Gjest Gjest_tingeling_* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg er sur ... Jeg har (hadde?) en god venninne som bor på en annen kant av landet. Saken er den at hun har forandret seg en del siste halvåret. Hun er blitt _veldig_ selvoptatt. Når vi prater på tlf er det bare "meg, meg, meg, meg..." Hun får mye selvtillit gjennom utdannelse og jobb som hun lykkes svært godt i. Virker som om hun ikke greier å komme seg ned på jorda igjen når hun er hjemme. Hun er rett og slett blitt overlegen. SÅ hadde jeg bursdag for et par uker siden. Hun glemte den (jaada jeg er overfølsom dramaqueen) og jeg er såå lei meg Syns det er så trist. Jeg husker alltid henne, og prøver å finne på noge spesiellt på hennes dag. skulle så gjenre fått det samme tilbake. Hvordan hadde dere reagert på noe sånn som dette? syns det er flaut å bli så sur på henne for dette. Men likevel jeg ble såret. Gi meg meninger, folkens. Har dere opplevd noe sånn? Hvordan reagerte dere? Bør vel nevnes at hun fremdeles ikke har sendt mld eller noe. og det begynner å bli noen dager, for å si det sånn...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg er blitt utrolig dårlig på å huske slikt. Har glemt flere brusdager de siste 2 årene, men har alltid sendt en melding hvis jeg fant det ut eller husket det dagen etter dagen. Bestevenninne ? Hun husker jeg dagen på selv om jeg er halvdød. Syns det er -rart- hvis hun faktisk er bestevenninne og ikke har sagt noe. Utifra det du skriver at hun har forandret seg så er dere kanskje ikke bestevenninner lenger ? Tenk over det og =)
Leanne Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Det er veldig lett å glemme bursdager.... Det er da ikke noe å ta så på vei for..
Aurela Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg skjønner at du er skuffet, speiselt om hun allid pleier å huske dagen din! (Men ikke alle har hjerner som husker slike datoer, jeg er heldig om jeg klarer å gjette riktig på måneden på venner jeg har hatt i fem år eller mindre. Husker kanskje to-tre barndomsvenner, og kan såvidt datoene på alle i nærmeste familie.. Takk og lov for alle som har registert bursdagsdato på facebook sier nå jeg! )
Gjest TS Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Skjønner at det kan være vanskelig å huske slike dager, men akkurat denne jenta har jeg kjent siden vi var små. Så jeg regnet vel med at hun skulle husket meg. Er vel bare skuffet. Vi har nok glidd fra hverandre litt også de siste årene, så jeg må vel revurdere bestevenninne statusen. Men trist er det! Jeg er jo så utrolig glad i jenta!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Noen er bare dårlige på å huske bursdager. Men jeg har sluttet å kjøpe bursdagsgave til en venninne av meg. De fire siste årene har jeg ikke fått gave av henne, mens jeg har gitt. Jeg har bursdag bare noen uker etter henne. Jeg gir forresten ikke julegaver eller bursdagsgaver til brødrene mine heller eller barna deres. I alle år har dette kun gått en vei. Mine unger blir betandig glemt, så nå er det nok!
Gjest Heidie Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Du kan jo kanskje si noe til henne i stedet for å boikotte henne fordi hun glemte bursdagen din? Jeg glemmer bursdager hele tiden. Glemmer søsteren min sin bursdag hvert år, så derfor få hun aldri gave, mens hun husker min hvert år, og gir meg alltid en kjempebra gave.. Tror ikke hun bryr seg så veldig. Hehe. Jeg er jo glad i henne alikevel
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Mine venninner glemmer min bursdag og jeg deres. Men tror jo ikke de glemmer av ondskap eller fordi jeg ikke lenger er viktig for dem. Men fordi det har dukket opp noe annet som kanskje tar litt plass i hodet dems den dagen. Da sender jeg en sms og spør om de har glemt meg..he he. Noen svare ja og andre finner på unnskyldninger. Men vi overlever år etter år etter år...
Gjest salma Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Ikke alle er så opptatte av voksne menneskers bursdager... Så enkel kan forklaringen være.
Gjest gjest 76 Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Det er da ikke så farlig med når venner glemmer det. Samboeren min har, riktig nok, husket bursdagen min (med ord), men jag har disse 2,5 årene vi har vert sammen enda ikke fått presang.....grrrrr Det er for meg uforståelig
Gjest brutal_mann Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Jeg blir overrasket om noen husker min bursdag jeg. fatter ikke hvordan folk kan vente og forvente at noen som helst skal orke å huske på forskjellige "merkedager". Så ja, det er teit av deg å være snurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå