunn av utseende/personlighet, men det motsatte skjer jo hele tiden. Ja, visse kvinner ER kravstore - både når det gjelder utseende, personlightt og kvalifikasjoner. Og hvorfor skulle de ikke være det? Det er vi som eventuelt skal føde et barn - så hvorfor ikke velge den vi finner MEST tiltrekkende? Jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen din. Hvis du er så glad i menn at du nøyer deg med at han er koselig å prate med OG at han har brune øyne, så er jeg glad på dine vegne. Personlig ønsker jeg meg mer. Og kvinner som deg skal ikke klare å få meg til å føle meg skyldig. Skam deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mats_* Skrevet 22. november 2009 #12 Del Skrevet 22. november 2009 Må si meg enig med trådstarter her altså.. kvinnene er alt for kravstore og det er ikke en unnskylding at kvinnen skal føde barnet.... jeg er selv sent i tjue-årene og har ofte opplevd (og opplever enda) damer som er waaaaaay for kravstore. Jeg data ei dame for tja rundt 2 år siden. kjemien funket kjempefint, helt til vi hadde sex.. jeg kunne se og skjønne det på henne at hun ikke ville ha en fremtid med en med bare 14 cm. Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall.... Så å komme å si at jenter IKKE er kravstore blir bare teit. Dere er det, men vil ikke innrømme det. hehe har en buddis som har en litt for stor ølmage og jentene skyr han og holder seg unna han på fest. Men med engang han åpner kjeften og de syke historiene og den enda mere syke humoren hans kommer ut, kommer damene seilende til han.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. november 2009 #13 Del Skrevet 22. november 2009 Ts virker mer kresen enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #14 Del Skrevet 22. november 2009 Må si meg enig med trådstarter her altså.. kvinnene er alt for kravstore og det er ikke en unnskylding at kvinnen skal føde barnet.... jeg er selv sent i tjue-årene og har ofte opplevd (og opplever enda) damer som er waaaaaay for kravstore. Jeg data ei dame for tja rundt 2 år siden. kjemien funket kjempefint, helt til vi hadde sex.. jeg kunne se og skjønne det på henne at hun ikke ville ha en fremtid med en med bare 14 cm. Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall.... Så å komme å si at jenter IKKE er kravstore blir bare teit. Dere er det, men vil ikke innrømme det. hehe har en buddis som har en litt for stor ølmage og jentene skyr han og holder seg unna han på fest. Men med engang han åpner kjeften og de syke historiene og den enda mere syke humoren hans kommer ut, kommer damene seilende til han.. hehe Det handler ikke bare om at det er kvinner som føder, men det selvfølgelig en stor del av det. Skulle bare mangle. Hvorfor i all verden skal jeg sette et barn til verden - tilsammen med en mann jeg overhodet ikke tenner på? Det ville vært både dumt og tragisk. Men så er det slik at visse mennesker faktisk har et litt mer komplisert tenningsmønster enn andre. Det er flere ting som må oppfylles før vi klarer/orker å etablere et forhold. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mats_* Skrevet 22. november 2009 #15 Del Skrevet 22. november 2009 Det handler ikke bare om at det er kvinner som føder, men det selvfølgelig en stor del av det. Skulle bare mangle. Hvorfor i all verden skal jeg sette et barn til verden - tilsammen med en mann jeg overhodet ikke tenner på? Det ville vært både dumt og tragisk. Men så er det slik at visse mennesker faktisk har et litt mer komplisert tenningsmønster enn andre. Det er flere ting som må oppfylles før vi klarer/orker å etablere et forhold. Sånn er det bare. joda.. men likevell så har ts et point. Kvinnfolk ER mer kresne. dessuten er det jo mennene også sitt barn. og man velger jo ikke en mann man IKKE tenner på, men man kan prøve å se på andre "mindre pene" mennesker litt annerledes enn å bare være en skikkelig bitch og overlegen og kreve at han skal se ut som mannen i et modellblad.. sett damenes oppførsel overfor stygge personer en god del ganger i mitt liv liv og det er litt synd kvinnfolka ikke gir andre også en sjanse.. men men.. er vel så ikke så synd i dere akkurat. Og ærlig talt, så vil jeg da tro at en overvektig person kan få et like nydelig barn som en "modell".... tror ikke ts sier at ALLE skal akkseptere mindre pene folk, men faktisk gi dem en sjanse istedetfor å bare gå forbi dem og virke overlegen på byen f.eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. november 2009 #16 Del Skrevet 22. november 2009 jeg er selv sent i tjue-årene og har ofte opplevd (og opplever enda) damer som er waaaaaay for kravstore. Jeg data ei dame for tja rundt 2 år siden. kjemien funket kjempefint, helt til vi hadde sex.. jeg kunne se og skjønne det på henne at hun ikke ville ha en fremtid med en med bare 14 cm. Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall.... Så å komme å si at jenter IKKE er kravstore blir bare teit. Dere er det, men vil ikke innrømme det. hehe har en buddis som har en litt for stor ølmage og jentene skyr han og holder seg unna han på fest. Men med engang han åpner kjeften og de syke historiene og den enda mere syke humoren hans kommer ut, kommer damene seilende til han.. hehe Du og dine kamerater er annerledes enn mange andre menn der ute. Du vil derfor ikke sammenlignes med dem. Men hey - ikke alle kvinner er like heller veit du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 22. november 2009 #17 Del Skrevet 22. november 2009 tror ikke ts sier at ALLE skal akkseptere mindre pene folk, men faktisk gi dem en sjanse istedetfor å bare gå forbi dem og virke overlegen på byen f.eks.... Men det er jo nettopp det som er poenget mitt; alle er forskjellige!? Det kunne ikke falt meg inn å date Mister Oslo med 24 cm. langt lem om han var en overfladisk og overlegen kødd. Da er en hyggelige, morsom og ærlig mann med 14 cm. mye mere tiltrekkende- mens andre kvinner hadde tenkt at jeg er gal. Generalisering er litt dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mats_* Skrevet 22. november 2009 #18 Del Skrevet 22. november 2009 Du og dine kamerater er annerledes enn mange andre menn der ute. Du vil derfor ikke sammenlignes med dem. Men hey - ikke alle kvinner er like heller veit du tror ikke vi er så annerledes. aldri i hele mitt liv hørt om noen menn som har dumpa dama for at hun ikke hadde store nok pupper eller for trang mus.. :gjeiper: og sant.. har møtt mange fantastiske damer jeg, så ikke alle er så bitchy som ts skal ha det til ;p hehe som mann kan jeg jo svare hva jeg går etter når jeg er på jakt ;o -Ei jente med søtt ansikt. hehe ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #19 Del Skrevet 22. november 2009 joda.. men likevell så har ts et point. Kvinnfolk ER mer kresne. dessuten er det jo mennene også sitt barn. og man velger jo ikke en mann man IKKE tenner på, men man kan prøve å se på andre "mindre pene" mennesker litt annerledes enn å bare være en skikkelig bitch og overlegen og kreve at han skal se ut som mannen i et modellblad.. sett damenes oppførsel overfor stygge personer en god del ganger i mitt liv liv og det er litt synd kvinnfolka ikke gir andre også en sjanse.. men men.. er vel så ikke så synd i dere akkurat. Og ærlig talt, så vil jeg da tro at en overvektig person kan få et like nydelig barn som en "modell".... tror ikke ts sier at ALLE skal akkseptere mindre pene folk, men faktisk gi dem en sjanse istedetfor å bare gå forbi dem og virke overlegen på byen f.eks.... Du og dine venner virker mer jordnære enn MANGE andre gutter. Synes det er flott. Men skjønner du ikke at det er litt urettferdig at hver gang en kvinne har ønsker og visse krav, så blir hun kalt en kald bitch - av både menn og kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #20 Del Skrevet 22. november 2009 Må si meg enig med trådstarter her altså.. kvinnene er alt for kravstore og det er ikke en unnskylding at kvinnen skal føde barnet.... jeg er selv sent i tjue-årene og har ofte opplevd (og opplever enda) damer som er waaaaaay for kravstore. Jeg data ei dame for tja rundt 2 år siden. kjemien funket kjempefint, helt til vi hadde sex.. jeg kunne se og skjønne det på henne at hun ikke ville ha en fremtid med en med bare 14 cm. Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall.... Så å komme å si at jenter IKKE er kravstore blir bare teit. Dere er det, men vil ikke innrømme det. hehe har en buddis som har en litt for stor ølmage og jentene skyr han og holder seg unna han på fest. Men med engang han åpner kjeften og de syke historiene og den enda mere syke humoren hans kommer ut, kommer damene seilende til han.. hehe Jeg har små pupper, og jeg har blitt dumpet mange ganger. Nå vet jeg jo aldri hva som er grunnen til at jeg blir dumpet, men jeg har en mistanke om at det av og til er grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå