Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skreppamedleppa skrev (6 minutter siden):

Gid jul til deg og @LiseTVog alle andre:nisse:

Julepysjen, juletøfler, Askepott, og julestrømpe ❤️

Screenshot_20241224_103755_SamsungInternet.thumb.png.57465426f746ef12204f18755d6e54e2.png

20241224_104626.thumb.png.ba1e077216d84d0c7cc80132d0fb1753.png

Trodde du, skreppamedleppa som elsker å gå i kjole/skjørt, brukte det på 24 des? Med noen fine strømper under.

Anonymkode: a58e4...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Trodde du, skreppamedleppa som elsker å gå i kjole/skjørt, brukte det på 24 des? Med noen fine strømper under.

Å nei, langt derifra. Jeg er en stolt suporter av julepysjen på Julemorniningen:hjerte:

Julemorniningen er hellig, det er ikke lenge siden B menneske som jeg er våknet og gløttet på øynene. Så var det julekaffe På sengen og jeg går med den største selvfølgelighet rundt i pysjen og koser meg uten stramme strømper til langt ut på dag. Jeg skal spise god og deilig julebrønsj uten noe fest antrekk. Jeg kan godt gå i kjole eller skjørt, men aldri på Julemorniningen! (formiddag). Da er det kos og hygge i slabberaffen pysj og bare kos uten stramme klær og strømper og oppdolling.. 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (38 minutter siden):

Å nei, langt derifra. Jeg er en stolt suporter av julepysjen på Julemorniningen:hjerte:

Julemorniningen er hellig, det er ikke lenge siden B menneske som jeg er våknet og gløttet på øynene. Så var det julekaffe På sengen og jeg går med den største selvfølgelighet rundt i pysjen og koser meg uten stramme strømper til langt ut på dag. Jeg skal spise god og deilig julebrønsj uten noe fest antrekk. Jeg kan godt gå i kjole eller skjørt, men aldri på Julemorniningen! (formiddag). Da er det kos og hygge i slabberaffen pysj og bare kos uten stramme klær og strømper og oppdolling.. 

O.K. Trodde det var julekvelden som er hellig jeg da, men skjønner at du er ei dame med stolte tradisjoner som vet å nyte det også! Skulle vert flere som deg👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

O.K. Trodde det var julekvelden som er hellig jeg da, men skjønner at du er ei dame med stolte tradisjoner som vet å nyte det også! Skulle vert flere som deg👍

.....Og god Jul forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har svart på innlegg om å pynte seg i hverdagen, svarer jeg her på hva jeg går med nå. 

Har tatt på meg en tynn Palazzo bukse i rustrød, med litt mønster i, sort tynn genser og ballerinasko med sort lakk og spiss tå. De er nesten å regne som tøflene mine. Har aldri brukt de ute. 

Anonymkode: 5ac4c...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
LiseTV skrev (3 timer siden):

Grå kosekjole.

Hva defineres som kosekjole?

Forstår det er et uformelt plagg man kan slappe av i, er bare litt nysgjerrig på hva en kosekjole er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...