Gjest Gjest_Adrian_* Skrevet 21. november 2009 #1 Del Skrevet 21. november 2009 (Mods; bare flytt tråden om den er i feil forum. Fant ikke ut hvor jeg skulle gjøre av den) Hei. Er en gutt på 18 og har en hybelkamerat som har hooka meg opp med ei venninne av dama hans. Jeg har bare sett henne 1 gang på butikken når jeg og kompisen og dama hans var der. Aldri pratet med henne selv. Men nå har det seg sånn at dama til hybelkameraten min foreslo at jeg og venninna hennes kunne gå på en date. Så jeg tenkte what the hell.. Gir det en sjanse! Og når man drar på date må ikke bare kjemien osv. fungere. Er et lite pluss at man lukter godt også. Så må derfor gå til innkjøp av parfyme siden jeg er fri for det. Så siden dette er et kvinneforum, kunne jeg ikke funnet en bedre plass å spørre. :D Hva er de 3 beste manneparfymene du vet om? (Lov å bare svare 1 eller 2) Jeg er 180 høy og mørkt brunt hår, om det skulle ha noe og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Del Skrevet 21. november 2009 Det finnes andre forum for uerfarne tenåringer? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2009 #3 Del Skrevet 21. november 2009 CK BE. Husk for guds skyld at en sprut er nok. Jeg gjentar EN sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg liker personlig ikke parfymelukt av menn. Normal hygiene er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Jan Skrevet 21. november 2009 #5 Del Skrevet 21. november 2009 Vell, litt variabelt det her. Men er det en dame med daddy-issues så ville jeg gått for old spice. Sånn ellers så lukter fortsatt CK One digg(mildt & lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg og venninnene mine blir regelrett kåte av hugo boss parfyma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg liker personlig ikke parfymelukt av menn. Normal hygiene er nok. Veldig uenig. En liten dash av en eau de cologne eller annen herreparfyme er helt nødvendig, i tillegg til å være nydysjet over hele kroppen hver dag. Prøv deg frem i parfymeriet (herreavdelingen) hvilken av de du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 21. november 2009 #8 Del Skrevet 21. november 2009 Boss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 21. november 2009 #9 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg er svak for Le Male fra Gaultier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #10 Del Skrevet 21. november 2009 Adventure som er Ewan McGregor sitt parfymemerke, mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 21. november 2009 #11 Del Skrevet 21. november 2009 Den gule runde fra DKNY :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. november 2009 #12 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Min favoritt manneparfyme er Jean Paul Gaultier, den flaska som ser ut som ein mannekropp. Husker ikkje hva den heiter. Den er iallefall mørk grønn og lukter jæææævlig godt. Kan ligge å sniffe på sambo i evigheter når han har spraya seg med den.. :rødme: Endret 21. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2009 #13 Del Skrevet 21. november 2009 Mine favoritter på menn er CK, den svarte. Og Jean Paul, den mannekroppen med grønne striper.......mmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 21. november 2009 #14 Del Skrevet 21. november 2009 Mine favoritter på menn er CK, den svarte. Og Jean Paul, den mannekroppen med grønne striper.......mmmmmmm JA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #15 Del Skrevet 21. november 2009 Villain fra BPAL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #16 Del Skrevet 22. november 2009 Hva synes dere om Allure Blanche eller Acqua Di Gio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente18_* Skrevet 22. november 2009 #17 Del Skrevet 22. november 2009 Jean Paul Le Male eller hva den nå heter (den mannekroppen) er så oppbrukt! ALLE bruker den. Er faktisk litt turnoff når jeg lukter en gutt/mann med den parfymen.. Ellers er Acqua di Gio veldig god ja. Ligger i toppsjiktet! Men den ALLER beste er Armani Code. En gutt/mann hadde steget 5 hakk i mine øyne hvis han hadde brukt denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 22. november 2009 #18 Del Skrevet 22. november 2009 (Mods; bare flytt tråden om den er i feil forum. Fant ikke ut hvor jeg skulle gjøre av den) Hei. Er en gutt på 18 og har en hybelkamerat som har hooka meg opp med ei venninne av dama hans. Jeg har bare sett henne 1 gang på butikken når jeg og kompisen og dama hans var der. Aldri pratet med henne selv. Men nå har det seg sånn at dama til hybelkameraten min foreslo at jeg og venninna hennes kunne gå på en date. Så jeg tenkte what the hell.. Gir det en sjanse! Og når man drar på date må ikke bare kjemien osv. fungere. Er et lite pluss at man lukter godt også. Så må derfor gå til innkjøp av parfyme siden jeg er fri for det. Så siden dette er et kvinneforum, kunne jeg ikke funnet en bedre plass å spørre. :D Hva er de 3 beste manneparfymene du vet om? (Lov å bare svare 1 eller 2) Jeg er 180 høy og mørkt brunt hår, om det skulle ha noe og si. Siden du er 18 skal jeg ikke gjøre narr av at du ikke vet at du stiller et spørsmål det er umulig å svare på. Jeg visste ikke mer jeg heller når jeg var 18. En parfyme som passer på deg, kan være helt forferdelig på noen andre. Du må gå i butikken og prøve ut forskjellige sorter, be noen med deg, enten en kompis eller en veninne. Kanskje er hun som står i butikken flink også? Men det beste rådet du fikk her inne er EN sprut. Personlig mener jeg to små sprut, en på hver side er best. Og da minst etpar timer før du skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 22. november 2009 #19 Del Skrevet 22. november 2009 Enig i at du bør prøve ut dette selv, men det går nå an å gi noen tips da! Mannen min bruker Lacoste 'Red' (aftershave og deo). Den lukter kjempegodt på ham iallefall! En annen han har er Gant 'Liquid', den er også god, synes jeg. Lykke til på date, Adrian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #20 Del Skrevet 23. november 2009 (Mods; bare flytt tråden om den er i feil forum. Fant ikke ut hvor jeg skulle gjøre av den) Hei. Er en gutt på 18 og har en hybelkamerat som har hooka meg opp med ei venninne av dama hans. Jeg har bare sett henne 1 gang på butikken når jeg og kompisen og dama hans var der. Aldri pratet med henne selv. Men nå har det seg sånn at dama til hybelkameraten min foreslo at jeg og venninna hennes kunne gå på en date. Så jeg tenkte what the hell.. Gir det en sjanse! Og når man drar på date må ikke bare kjemien osv. fungere. Er et lite pluss at man lukter godt også. Så må derfor gå til innkjøp av parfyme siden jeg er fri for det. Så siden dette er et kvinneforum, kunne jeg ikke funnet en bedre plass å spørre. :D Hva er de 3 beste manneparfymene du vet om? (Lov å bare svare 1 eller 2) Jeg er 180 høy og mørkt brunt hår, om det skulle ha noe og si. Jean paul.. men du vil vel kanskje ha noe som ikke ALLE har.. da vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå