Gjest Gjest_FrustrertFrue_* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 For ca et halvt år siden valgte jeg å flytte fra faren til min sønn. Det har vært ganske turbulent etter det ble slutt, og vi har vært venner og uvenner annenhver uke omtrent.. Må jo prøve så godt vi kan siden vi har en gutt på 1 år. Han har nesten hele tiden villet ha meg tilbake, selv om det har vært et par andre damer inne i bildet i løpet av denne tiden. De siste 5-6 ukene har vi vært veldig gode venner, funnet på ting sammen for gutten våres' skyld og spist middag sammen etter jobben når vi har hatt mulighet til det. I tillegg har vi hengt litt sammen etter guttungen er lagt. På disse ukene har jeg fått opp øynene, og ser at jeg vil gi han og oss en sjanse til. Vi har hatt det veldig fint sammen og jeg savner både han og det "vanlige" familielivet. Han har også skrevet mye mld til meg, sagt at han er glad i meg osv, men jeg har ikke villet gi han noe tilbake før jeg var helt sikker på hva jeg ville. Her om dagen fortalte jeg han hva jeg hadde tenkt- og hva skjer da? Jo, jeg får en kald skulder!! Sier han ikke er motivert nå, og at vi aldri kommer til å få det bra osv. Han sa også at for han hadde det også snudd på disse ukene... Sier jeg har fått han til å innse at det aldri kan bli oss. Jeg vet ikke hva jeg skal tro...kompisen hans mente at dette gjorde han kun fordi han nå vet at han har meg i sin hule hånd- full kontroll på meg. Jeg tenker som så at nå som jeg er "tilgjengelig", er jeg ikke spennende noe mer, og han trenger ikke kjempe meg for meg....:/ Kan nevne at vi var sammen litt over 3 år før det ble slutt. Er det noen gutter/ mannfolk her som kan forstå han? Skjønne hva han vil og hva han mener med dette? Jeg skjønner ingenting!:S
Supramundane Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Det er mulig jeg er "kjip" nå, men det eneste du kan forholde deg til er jo hva han faktisk sier. Hvis han ikke ønsker å bli sammen igjen, og ikke tror dere kan få det bra, så er det vel det han føler? Hva kameratene hans tror og mener blir jo bare synsing. Det du kan gjøre er jo å fortsette slik dere har hatt det, å tilbringe tid sammen, ha det fint, og se litt hva som skjer? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Virker litt sånn..hevngjerrig på en måte. Hva om DU får en date plutselig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå