Gjest Hanne30 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg har i ca 6 uker sporadisk datet en fyr. Det er helt tydelig at han ikke er ute etter noe seriøst, og jeg føler meg brukt. Jeg blir forbanna når jeg tenker på det, for i begynnelsen av datingen haglet det med komplimenter og lovnader om fremtiden. Så føler han ikke opp i det daglige. Nå sitter jeg igrunn og venter på at han skal ta kontakt og har ingen innflytelse på det som skal skje videre. Jeg har lyst å sende en sms og avslutte hele opplegget formelt og bare si på en fin måte at dette ikke går noen som helst steder, men vet ikke om jeg tør. Det er bare det at jeg orker ikke gå å vente i det uendelige, jeg vil ha en avklaring. Jeg føler det blir litt for omstendelig å ringe og si det. Dt vil gi meg en følelse av makten tilbake å avslutte det. NOen som har noen støttende ord?
Gjest Gjest_P_* Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg føler med deg. Du bør ikke sende melding, ringe eller noe som helst. Det kan virke desperat. Vent til han tar kontakt, og så sier du nei til hva han nå enn foreslår. DA kan du svare at dette passer deg ikke helt. Og lykke til.
Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg føler med deg. Du bør ikke sende melding, ringe eller noe som helst. Det kan virke desperat. Vent til han tar kontakt, og så sier du nei til hva han nå enn foreslår. DA kan du svare at dette passer deg ikke helt. Og lykke til. Takk for svar! Da får vi jo bare håpe at han tar kontakt da... argh
JollyJolly Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Enig. Men da må du være sterk hvis han tar kontakt, og avvise ham. Hvis han ikke tar kontakt kan du også vurdere å kontakte ham og spørre. Det kan kjenne mindre ydmykende i noen tilfeller. Vis ham at du ikke lar deg behandle på den måten, at du vil ha en avslutning. Jeg gjorde det en gang da jeg var i samme situasjon dom deg, og jeg fikk et veldig greit svar tilbake, og da var alt helt greit, jeg kom over det fort. Jeg var ikke engang særlig forelsket men det er rart hvordan man kan føle det sånn når man blir avvist og dårlig behandlet.
Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Enig. Men da må du være sterk hvis han tar kontakt, og avvise ham. Hvis han ikke tar kontakt kan du også vurdere å kontakte ham og spørre. Det kan kjenne mindre ydmykende i noen tilfeller. Vis ham at du ikke lar deg behandle på den måten, at du vil ha en avslutning. Jeg gjorde det en gang da jeg var i samme situasjon dom deg, og jeg fikk et veldig greit svar tilbake, og da var alt helt greit, jeg kom over det fort. Jeg var ikke engang særlig forelsket men det er rart hvordan man kan føle det sånn når man blir avvist og dårlig behandlet. Ok, hva var dealen med dere og hva skrev du i sms'en? Hva skrev han tilbake? Jeg er forsåvidt enig med hun over som mener at det beste er å play it cool og bare avvise når han først tar kontakt, men da får man ikke sagt ifra! Jeg har et behov for å avslutte på en skikkelig måte... men kanskje jeg vil angre senere.
Gjest Gjest_Becca_* Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Ok, hva var dealen med dere og hva skrev du i sms'en? Hva skrev han tilbake? Jeg er forsåvidt enig med hun over som mener at det beste er å play it cool og bare avvise når han først tar kontakt, men da får man ikke sagt ifra! Jeg har et behov for å avslutte på en skikkelig måte... men kanskje jeg vil angre senere. På meg virker det som om du har et behov for å ta kontroll over situasjonen , men det kan du jo egentlig uansett om han kontakter deg eller ikke , for du kan jo bare bestemme deg for at han ikke er noe for deg og hvis han skulle sende sms siden , så er det jo bare å stå på den avgjørelsen .
Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 På meg virker det som om du har et behov for å ta kontroll over situasjonen , men det kan du jo egentlig uansett om han kontakter deg eller ikke , for du kan jo bare bestemme deg for at han ikke er noe for deg og hvis han skulle sende sms siden , så er det jo bare å stå på den avgjørelsen . Tack Becka... du skriver mange bra innlegg.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Jeg har i ca 6 uker sporadisk datet en fyr. Det er helt tydelig at han ikke er ute etter noe seriøst, og jeg føler meg brukt. La han ta kontakt, selv om det kan ta 2 mpneder før han lar høre fra seg... Avtal så et treff, og sørg for å få sagt i fra på det treffet, at du ikke ser at dette leder til noe av interesse for deg, og at du takker for nå og ønsker ham lykke til videre.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Jeg hadde aldri giddet å tenke på verdigheten. Jeg hadde bedt om klart svar og sagt rett ut hva jeg mente.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Jeg hadde nok også bare sendt en sms og sagt at dette ikke var rett for meg. Helt nøytralt og uten bitterhet eller spydigheter. Kan jo ta en hvit en om at du har møtt en annen, og vil rydde opp med han her før du går videre
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 Jeg hadde nok også bare sendt en sms og sagt at dette ikke var rett for meg. Helt nøytralt og uten bitterhet eller spydigheter. Ja!!! Kan jo ta en hvit en om at du har møtt en annen, og vil rydde opp med han her før du går videre Nei!!!
Gjest TS Skrevet 22. november 2009 #12 Skrevet 22. november 2009 Argh... Jeg har selv tenkt på å skrive at jeg har møtt en annen, bare for å gi ham et lite stikk, men sånne ting kan backfire... Jeg har formulert en sms som er informativ og fair, men vet ikke om jeg tør å sende den.
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Jeg har bestemt meg for å bare ignorere fyren og ikke sende sms. Tror det er mer såret stolthet og skuffelse som gjør meg nedfor, jeg kjente ham ikke godt nok til å være forelsket. Kjennes litt lettere når avgjørelsen er tatt. Forøvrig tror jeg ikke at jeg kommer til å høre noe mer fra ham heller... aiaiai. Hva sier dere for å trøste dere selv i slike situasjoner?
Gjest Supermimz Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor er du nedfor? Du har jo ikke tapt noe uansett ettersom du ønsker å avslutte opplegget? Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt være å ta kontakt, og svare kort og hyggelig "Ikke interessert,sorry" om han tar kontakt.
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor er du nedfor? Du har jo ikke tapt noe uansett ettersom du ønsker å avslutte opplegget? Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt være å ta kontakt, og svare kort og hyggelig "Ikke interessert,sorry" om han tar kontakt. Neei, jeg ønsker å avslutte fordi jeg blir så dårlig behandlet. Da vi møttes, var det fagre ord og lovnader - jeg ble skikkelig betatt. Så har det bare med gru gått opp for meg hvilken player han er ettersom ukene har gått. Jeg vil jo ha en kjæreste og jeg gledet meg til å bli nærmere kjent med ham - og så ble jeg bare så skuffet! Aldri noe kjekt å ikke få avslutte ting på en skikkelig måte.... tenker alltid "hva gikk galt"?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Neei, jeg ønsker å avslutte fordi jeg blir så dårlig behandlet. Da vi møttes, var det fagre ord og lovnader - jeg ble skikkelig betatt. Så har det bare med gru gått opp for meg hvilken player han er ettersom ukene har gått. Jeg vil jo ha en kjæreste og jeg gledet meg til å bli nærmere kjent med ham - og så ble jeg bare så skuffet! Aldri noe kjekt å ikke få avslutte ting på en skikkelig måte.... tenker alltid "hva gikk galt"? Ja,det er vel ikke noe rart når du alltid tenker på verdigheten. Tror ikke det er første gangen jeg har lest innlegg fra deg. Samma om att og om att - verdighet meg her og der.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 HVIS han tar kontakt - bare ignorer det. Hvis han har brukt deg, og vist seg som en player, fortjener han ikke noen "avslutning på en skikkelig måte" - han har ikke behandlet deg skikkelig. Hvorfor skal du kaste bort mer tid på ham? Finn deg en ordentlig mann.
Gjest Gjest_marcia_* Skrevet 23. november 2009 #18 Skrevet 23. november 2009 jeg hadde (og har) ringt. så er du ferdig med det.
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Ja,det er vel ikke noe rart når du alltid tenker på verdigheten. Tror ikke det er første gangen jeg har lest innlegg fra deg. Samma om att og om att - verdighet meg her og der. synes du selv det var et ok svar å skrive? og PS - det kan nok tenkes at det er en DEL andre jenter som opplever tilsvarende ting hver eneste dag og som skriver inn til KG. Men takk for en hyggelig kommentar!
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 jeg hadde (og har) ringt. så er du ferdig med det. Det skjer ikke... Men for nysgjerrighetens skyld: Hvordan arter en sånn samtale seg? Må jo være det kleineste EVER...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå