Avalon Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei, min venninne har fått seg en nydelig bitteliten tjekkisk rottehund. Jeg skal strikke kappe/ dekken til denne. Har ikke strikket klær til hund før, så jeg må nesten spør dere som har hunder og som bruker klær til dem. På slike kapper eller dekken, helt i enden av den delen som dekker ryggen, skal det være et lite hull til halen eller ikke? Håper noen tar seg tid til å svare
Gjest Shock Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Et slikt hale-hull er bare til bry for hunden og komplett unødvendig Lager du dekkenet så det passer til hunden, holder det seg der det skal, uten hale-hull
Avalon Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Et slikt hale-hull er bare til bry for hunden og komplett unødvendig Lager du dekkenet så det passer til hunden, holder det seg der det skal, uten hale-hull Ok, flott. takk for svar! Sett litt på hundeklær på nettet, så at noen hadde et slikt hull og andre ikke. Tenkte det var best å spørre noen som kan hundeklær
Gjest Shock Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Det er bare unødvendig og irriterende for hunden Så jeg ville garantert lagd uten!
Avalon Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2009 Det er bare unødvendig og irriterende for hunden Så jeg ville garantert lagd uten! Da blir det uten hull! Det er min venninnes første hund, så hun var ikke sikker selv. Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå