JollyJolly Skrevet 22. november 2009 #21 Skrevet 22. november 2009 Liker jenter med rødt hår jeg. Men jeg tror grunnen til generelle antipatier fins her Hahahaha
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 22. november 2009 #22 Skrevet 22. november 2009 Jeg blir helt sjokkert over hvor uvitende folk kan være. Jeg blir flau på deres vegne. Skjønner ikke hvordan det går ann å bli så frastøtt av en farge, som attpåtil er veldig fin i min mening. kunne gjerne byttet ut mitt blonde hår mot rødt. Og bare så det er sagt, jeg ville aldri aldri kysset, hatt sex med etc, noen som mangler så mye vett og sympati som dere som kom med de idiotisk utsagnene. Dere burde ønske dere en personlighet til jul
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #23 Skrevet 22. november 2009 Okey... Hva slags rødt hår er det vi snakker om her da? Dyp mahogny rød er jo bare helt nydelig, kjempefint og spesielt! Ubestemmelig pisserødt/gult gjerne med tilhørende oransje øyevipper er jo bare avskyelig! Men er heller ikke så veldig flatterende med kommunefarget hår - slik som de aller fleste faktisk har - så folk flest bør vel bare holde kjeft. Ingen har jo heller bestemt sin hårfage...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #24 Skrevet 22. november 2009 Folk med rødt hår er ikke til å stole på og de blir fort sinte.
Gjest :o Skrevet 22. november 2009 #25 Skrevet 22. november 2009 Har selv ikke noe i mot folk pga hårfarge. Men husker fra da jeg var mindre ble alltid de med rødt/oransje hår sett på som mindre pene! Og som nevnt over, med helt lyse øyenbryn/vipper, så var du "stygg!" Og de som faktisk syns "disse" var pene, ble sett ned på og gjerne ertet for det! Helt forferdelig, når jeg tenker tilbake på det...!
Gjest imli Skrevet 22. november 2009 #26 Skrevet 22. november 2009 Jeg tror det kan være fordi rødt hår er såpass skjeldent, at det er derfor man mobber rødhårede. Husker fra bareskolen, regler som "rødt hår og fregner, pisser så det regner" og lignende tull... Jeg synes rødt hår er kjempefint...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #27 Skrevet 22. november 2009 Det der er jo selvmotsigelse uten like. Skerpings! Eller er du troll? Eventuelt ikke mer enn ganske ung og ikke lært deg folkeskikk eller empati! Hahaha! Tro hva du vil. Jeg er i slutten av tjueårene. Jeg sier akkurat hva jeg mener og synes: "Jeg har ikke noe i mot de med rødt hår. Gjør meg ingenting å snakke med / være med folk med rødt hår." Folk med rødt hår er like mye verdt som alle andre. Utseende/hårfarge har ingen betydning for om det er gøy eller kjedelig å være med dem. "Men folk med rødt hår er de ekleste og styggeste menneskene som finnes." Med dette mener jeg at utseende-messig er folk med rødt hår de ekleste og styggeste menneskene som finnes. Jeg motsier ikke noe som helst her. Folk med rødt hår er det ingen problem å være med å ha som gode venner. Men utseende-messig er de utrolig ekle og stygge.
Furstina Skrevet 22. november 2009 #28 Skrevet 22. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
investor Skrevet 22. november 2009 #29 Skrevet 22. november 2009 Tråden kunne like gjerne hatt navnet: "Hva er det folk har i mot de som er mørke i huden". Prinsippet blir vel det samme. Alle like mye verd. Alle kan være både kule og idiotiske. OSv OSV.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #30 Skrevet 22. november 2009 Jeg tror ikke det er hårfargen som blir sett på som mindre attraktiv, jeg tror heller det er den bleke huden, fregner, og usynlige øyenbryn+ øyenvipper som følger med. Har selv rødt hår, takk guuud for sminke "vent litt, skal bare klæsje på litt øyenbryn"
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #31 Skrevet 23. november 2009 Hahaha! Tro hva du vil. Jeg er i slutten av tjueårene. Jeg sier akkurat hva jeg mener og synes: "Jeg har ikke noe i mot de med rødt hår. Gjør meg ingenting å snakke med / være med folk med rødt hår." Folk med rødt hår er like mye verdt som alle andre. Utseende/hårfarge har ingen betydning for om det er gøy eller kjedelig å være med dem. "Men folk med rødt hår er de ekleste og styggeste menneskene som finnes." Med dette mener jeg at utseende-messig er folk med rødt hår de ekleste og styggeste menneskene som finnes. Jeg motsier ikke noe som helst her. Folk med rødt hår er det ingen problem å være med å ha som gode venner. Men utseende-messig er de utrolig ekle og stygge. Helt utrolig hva slags møkk folk får seg til å skrive (og hva kg lar få stå! Selv har jeg rødt hår og har ingen problem med å akseptere utseende mitt. Men jeg håper virkelig ikke folk som er rødhårete og som er usikre på seg selv leser dette.
LilleLu Skrevet 23. november 2009 #32 Skrevet 23. november 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk kan si at de aldri kunnet kysset noen med rødt hår og sånt..? Jeg kan respektere at folk har forskjellige preferanser, men å si noe sånt er vel som å si at "ingen med rødt hår er flinke å kysse." Hvorfor må man tillegge folk personlighetstrekk og tillærte evner basert på hårfargen? Jeg er driiitsjalu på de med skikkelig rødt hår, for jeg synes det er så vakkert å se på. Sånn helt seriøst, jeg ville heler hatt rødt hår enn det brune håret jeg nå. Men alt dette satt til side, så må jeg innrømme at d e rødhårete guttene jeg har møtt har hatt en tendens til å være litt mer viltre enn sine "normale" jevnaldrene. Dog, det kan vel likegjerne være miljøfaktorer, som at folk 'lar' dem være villere fordi det forventes av gutter med rødt hår.
Gjest Shock Skrevet 23. november 2009 #34 Skrevet 23. november 2009 (endret) Helt forferdelig hvor fordomsfulle og slemme noen mennesker er! Tenker dere ikke på at folk blir såret når dere sier at dere blir kvalme av rødhårede? Min elskede kjæreste er rødhåret, og jeg tror faktisk han ville fått litt vondt i seg av å lese dette. På barne-og ungdomsskolen ble han mobbet pga hårfargen sin ( noe som utrolig nok er "normalt" ). Nå som han er en voksen mann,har han akseptert hårfargen sin, han er veldig kjekk, og har mange beundrere. Men hadde han lest her at voksne kjærringer sitter å prater om hvor ekkelt og kvalmt det er med rødhårede tror jeg det hadde brakt opp vonde minner og virkelig satt et støkk i han. Skjerp dere, og voks opp! Endret 23. november 2009 av Shock
Gjest Motstand' Skrevet 23. november 2009 #35 Skrevet 23. november 2009 Blir kvalm bare ved tanken på å klemme, kysse, ha sex med noen med rødt hår. Deg om det. Selv elsker jeg simpelthen den melkehvite huden som genetisk følger med rødhårede, og synes dette utgjør en vellykket kombinasjon med det rødfargede håret. Derimot blir jeg kvalm bare ved tanken på å klemme, kysse og ha sex med en neger. Forskjellene er først og fremst at du står langt friere enn meg til å annonsere dine antipatier. Vi lever i sannhet i en rasistisk verden.
Gjest Spinell Skrevet 23. november 2009 #36 Skrevet 23. november 2009 Det er bare ikke kult med rødt hår/rødtoner. Det virker så radikalt og fyrrig. Ja, hjelpes! Mer uelegant er det ikke mulig å bli. ... Men folk med rødt hår er de ekleste og styggeste menneskene som finnes. ... Blir kvalm bare ved tanken på å klemme, kysse, ha sex med noen med rødt hår. Enig der. Syns de er hyggelig og interessante å være sammen med, men å kysse eller å ha sex med en med rødt hår er utenkelig. Ubestemmelig pisserødt/gult gjerne med tilhørende oransje øyevipper er jo bare avskyelig! Folk med rødt hår er ikke til å stole på og de blir fort sinte. "Men folk med rødt hår er de ekleste og styggeste menneskene som finnes." Med dette mener jeg at utseende-messig er folk med rødt hår de ekleste og styggeste menneskene som finnes. .... Men utseende-messig er de utrolig ekle og stygge. Hvor gamle er egentlig de som skriver i denne tråden?
Gjest imli Skrevet 23. november 2009 #37 Skrevet 23. november 2009 Mange stygge kommentarer her ja. Lurer på om innleggene hadde fått stå hvis det var mørkhudede det var snakk om? "Folk med rødt hår er de styggeste og ekleste menneskene som finnes" - bytt ut "rødhårede" med "mørkhudede" så tenker jeg moddene hadde vært der med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #39 Skrevet 4. desember 2009 -For det første så har jo ginger kids ingen sjel, sånn er det bare! - Ginger kids er som regel ikke helt normale, de sliter med adferds vansker, problemer sosialt. Og de tåler ikke sol. (Dette er altså fullblods gingere og ikke daywalkers. -Gingers må vi være obs på fordi de kommer om natten for å bortføre de normale barna våre, og ingen som vet hvor de fører dem. -Grunnen siden fullblods ginger kids har så lys hud, er for at de ikke har noe sjel.(Nå må vi ikke tru, at alle som har blek hud ikke har noe sjel. For det er desverre FEIL!) -Det finnes også det vi kaller for daywalkers, det er dem som kan bevege seg ute når det er sol, Daywalkers kan minne om gingers. Men de er heldigvis ikke like ille. (Daywalkers er nesten normale mennesker som kanskje har litt lys hud, fregner. De kan også ha rødt hår og ingen fregner.) -Flere Norske politikere, jobber hardt for og man kan finne tidlig om man får ginger kid eller ikke. -Grunnen siden den Engelske konge familien var så ekstremt uheldig med og få gingerkids var for at dem tok inn avskummet/tidligere prostituerte Diana.(Diana ble kidnappet i tidlig alder av ginger-kids. og ble også oppfostret og frastjålet sjel. Dianas død var rett og slett pågrunn av at konge familien ikke ville ha flere ginger avskum. -SaS:Den engelske specialstyrken/etterretningstjenesten/m-15. Tar ikke inn gingerkids. *Ikke det Norske politiet. *Det Norske militæret bruker dem som såkalte ''lærduer'' *Ingen gingers får noe stor ROLLE. På stortinget pågrunn av de er dem de er. Brultalt og jævelig er det kanskje, Men om vi hadde latt dem formere seg så hadde verden gått rett til helvette. De fleste av dere her med litt vett forstår sikkert dette, Det er samme som med jødene det ble for mange av dem, så derfor lot verden, Hitler skje. South-Park kan ikke ha skylden for at de drar opp et tema som har vært i mange mange tusen år.' Vis man går igjennom bilder fra århundrer tilbake. Så er ginger-kids enten tjenere\mennesker som ble sett ned på. Man kunne kanskje se engler med rødt hår, med det symboliserte faktisk på at dem ikke hadde noen sjel. Alt dette er ikke 100% Fakta men mye av det sant. Neste gang du står vedsiden av en ginger kanskje du kan tenke litt mer over det! Legg merke til at de er annerledes. (Man skal ikke utrydde gingers, De er som handikappede barn. Bare uten sjel.) Støtt aksjonen for og sende ginger kids til israel.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #40 Skrevet 4. desember 2009 www.nobrain.dk Her kan dere finne info om aksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå