Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #21 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lagde meg økologisk risengrynsgrøt for første gang forrige helg. En vinner! Kjøpte økologisk grøtris fra Helios, kokte opp 1 liter rismelk, tilsatte 2 dl grøtris, og småkokte i ca 40-45 minutter (uten lokk). Rørte litt nå og da. Dette ble fantastisk godt, og siden rismelk er naturlig søtt så var det ikke noe savn å ikke bruke sukker. Og det beste av alt: mye mye mye sunnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2009 #22 Del Skrevet 6. desember 2009 Det må jeg prøve, Pjukset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. desember 2009 #23 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg også! Takk, Pjukset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #24 Del Skrevet 6. desember 2009 På hvilken måte er rismelk sunnere enn lett-kumelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #25 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) På hvilken måte er rismelk sunnere enn lett-kumelk? Jeg sa ikke at rismelk var sunnere, jeg sa at risengrynsgrøten var sunnere Men, rismelken er god og søt på smak, uten å være tilsatt ekstra sukker, noe vanlig melk er? Endret 6. desember 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå