Gå til innhold

Bleking av tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter nå med et fælt "gebiss" for å bleke tennene mine. Helt redselsfullt, men man skal lide for skjønnheten, heter det jo...

Andre som bleker sine tenner eller lider på andre måter? Synes litt synd på meg selv icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg vil nå ikke si at man lider for skjønnheten når man bleker tennene. Lider kanskje litt for lommeboka bare icon_biggrin.gif

Bleking gjør ikke vondt, alle kan jo få missfargede tenner av røyk, rødvin, te osv. Det tar vel en til to uker å bleke dem det det går. For du tenker vel på blekeskinne og ikke "høytrykkspyling" av tennene?

Det er ganske vanlig med bleking av tenner nå. Normenn bruker mer penger på tennene sine nå enn aldri før icon_smile.gif Det er flott med et hvitt smil icon_wink.gif

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye betaler du for det? Har veldig lyst å bleke tennene mine, men er usikker på om det skader emaljen i det lange løp.

-M-

Skrevet

Under kropp og helse (tror jeg) på det gamle forumet var temaet om bleking av tenner oppe. Her var det ei som tipset om noe man kunne kjøpe på apoteket som funket bra. Har ikke prøvd det selv, men det er jo billigere enn å ta turen til tannlegen. Har ikke tid til å lete etter innlegget selv nå, men hvis noen finner det igjen kan de jo legge det inn her.12

Skrevet

Dental White var ikke så smart for meg...hadde hull i tennene pluss plomber...endte opp med VONDT og enda flere hull...Det sliter på tennene.

Spør en tannlege hva de anbefaler. (Selv om de selvfølgelig anbefaler behandling hos tannlege...icon_smile.gif)

Skrevet

Fikk blåst tennene mine med en slags saltoppløsning sist jeg var hos tannlegen, og det var ikke så veldig dyrt tror jeg. Betalte det sammen med resten av regninga, så jeg vet ikke nøyaktig beløp, men det ble ikke mye dyrere enn vanlig.12

Skrevet

Fant tråden jeg mente, det ligger masse på det gamle forumet om dere søker på tenner.

tråd om tenner

Engelrosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-25 10:27 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette har jeg også prøvd! Betalte ca 3500 kr for blekeskinner oppe og nede og gele. Tannlegen syntes tennene mine var ganske hvite fra før, og var usikker på resultatet. Selv ser jeg ingen forskjell, og jeg brukte det vel to uker tilsammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...