Gjest Gjest_line_* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg vurderer å endre statusen min på facebook fra i et forhold, til å rett og slett fjerne hele denne delen av profilen min. Er i en turbulent periode med kjæreste og dersom det blir slutt ønsker jeg at dette skal være noe jeg føler litt på før hele verden får vite om det. Dersom jeg gjør denne endringen, vil dette bli annonsert slik det blir om jeg endrer fra å "være i et forhold" til å bli "singel"?
Nyxe Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg vurderer å endre statusen min på facebook fra i et forhold, til å rett og slett fjerne hele denne delen av profilen min. Er i en turbulent periode med kjæreste og dersom det blir slutt ønsker jeg at dette skal være noe jeg føler litt på før hele verden får vite om det. Dersom jeg gjør denne endringen, vil dette bli annonsert slik det blir om jeg endrer fra å "være i et forhold" til å bli "singel"? Det kommer opp "Nyxe is no longer listed as "in a relationship." Ble nysgjerrig og testet det jeg ^^ men det kan du jo bare trykke vekk også skal det forsvinne i fra news feed siden også.
stjernekyss Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Det forsvinner ikke nødvendigvis fra news feeden, i hvertfall ikke med en gang, selv om man sletter det.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 (endret) Du kan gjøre så ingen får det på news feed eller på veggen din (med mindre FB-folka har forandra det da). Personverninnstillinger - Nyhetsoppdateringer og vegg tror eg det var... Endret 21. november 2009 av Syrin_Ulven
Gjest KIS88 Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Det du kan gjøre er å ta og endre fra "i et forhold" til at det ikke står noe der, da kan ingen se om du er singel eller i et forhold, men dette vil da komme opp i news feed`en til dine venner som at du ikke lengere er i et forhold. men dette kan du slette =)
Gjest Glør Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Gå inn på innstillingene og fjern forholdsstatus fra lista over ting som blir publisert. Så sletter du hele statusen i endre profil. Da vil bare folk kunne se at du har slettet det dersom de går inn på profilen og husker hva som sto før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå