Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har handlett på heltkonfeksjon.no før?

Jeg har fått 4 ordrebekreftelser med forskjellige datoer som pakken skal bli levert på. Den siste jeg fikk, sto det at det var bekreftet at pakken skulle komme 20.11. tror du den kom..... NEI! er dritt lei av å vendte nå. har betalt heldressen på forhånd men vet ikke om den noen gang kommer til å komme=/

da jeg bestilte den, sto det at det ville ta mellom 10-12 virkedager...

Hadde aldri bestillt dær, hvis jeg hadde vist jeg måtte vendte i 3,5 mnd

Endret av 2010
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis så er det slik at de trekker deg når de sender. Så har du betalt , men de ikke har sendt så er det slik i de fleste nettbutikker at du ikke har blitt trekt ennå.

Men du får bare henge i å sende de mail. Hadde også problem med en vare jeg hadde kjøpt som ikke kom nå nettopp. Viste seg etter tre måneder at de ikke hadde varen så den var kanselert.

Skrevet
Vanligvis så er det slik at de trekker deg når de sender. Så har du betalt , men de ikke har sendt så er det slik i de fleste nettbutikker at du ikke har blitt trekt ennå.

Men du får bare henge i å sende de mail. Hadde også problem med en vare jeg hadde kjøpt som ikke kom nå nettopp. Viste seg etter tre måneder at de ikke hadde varen så den var kanselert.

skikkelig plagsomt.. har sendt den 3 mail og ringt 2 ganger..

Fikk akkuratt en ny mail av dem hvor det sto bekreftet levering 2 des.. men har jo fått 4 slike bekreftelser nå, begynner å bli skikkelig forbanna:p klarer ikke å holde meg snill hverken på mail eller tlf med dem

Skrevet

Får ikke opp noe nettsted når jeg skriver inn helt.no jeg.

Skrevet

Uff da, fikk min kjemperaskt jeg. Men leste på FB siden deres for en stund siden at de har hatt litt leveringsproblemer fordi de har solgt så mange...

Men hadde bedt om en forklaring på hvorfor du har fått leveringsbekreftelse 4 ganger, også har den ikke kommet.

Men som sagt, jeg hadde ingen problemer da jeg bestilte. Hvilken har du kjøpt da? Har vriompeis jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...