Gå til innhold

Single jenter: Har dere knullekompis(er)?

Gjest Gjest_Tassi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tassi_*

Mange her som har knullekompiser ser jeg, bare lurte på hvor vanlig det er?

Hvor ofte møtes dere?

Jeg ble singel i mai, etter et 7 år langt forhold, kjenner jeg har behov for nærhet og sex :sengekos: , men føler meg absolutt ikke klar for et forhold enda. Hadde en slags knullekompis før jeg ble sammen med eksen for 7 år siden, og har hatt kontakt med han av og til på sms. Vet han er singel også. Har litt lyst å sende mld til han, men er litt redd også, det er jo 7 år siden sist! Hva om han ikke er noe særlig lengre? Eller at vi ikke har noe å prate om? Eller hva om han ikke vil?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke det ordet.

Men det er selvsagt vanlig blant mange single å ha en spesiell venn man har det hyggelig med - men som ikke er en kjæreste.

Det kan være en gift mann eller en single mann, men det er gjerne en fast mann, slik at det nesten er som en kjæreste.

Dette kan pågå i perioder på 1-2 år, så blir man litt lei av å "bare" ha et nesten-forhold. Man vil jo gjerne ha noe mer!

Så det kan gå lange perioder uten sex også, mens man venter på Mannen som passer for akkurat deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader vel ikke å sende en melding? :) Du har jo ingenting å tape, og dersom det viser seg at han ikke er noe særlig lenger, eller kjemien er feil, så kan du jo bare la være å møte han igjen.

Jeg er selv singel og har knullekompis. Hvor ofte vi møtes varierer veldig, det er alt fra flere ganger i uka, til en gang i uka, men noen ganger kan det gå måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre å ha en "knulle kompis" en å ha en haug med ONS.

Send han en melding, hvis det blir feil er det jo bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er kronisk singel så hadde jeg ikke klart meg uten knullekompis, nå er jeg mellom knullekompiser, kan være jeg har funnet meg en ny en nå.. Deilig med nærhet selv om man er singel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å ha kompis med fordeler når jeg er singel. Har alltids en kompis som er singel samtidig, så vi kjenner hverandre. Blir ikke så sært heller, det er bare sex. Da har vi sex så mye vi kan, vel 2-3 ganger uka.

Jeg er sammen med min tidligere kompis med fordeler nå faktisk, i flere år. Så man må vel være litt forsiktig om man vil bevare vennskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kompiser med fordeler, men de er kompiser på ordentlig og f.eks. nå når han ene er i et forhold -så er vi like god kompiser, men sex'n er borte og hvordan vi forholder oss til hverandre forandrer seg selvfølgelig noe.

Har vel kun en gang hatt noe som kan kalles en "elsker" og det er ti år siden.

Liker heller ikke ordet "knullekompis", men det er vel fordi jeg synes ordet "knulle" høres helt merkelig/sært ut. Synes heller en ett annet vennepar som driver på på samme måte nå sa det best "vi e koosevænna". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke. Jeg har prøvd, men det funker ikke for meg. Sex er forbundet med kjærlighet for meg, jeg klarer liksom ikke å gi meg hen når den biten ikke er på plass. :sukk:

Så nå er jeg uten kroppskontakt med menn, i stedet får barna gjennomgå med masse kos og klem. Uff, det hørtes ikke helt bra ut, men dere skjønner.

Man blir vant til å leve uten sex og nærhet, men klart det er et savn til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde en en veldig kort periode , men vi snakka aldri om det og hva vi dreiv med , så ble jeg litt redd for at han kanskje trodde jeg var ute etter noe mer , så jeg trakk meg tilbake (har forpliktelsesangst btw).men vi er fortsatt venner og snakker sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Nei, jeg kunne aldri hatt det.

Forbinder sex med kjærlighet så det hadde aldri gått for min del.

Men jeg respekterer at andre ikke har samme syn som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke. Jeg har prøvd, men det funker ikke for meg. Sex er forbundet med kjærlighet for meg, jeg klarer liksom ikke å gi meg hen når den biten ikke er på plass. :sukk:

Så nå er jeg uten kroppskontakt med menn, i stedet får barna gjennomgå med masse kos og klem. Uff, det hørtes ikke helt bra ut, men dere skjønner.

Man blir vant til å leve uten sex og nærhet, men klart det er et savn til tider.

Jeg er helt enig der, prøvde faktisk her om dagen men kom ikke så langt. Klarer liksom ikke sex når følelsene ikke er der, ingen kjærlighet ingen sex..syns det er vanskelig jeg! savner sex!..men vil ikke ha kjæreste. Har vært singel siden mai og er bare ikke klar enda.

For meg er det bare så unaturlig å ha sex utenfor forhold, flere som har det slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke hore før man får betalt. (Men ludder, skjøge, flaggerfitte, løs... det er dere.)

Mitt syn på å ha fullt av knullevenner er at det enkelt og greit er patetisk. Jeg kunne aldri ha tilbrakt livet mitt med ei som har ligget med en haug av folk. Bare tanken grøsser..

Lurer på hvordan kvinnfolk greier å opprettholde selvrespekt etter å holde på med sånt.. 0o

Men men. Jeg er mann og dere er kvinnfolk. Vi er vel forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke hore før man får betalt. (Men ludder, skjøge, flaggerfitte, løs... det er dere.)

Mitt syn på å ha fullt av knullevenner er at det enkelt og greit er patetisk. Jeg kunne aldri ha tilbrakt livet mitt med ei som har ligget med en haug av folk. Bare tanken grøsser..

Lurer på hvordan kvinnfolk greier å opprettholde selvrespekt etter å holde på med sånt.. 0o

Litt kvinnefiendtlig dette må enn si... (eller bare nettroll)

Alle er forskjellig, og hvis gutter kan holde på, så må vel jentene og få lov.

Ser ikke på det som noe problem å ha selvrespekt selv om du har hatt seksuell partnere innimellom andre forhold. Og det betyr ikke at du går rundt og har sex med alle du ser, som regel så holder det faktisk med en person.

Jeg har selv hatt venner med fordeler som det har holdt på med over lenger til. Trenger den nærheten dette gir, og er veldig deilig når man bare vil være singel og slappe av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med pauser, har jeg holdt på med samme fyren i over ett år nå. Har ikke gjort noe mer enn kyssing ellers, og da bare i pauser. Skikkelig løs ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...