Ariel Simone Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) sitter bare hjemme i dag og planlegger treningsuka, neste uke:)
Snill Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) Har spist, tar meg en rolig øl og ser The day after tomorrow, i håp om at det ikke blir like ille i natt, selv om spådommene var dystre Kanskje en tur ut å kikke på folket rundt midnatt...om jeg ikke vil ta det kuli etter en hard uke som var, og som kommer...
Gjest potesiell date Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 hva gjør dere andre single på lørdager? så det var en tråd om søndag, tenkte jeg kunne lage denne:) sitter bare hjemme i dag og planlegger treningsuka, neste uke:) Du kan jo bli med meg ut og ta en øl eller tre?
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg har ungene denne helgen. Vi har sett film og spist god mat.
Colargol Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg var ute på byen i går, kom hjem i dag -og i kveld pleier jeg den arme kroppen min, som er støl og sliten, med litt pensumlesing, cola og mat! (og dum-di-dum-dum internett) Har forsåvidt ikke stort å si om jeg er singel eller i forhold, gjør jo stort sett hva jeg vil og ønsker uansett.
Snipa Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Sitter her og ser på en 20-tommer. Skjermen altså ;-) Fyr i ovnen, øl i boksen, aviser på bordet, og sånn går no dagan.
Korall Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Jeg har ost og vin-kveld med Johnny Cash (youtube)
Yellow_88 Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Jeg har ost og vin-kveld med Johnny Cash (youtube) aahhhh DET er livet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå