Gå til innhold

Hav synes dere om den kortvokste hotellkongen vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja han-P.S. Synes han er forferdelig smakløs, irriterende, sier dumme ting hele tiden, dårlig dannelse. Veldig Gucci-hillbilly...

Virker som om han har ADHD også. Så langt fra en attraktiv mann som det går an å komme. Skal ikke engang begynne med utseende...Hva synes dere?

Føler meg litt slem nå, men hvis jeg virkelig mener disse tingene, så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke noe spesiellt da jeg ikke kjenner ham, enkelt og greit.

Men han virker som en grei mann.

Skrevet

Uattraktiv. Ekstremt uattraktiv. Hvor mange rynker i panna er det mulig å få?!? Han er også altfor veltrent/muskuløs til å være så kort. Ser ikke pent ut. Dessuten så er han er hykler - på mange måter. Pluss - kona ser ut som en transe. Stordalen er en klovn. :)

Skrevet
Jeg syns ikke noe spesiellt da jeg ikke kjenner ham, enkelt og greit.

Men han virker som en grei mann.

Hvis alle hadde vært så fordomsfrie. Dessverre tror jeg ikke på deg. De fleste har en mening om mennesker som er mye i media

Skrevet
Hvis alle hadde vært så fordomsfrie. Dessverre tror jeg ikke på deg. De fleste har en mening om mennesker som er mye i media

Nei, du er jo berettiget til å tro hva du vil. Jeg mener det jeg mener, ikke noe mer eller mindre.

Orker heller ikke bruke energi på å mene så mye (om det er positivt eller negativt) om mennesker jeg ikke engang kjenner.

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det gjelder for øvrig resten av klovnegjengen også.

Skrevet
Denne tråden er kun for de som har en mening

Sist jeg sjekket, så var vel dette et åpent forum for alle.

Skrevet

Synes han er morsom når han forsøker å fremstå som miljøbevisst (det er jo så trendy), med miljøbiler osv. Men med en gang kamera er slått av, suser han rundt i sportsbilene sine...

Skrevet

Jeg har personlig ikke så mye til overs for den litt krampeaktige stilen (altfor brun, altfor muskuløs, altfor ungdommelige og "skrikende" klær) hans.

Dama virker også nokså spesiell. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg tenkt typisk dum, blond finansfrue. Men, skinnet kan tydeligvis bedra. Hun kan jo umulig være så blåst som det kan virke som i og med at hun nå holder på med doktorgrad innen medisin. Hun har studert her til lands, så skoleflink må hun være uansett hva vi sier.

Han har en playboy-livvstil som ikke er helt meg. Men, samtidig så har jeg veldig respekt for alt han har utrettet og man må vel ofte være litt den typen for å virkelig få det til slik som han.

Så tja? Hva jeg mener om han? Har vel egentlig mest respekt, litt litt noe som ligner på avsky (hvis vi tenker rent overfladisk i forhold til klær, utseende osv).

Skrevet

I den grad jeg har en mening om dem virker dem da ok? Plenty av folk jeg ikke nødvendigvis digger klesstilen til, men hva så? Kona tror jeg har påvirka han i positiv retning, og hu tror jeg er veldig oppegående og samfunnsengasjert. Har ikke hu vært suss-lege?

Skrevet
Synes han er morsom når han forsøker å fremstå som miljøbevisst (det er jo så trendy), med miljøbiler osv. Men med en gang kamera er slått av, suser han rundt i sportsbilene sine...

:jepp:

Skrevet

Jeg kjenner ikke så mye til han, men han virker i hvertfall ok. Jeg liker klesstilen hans.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Har ingen grunn til å mene noe om han personlighetsmessig.

Men det jeg har tenkt på, er at han (og lignende type menn) ofte blir fremstilt som alle kvinners drømmemann, kjekk, pen, attraktiv osv (utseendemessig).

Dette er jeg helt uenig i, da jålete menn er det minst uattraktive som finnes. Jeg skjønner ikke helt hvor mediene tar slike klistremerker fra.

Skrevet

Synes det er noe rart med oppførselen hans. Han har ikke ..tja, hva skal jeg si?..integritet. Er som en 18-åring på speed. Veldig uattraktiv. Flotte menn i 40-årene: Røkke, Stoltenberg (ok, 50). Hotelltassen er ikke i nærheten

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ut fra det lille jeg har sett til ham i media, virker han som en positiv og energisk mann som ønsker å få til noe.

Han har fått til noe allerede, og det bør oppmuntres. Det er ikke så mange i Norge som bygger opp noe eget.

Det har stått om ham i media at han er en mann som verner om sin familie og tar var på eks'n og sine barn, i tillegg til den nye (Gunhild).

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Han har en tacky stil, men det er ikke tvil om at mannen kan jobben sin.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Han har en tacky stil, men det er ikke tvil om at mannen kan jobben sin.

Er enig i at stilen hans er usmakelig. At han tar armhevinger i TV-studio og likenende.

Men vi kan vel ikke gjøre så mye med stilen hans og hvem han er som person, så jeg velger å se på hva han bygger opp, hvordan han gjør det og hva han står for: forretningsmannen.

Skrevet
I den grad jeg har en mening om dem virker dem da ok? Plenty av folk jeg ikke nødvendigvis digger klesstilen til, men hva så? Kona tror jeg har påvirka han i positiv retning, og hu tror jeg er veldig oppegående og samfunnsengasjert. Har ikke hu vært suss-lege?

Aner ikke, men kan ikke med min beste vilje forstå at et så ungt menneske orker å holde på med en så mye eldre mann...Blir helt kvalm av tanken..

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Aner ikke, men kan ikke med min beste vilje forstå at et så ungt menneske orker å holde på med en så mye eldre mann...Blir helt kvalm av tanken..

Blir du kvalm av Celina Midelfart og hennes forlovede også da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...