Gå til innhold

Som å svømme i syltetøy

Étaín

Anbefalte innlegg

Jeg så på "Fra den andre siden" i Studio FEM her forrige kvelden, hvor de hadde besøk av Collin Fry, et kjent medium som høster gode kritikker fra de som har erfart ham.

Da han skulle forklare hvordan han får sine beskjeder fra de som har "gått over", sa han at de alle kommer igjennom på forskjellige måter, fordi de jo er forskjellige personligheter, men at en av dem hadde illustrert det med at det kunne være som å svømme i syltetøy - altså meget tregt og vanskelig. Han fortalte at de virkelig må anstrenge seg for å klare og komme inn i hodet hans med beskjeder til etterlatte.

Videre sa han at det er ikke han som kontakter dem, det er de som kontakter ham, så han kan ikke begynne å spørre ut verken den ene eller den andre for en etterlatt. Det er de som har gått over selv som velger om de skal komme frem eller ikke, og hvilke beskjeder de vil velge å gi.

Finnes det noen her inne som har vært i kontakt med et medium og har noen erfaringer de vil fortelle om i den forbindelse, eller noen som selv har denne evnen?

Jeg synes det er spennende å høre om folks erfaringer.

Og til dere som ikke har annet å si enn og slenge rundt dere med usakligheter eller fortelle oss naive, godtroende fjols at det er nettopp det vi er; spar dere - vi vet allerede hva dere mener om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jøss, ikke en eneste kommentar, gitt. Personlig synes jeg dette med syltetøyet forklarer ganske godt hvorfor 'de synske' ikke alltid vinner i Lotto, ikke kan fortelle deg i detalj om fremtiden din, hvorfor de tar ettertrykkelig feil i ting til tider osv.

Det er altså ikke sånn det er å være klarsynt - det er ikke som å slå opp i en bok hvor alle svarene står, også lottotallene som trekkes hver eneste lørdag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...