Suzy Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Ja nå har jeg altså falt for reklamen her inne og kjøpt meg ei sånn prøvepakke med produkter fra Dermalogica (bestilt på Lookfantastc selvfølgelig!) Har hatt så mye kviser og fet hud i t-sonen hele våren og sommeren og begynner å bli lei av å se ut som en tenåring... Nå er jeg utrolig spent på resultatet. Jeg kjøpte pakken for "Acne-prone skin" - brukt i går kveld og i dag tidlig og det føles bra.... :D ...så langt. Andre med erfaringer? Disse pakkene koster forøvrig ca 200 kroner og inneholder 4 til 5 produkter pluss prøver på produkter - de er satt sammen etter hudtype og kommer i en snerten liten toalettveske/sminkeveske. Suz - snart kvisefri??? :blunke:
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2003 #2 Skrevet 22. august 2003 Hei! Jeg er også i en prøve periode med Dermalogica. Jeg bruker anti bact. ansikts såpen og daily microfoliant, har brukt dette i ca 2 uker nå. (Foreløpig har huden blitt verre...men det bruker å være vanlig...først verre, så bra...??) Har akkurat begynt å bruke den ansikts-masken til Dermalogica også. den for kvisete hud.... Lurte på å lage en enkel hjemmeside, og legge ut bilder dag for dag... i ca 2 uker...for å sammenligne forskjellen liksom....hmm... Clea
Suzy Skrevet 22. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2003 He, he.. hjemmeside med nærbilder av kviser høres bra ut :D Jeg er utrolig spent på hvordan dette kommer itl å gå. Kjennes bra ut - en hel dag på jobb snart og nesten ikke fet i panna... Vanligvis kan du lime fat ting der uten lim... Suzy :blunke:
Gjest Eline Skrevet 22. august 2003 #4 Skrevet 22. august 2003 Jeg kunne tenke meg å prøve det selv, men jeg fant ikke prøvepakken påhjemmesiden til lookfantastic.com. Er det noen som kan hjelpe meg?
starie Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Jeg kunne tenke meg å prøve det selv' date=' men jeg fant ikke prøvepakken påhjemmesiden til lookfantastic.com. Er det noen som kan hjelpe meg?[/quote'] Du finner dem helt nederst på "oversikts-siden". De står under Skin Kits. Trenger du hjelp til å plukke ut hvilken du vil ha er det bare å sende meg en pm :D
Nala Skrevet 23. august 2003 #6 Skrevet 23. august 2003 Bruker Dermalogica selv og er kjempefornøyd. Hadde faktisk ikke fått med meg at de har Dermalogica på Lookfantastic. Takk for tipset. Nå skal jeg rase inn dit og sjekke utvalget :D
lillesol20 Skrevet 23. august 2003 #7 Skrevet 23. august 2003 Jeg skal prøve Dermalogica når Shiseido-serien min er oppbrukt. (Har akkurat kjøpt nye, hrmf) Siden det er SÅ mange jenter som skryter av den, og prisene inne på LookFantastic ikke var så halvgærne, skal jeg gi den serien en sjans. Og, hvis det viser seg å klaffe 100% med min hud, be til kosmetikkgudene at LookFantastic ikke slutter å selge til de prisene de gjør. Er Dermalogica-produktene drøye? Hvilke produkter bør en 20-åring med tørr/blandingshud bruke? (Ingen faste kviser eller sorte prikker, men tendenser til store porer på nesen... Og tørr panne.)
lillesol20 Skrevet 23. august 2003 #9 Skrevet 23. august 2003 Det blir Skin Kit til å begynne med... Hvilket vil du anbefale, starie? (merker at du klør etter å anbefale! hi hi)
starie Skrevet 23. august 2003 #10 Skrevet 23. august 2003 Det blir Skin Kit til å begynne med... Hvilket vil du anbefale, starie? (merker at du klør etter å anbefale! hi hi) Jeg? :o :oops: Skjønner ikke helt hva du snakker om Men husk at det bare er anbefalinger da, det er litt vanskelig for meg å anbefale uten å se huden til folk først. Jeg ville først prøvd normal/dry. Det passer de fleste.
:-) anna Skrevet 23. august 2003 #11 Skrevet 23. august 2003 Jeg har også kjøpt en sånn prøvepakke fra dermalogica. For spesielt tørr hud. Er ikke helt sikker på hva jeg synes så langt, men det er første dagen jeg bruker den da. Noen som har erfaringer med dermalogica for tørr og veldig følsom hud? Vet ikke helt hvilke produkter jeg bør kjøpe. Fuktighetskremen virker jo grei, og ansiktsvann på sprayflaske var kjempelurt... Men er der noen andre must haves?
Pusekatt Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 Hei! Jeg er også i en prøve periode med Dermalogica. Jeg bruker anti bact. ansikts såpen og daily microfoliant, har brukt dette i ca 2 uker nå. (Foreløpig har huden blitt verre...men det bruker å være vanlig...først verre, så bra...??) Jeg vurderer å begynne med Dermalogica, men hva er egentlig årsaken til at huden først blir verre før den blir bedre? Noen som har noe bra svar på det? Ellers tar jeg gjerne imot produkttips til blandingshud (T-sonehud)!
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2003 #14 Skrevet 24. august 2003 Jeg vurderer å begynne med Dermalogica, men hva er egentlig årsaken til at huden først blir verre før den blir bedre? Noen som har noe bra svar på det? Ellers tar jeg gjerne imot produkttips til blandingshud (T-sonehud)! Tror det har noe med at "dritten" må ut?..Huden må venne seg til produktene. Dette skal vel ta ca en måned, da de tar så lenge før huden fornyer seg...(andre teorier?..) Så forhåpentligvis begynner huden min å se mye bedre ut om ca 2 uker.. :D Clea
Gjest Zalomine Skrevet 24. august 2003 #15 Skrevet 24. august 2003 Må ærlig innrømme, jeg er totalt grønn på slike ting, så om jeg bestiller en slik pakke (frister, men ikke før jeg vet om jeg har jobb etter september) så burde den komme med brukerveiledning, hva, hvor, når, rekkefølge etc. Hos meg går det nemlig for tiden i at jeg vasker ansiktet i dusjen med lactasyd uten noe parfyme eller noe slikt, med en ren vaskeklut de dagene jeg ikke dusjer. Noen dager bruker jeg en fuktighetskrem, men de fleste dagene gidder jeg ikke. Sminke brukes etter humør, og det hele vaskes (forhåpentligvis) av om kvelden, tidvis bruker jeg ett eller annet ansikstvann-ting som jeg ikke er helt sikker på hva er til, for det lukter godt og jeg føler meg litt renere etterpå... Huden min er forøvrig litt tørr, men tidvis litt fet/kvisete (ikke store ekle kviser, bare noen små) også (særlig sånn i pms-tider, det er vel ganske vanlig). Naiv og håpløs? Javisst, men dette merket har jeg hørt så mange skryte av at jeg snart lar meg friste... Gode råd på veien?
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #16 Skrevet 24. august 2003 Jeg også lar meg snart friste, men det er jo så dyrt. :-? Vet at det er billigere på Strawberrynet og LookFantastic (?), men er enda litt skeptisk med å bestille saker til over 200 kr. Toll og sånn. Eller slipper man å betale det?
Helena Skrevet 24. august 2003 #17 Skrevet 24. august 2003 Jeg var heldig nå nettopp. Betilte for nesten 1000kr på lookfantastic, men de hadde skrevet ned verdien til £8,5 så da slapp jeg unna moms. :D
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #18 Skrevet 24. august 2003 Så bra da. Men er det sånn at man vet aldri hva de gjør? Noen ganger er man heldig, andre ganger ikke? Jeg har en gang bestilt et produkt fra Strawberrynet. Det var en ansiktskrem til under 200 kr. Det to 17 dager, så kom kremen. Da hadde den vært sjekka i tollen.
Gjest Aurora Unplugged Skrevet 24. august 2003 #19 Skrevet 24. august 2003 Jeg vurderer å begynne med Dermalogica, men hva er egentlig årsaken til at huden først blir verre før den blir bedre? Noen som har noe bra svar på det? Ellers tar jeg gjerne imot produkttips til blandingshud (T-sonehud)! Grunnen til at huden først blir verre når du begynner med Dermalogica er at Dm ikke inneholder mineraloljer men vegetabilske og eteriske oljer. Mineraloljene som man tidligere har påført huden må trekkes ut på en måte før huden kan godgjøre seg med de riktige oljene og få næring. Når huden så endelig begynner å mota næring fra de vegetabilske oljene vil følgelig huden kunne bli værre i og med at den stabiliserer seg og kvitter seg med skadelige stofer og urenheter.
Tigerpia Skrevet 24. august 2003 #20 Skrevet 24. august 2003 Nå venter også jeg på pakke fra Lookfantastic. Det ble serien for normal til tørr hud *spent* :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå