Ariel Simone Skrevet 21. november 2009 #1 Del Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) sitter bare hjemme i dag og planlegger treningsuka, neste uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 21. november 2009 #2 Del Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) Har spist, tar meg en rolig øl og ser The day after tomorrow, i håp om at det ikke blir like ille i natt, selv om spådommene var dystre Kanskje en tur ut å kikke på folket rundt midnatt...om jeg ikke vil ta det kuli etter en hard uke som var, og som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potesiell date Skrevet 21. november 2009 #3 Del Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) sitter bare hjemme i dag og planlegger treningsuka, neste uke:) Du kan jo bli med meg ut og ta en øl eller tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2009 #4 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har ungene denne helgen. Vi har sett film og spist god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. november 2009 #5 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg var ute på byen i går, kom hjem i dag -og i kveld pleier jeg den arme kroppen min, som er støl og sliten, med litt pensumlesing, cola og mat! (og dum-di-dum-dum internett) Har forsåvidt ikke stort å si om jeg er singel eller i forhold, gjør jo stort sett hva jeg vil og ønsker uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 21. november 2009 #6 Del Skrevet 21. november 2009 Sitter her og ser på en 20-tommer. Skjermen altså ;-) Fyr i ovnen, øl i boksen, aviser på bordet, og sånn går no dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korall Skrevet 21. november 2009 #7 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har ost og vin-kveld med Johnny Cash (youtube) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow_88 Skrevet 22. november 2009 #8 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har ost og vin-kveld med Johnny Cash (youtube) aahhhh DET er livet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå