martine87 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Vi skal på bryllupsreise til Barcelona i juni 2010 og lurer på om det er noen som vet om noen fine hoteller, med fin beliggenhet?
lilleGrethe Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Vi bodde privat da vi var der, men det er en herlig by, så det er bare å glede seg!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hei. Vi giftet oss i Barcelona i september. Vi hadde både bryllupsfest og bodde på Hotel Colon www.hotelcolon.es Det har perfekt beliggenhet, i Barrie Gotic området. Kort vei til Las rambla ,El Born distriktet og t-bane. I tilegg tar det bare 10-15 min å gå til stranda. Flere av rommene har ballkong med utsikt til katedralen. Det er også noen rom med store terrasser, men for å få de med katedralutsikt bør man være tidlig ute. Personalet er også veldig hyggelig. Ellers har jeg også hørt mye positivt om Hotel Baneys www.hotelbanysorientals.com Håper dette var til hjelp.
Frk. Belle Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Barcelona er jo bare hærlig da:) Tror jeg kunne brukt flere dager og bare tuslet rundt i Barrie Gotic området, drukket kaffi, spist litt tapas.. +bada litt innimellom da;) Men det er jo også masse og se og oppleve da... Vi leide leilighet gjennom Friendlyrentals (www.friendlyrentals.com) da vi var der, men skjønner godt hvis dere heller vil ha hotell på bryllupsreisen:) Du kan jo se om du får noen gode tips på Tripadvisor? http://www.tripadvisor.com/Hotels-g187497-...nia-Hotels.html hvis du ikke allerede har kikkket der da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå