Nyxe Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 (endret) Typen liker å filme og ta masse bilder med mobilen sin. Nylig kjøpte han seg en ny telefon med skikkelig ELENDIG kamera på. Er så trist når han prøver å ta bilder også får ikke telefonen det til. Det trenger ikke være så utrolig kvalitet på kameraet. Kommer til å bli brukt når vi går tur i skogen, frekke ting på sove rommet , når gjengen sammles for en drink eller to osv. Bare det er bedre enn hannes nå værende telefon (HTC Diamond touch II). Så litt på to samsung greier til en billig penge; F30 til 1500kr og SMX-C10 til 1300kr. Er de gode for pengene ? Vil det være en oppgradering fra telefonen hannes? Er det mulig å ta still foto med dem ? Har du et bedre forslag? Maks pris blir 2000kr så blir han ikke så sint på meg (Han liker ikke at jeg bruker så mye penger på ham) Vær helt ærlig om dere syntes at jeg skal bare la være å kjøpe et kamera om jeg ikke er villig til å betale mer enn det også. Vil ikke kjøpe ham noe som er fullstendig ubrukelig.. Takk for alle svar, video kamera har jeg absolutt ikke peiling på i det hele tatt ! Bare håper det jeg har sett på ER videkamera og ikke til foto Endret 21. november 2009 av Nyxe
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 *dytter* Lurer på det samme, kan gå opp til 2500.
Max Magnus Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Typen liker å filme og ta masse bilder med mobilen sin. Nylig kjøpte han seg en ny telefon med skikkelig ELENDIG kamera på. Er så trist når han prøver å ta bilder også får ikke telefonen det til. Det trenger ikke være så utrolig kvalitet på kameraet. Kommer til å bli brukt når vi går tur i skogen, frekke ting på sove rommet , når gjengen sammles for en drink eller to osv. Bare det er bedre enn hannes nå værende telefon (HTC Diamond touch II). Så litt på to samsung greier til en billig penge; F30 til 1500kr og SMX-C10 til 1300kr. Er de gode for pengene ? Vil det være en oppgradering fra telefonen hannes? Er det mulig å ta still foto med dem ? Har du et bedre forslag? Maks pris blir 2000kr så blir han ikke så sint på meg (Han liker ikke at jeg bruker så mye penger på ham) Vær helt ærlig om dere syntes at jeg skal bare la være å kjøpe et kamera om jeg ikke er villig til å betale mer enn det også. Vil ikke kjøpe ham noe som er fullstendig ubrukelig.. Takk for alle svar, video kamera har jeg absolutt ikke peiling på i det hele tatt ! Bare håper det jeg har sett på ER videkamera og ikke til foto Hvis han i hovedsak skal ta bilder ville jeg kjøpt et kompaktkamera fra f.eks. Canon. Hvis det eneste formålet med videofilming er å ta private opptak på soverommet ser jeg ingen grunn til å kjøpe et dyrt videokamera som tar middels stillbilder. PS: Det siste kameraet du listet opp koster nå 999,- hos komplett. Endret 14. desember 2009 av Max Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå