Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg var sammen med en fra jeg var 16 til jeg var 19 år. Så møtte jeg pappen til mine barn som jeg var sammen med fra jeg var 20 til 24.. (ble singel i sommer). Men jeg tenker fortsatt tilbake på han jeg var sammen med før jeg fikk barn.. Men han bor ikke her jeg bor å jeg har ikke hatt kontakt med han siden d ble slutt.. Men hvorfor dukker han stadig opp i hode mitt? Før mæ hva han nok det første & største.. men i bunn & grunn føler jeg ikke at jeg ville blitt sammen med han igjen. Takker for alle svar..! :-)
Supramundane Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg tenker også av og til tilbake på min eks, som jeg var sammen med fra jeg var 15 til rett før 20. Nå er jo ikke det positive tanker, men jeg antar de kommer fordi han var en stor del av livet mitt såpass lenge. Hvis det er romantiske tanker du har så betyr vel det at det ikke ble satt en "stor nok" strek da forholdet ble avsluttet? Det som noen opplever derimot, er jo at når de får et forhold på avstand så blir de negative sidene så mye mindre enn de var da man var midt oppi det hele - og de positive sidene desto forsterket. Ikke sikkert det er noe du ønsker plukke opp tråden igjen på når alt kommer til alt. Men du kan jo begynne med å ta kontakt, og se hva som skjer! Lykke til!
Drømmejenta85 Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg tenker også av og til tilbake på min eks, som jeg var sammen med fra jeg var 15 til rett før 20. Nå er jo ikke det positive tanker, men jeg antar de kommer fordi han var en stor del av livet mitt såpass lenge. Hvis det er romantiske tanker du har så betyr vel det at det ikke ble satt en "stor nok" strek da forholdet ble avsluttet? Det som noen opplever derimot, er jo at når de får et forhold på avstand så blir de negative sidene så mye mindre enn de var da man var midt oppi det hele - og de positive sidene desto forsterket. Ikke sikkert det er noe du ønsker plukke opp tråden igjen på når alt kommer til alt. Men du kan jo begynne med å ta kontakt, og se hva som skjer! Lykke til! Er ingen negative tanker...! Men han flytter herfra å det var liksom grunn til at man gjorde d slutt.. Man tenke vel litt sånn ; Tenk vist d hadde vært oss fortsatt,osv.. Men tia får vel vise hva som skjer.. Takk for svar da :-)
Supramundane Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Hvis det som gjorde det slutt var flyttingen, så er det jo ikke noe rent forholdsmessig som ligger i veien for dere? Jeg tror jeg ville tatt kontakt jeg, så slipper du i alle fall å gå rundt med disse "enn om"-tankene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå