Gå til innhold

Forever21

Betina

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt skikkelig fan av forever 21, og hver gang jeg er inne på nettsiden deres finner jeg såå mye fint!!

Men så var det den forbanna tollen da. Hvor dyrt må man regne med det blir??

Er det andre som har handlet der og har noen tips om hvordan man kan få sendt klærne billigst mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klær over 200 blir det toll på, så del det opp så det ikke koster mer enn 200 kroner, frakta kommer uten om. så koster varen 199 og frakta er på 100 kroner, så betaler du bare moms på 299 kroner, 25%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær over 200 blir det toll på, så del det opp så det ikke koster mer enn 200 kroner, frakta kommer uten om. så koster varen 199 og frakta er på 100 kroner, så betaler du bare moms på 299 kroner, 25%

Er det mulighet for å dele opp bestillingen for å slippe toll?

Altså bestille i flere omganger.

(ikke meningen å kuppe tråden din, Betina) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulighet for å dele opp bestillingen for å slippe toll?

Altså bestille i flere omganger.

(ikke meningen å kuppe tråden din, Betina) :sjenert:

Ikke noe problem KinderMaxi:-) Men ja, ei venninne av meg deler alltid opp bestillingen så hun slipper tollen. Blir jo mange pakker da, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye i dårlig kvalitet der!

Det var godt du sa, da tror jeg ikke jeg gidder bryet...

Men så så mange fine fest-topper og kjoler.. Like dårlig kvalitet på det også?? Det er jo ting man ikke bruker så ofte og er litt mer forsiktige med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med en kjole der en gang, bestilte en jeg skulle bruke på et stort julebord. Litt utpå kvelden revna den rett og slett fra nakken og ned til rumpa.. Jeg ble stående ved veggen lenge, helt til en kollega kom bort og jeg fikk signalisert at jeg sårt trengte hjelp, hun fiksa noe med en handfull sikkerhetsnåler og diverse. Ikke var den for stor eller for liten den kjolen, den bare satt litt rart i ryggen, men jeg hadde da ikke regna med den skulle spjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakten på forever er jo fryktelig dyr, så blir det ikke billigere å bare bestille alt samlet, i stedet for å dele det opp? toll kommer jo så klart om man overstiger 200 kroners grensa, men det blir dyrere å bestille i flere omganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse masse klær derfra, både topper, skjørt og kjoler og har aldri hatt noe problemer med stoffene. Bruker kjolene hele tiden og de er fremdeles kjempefine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...