Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Noen av dere jenter som har målt hvor dyp dere er ? Målte en jeg var sammen med engag. Hun var 16 cm. dyp
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hvordan? Det lurer jeg også veldig på.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 er dere helt retarderte? stikk noe inn...for eks en lang dildo...se hvor langt den går inn og så er det bare å måle i vei...
felgen Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 er dere helt retarderte? stikk noe inn...for eks en lang dildo...se hvor langt den går inn og så er det bare å måle i vei... Da får du helt sikkert en måling med høy validitet. Neste spørsmål på lista er hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Da får du helt sikkert en måling med høy validitet. Neste spørsmål på lista er hvorfor. Hvorfor skal man måle en pikk?
felgen Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Hvorfor skal man måle en pikk? Det har jeg også alltid lurt på. Jeg opererer kun med to måleenheter for pikk; de som virker og de som ikke gjør det. Det samme gjelder vel for jenters kjønnsorganer.
Hinata Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Og siden skjeden lengde varierer veldig ut i fra hvor opphisset man er er det vel ikke noe som kan stadfestes helt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå