Nuffen Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 (endret) Hei Jeg har et lite problem som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med... I ytterste øyekroken (på begge øynene) er huden mye mørkere enn resten av ansiktet. Synes det ser litt teit ut Jeg prøver å sminke det bort, og det hjelper litt, men jeg er ikke helt fornøyd... Noen som har samme problemet, og som kanskje vet om det finnes en krem el.l. som kan brukes for å få bukt med det? Jeg har spurt på apotek, men da ristet de bare uforstående på hodet. Venter spent på svar Endret 22. november 2009 av Nuffen
Gjest Heidie Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 (endret) Hvordan prøver du å sminke det bort? Jeg ville prøvd med en hvit/veldig lys nude concealer eller for eks NYX Jumbo Eyeshadow Pencil i Milk. http://www.cherryculture.com/cosmetics/mak...t=0&page=2# "Tegn" der du er mørk, og myk det ut med fingeren etter en sminkebørste Hvis du er litt blåaktig på det mørke området kan du bruke en gulaktig concealer, gult gjør blått mindre synlig Endret 22. november 2009 av Heidie
Nuffen Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker concealer fra Bobbi Brown, først flytende, så i pulverform (i samme krukke). Jeg ser at det hjelper veldig, men det hadde vært så fint å fått fjernet det uten å måtte sminke det bort. Hadde håpet på en krem el noe . Får fortsette å bruke sminke inntil videre
Gjest Heidie Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Hmm. Jeg har ikke så mye kunnskap om sånne kremen, men kom over denne da jeg kikket litt, tror du den kunne vært noe? http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...re&id=10697 Den er jo hvertfall fra et trygt og godt merke, men vet ikke om den kommer til å hjelpe deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå