Russian Roulett Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Uff, dette driver meg til vanvidd, og jeg får ikke sove om natten, og jeg forsover meg til jobb:/ Min storesøster ble for ca et halvt siden sammen med min eks, etter at de var blitt sammen, bestemte hun seg for å si det til meg. Jeg ble da selvfølgelig rasende, og jeg har aldri skjelt et menneske ut på den måten før. Hun kunne ikke forstå reaksjonen min fordi jeg ikke hadde noen følelser for fyren.. Men kjære vene, det var min første kjæreste, og jeg hadde vært sammen med han en gang til seinere, i tillegg til det, er hun 8 år eldre enn han, og søsteren min har en sønn! Men så fikk jeg da en melding hvor hun sa hun hadde slått opp med han, og alt var sånn halveis greit, (hun er jo tross alt søsteren min) og jeg sa det ville ta litt tid for meg, men alt skulle bli som før etterhvert, og vi begynte sakte men sikkert å snakke mere med hverandre. Men for en god stund siden, fikk jeg da vite at hun hadde jo ikke slått opp med han.. Hun hadde møtt han bak ryggen min leenge.. Jeg føler meg så urespektert og tråkket på, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hun er bestemt på å fortsette med dette fjollete og barnslige forholdet, selv om hun vet at hun mister meg.. Vi har alltid vært veldig nære, og bestevenner så lenge jeg kan huske. Men jeg kan ikke fatte og begripe hva hun driver med, hvem kaster vekk familien sin for en 20 år gammel gutt som ikke kan engelsk, og ikke vet hva politikk er. (han er ganske lite å spare på, noe jeg har prøvd å si, men det går for døve ører) Hadde dere ofret deres søsken for en kjæreste? Hva burde jeg gjøre, bli venner igjen uansett eller?
Gjest WildRider Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Nå er jeg slik at jeg mener at mine venninner holder seg langt unna mine ekser, og jeg holder meg langt unna deres ekser. Så langt har det ikke vært noe problemer med det for min del, og det er jeg temmelig glad for. Det er noe med det at mine ekser er min fortid, jeg syns ikke noe om at andre skal gå og grave dem opp og vifte med dem forran ansiktet mitt. Er jeg barnslig, teit, eiesyk fordi jeg mener det? Ja, det får så være, men jeg syns det skal være slik. Derfor kan jeg fullt forstå at du tar dette her med søstra di og eksn din vanvittig tungt. Det første som slår meg er at søsteren din ikke en gang har ryggrad nok til å stå for forholdet, det kunne det etterhvert kanskje ha stått litt respekt av om ikke annet, men når hun går i vei og lyver til deg samtidig som hun knuger seg fast til ham bak ryggen din så sier det mye negativt om henne hvertfall. Dårlig dømmekraft, og dårlig oppførsel mot deg på alle måter. Jeg er uten å kjenne søsteren din 99,8% sikker på at det forholdet der ikke kommer til å vare livet ut for å si det slik, basert på beskrivelsen av søsteren din, og den kanskje mindre begavede kjæresten hennes. Jeg vil tro at om en stund så innser hun det selv, om hun ikke er helt kørka og fortapt i fyren. Da vil hun komme løpende til deg for å lappe sammen forholdet mellom dere og tigge om godviljen din.
Russian Roulett Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 @ Wildrider:) Den regelen, er jo en uskreven gylden regel, som alle vet om, skulle en tro:p Så ja, kanskje eiesyk osv, men med god rett! Jeg håper inderlig du har rett, for jeg savner søsteren min fryktelig, samtidig som jeg ikke klarer å se henne inn i øynene, uten at jeg har lyst til å rive hodet av hennes...
Gjest WildRider Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Du har all rett til å føle det slik, og tenke slik om saken. Forstår ikke hun det så er det ikke ditt problem hvertfall.. Når du går og gjør en så, i mine øyne, idiotisk handling så må man hvertfall stå for det og ta konsekvensen av det. Skjønner godt at du savner henne, det er ikke til å se forbi, uansett hvor sint du enn måtte være på henne. Trist at hun valgte å gjøre ting slik, selv om hun visste at det ville skape en splid mellom dere. Det må hun ha visst, kan ikke tenke meg at hun satset på at dette ville gå bra vel.. Håper virkelig det ordner seg for dere med tiden, at hun snart dumper han fyren og velger tilbake søsteren sin!
Russian Roulett Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Det får vi håpe:) Takk skal du ha, fint å vite at det ikke er unormalt å tenke slik jeg tenker:p Så får du ha en god natt/god morgen:D
I Grosny Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Hun fant en x, (som på en måte var søpla di). Plukket han opp og koste seg med han. Hun har ikke stjålet kjæresten din, bare rotet litt med søpla. Det er trist at hun roter med en som du vet, og har fortalt henne at ikke holder mål. Han har feil du ikke kunne leve med, og sjarm hun ikke kom seg unna. Hun løy om det fordi hun ikke ville såre deg, eller få deg sint. Jeg synes ikke storesøstra di er slem, hun bare resirkuler mann du har kastet. Det er hun som kliner med et problem, ikke du. Jeg synes du skal tilgi storesøstra di,forelskelse er følelser som kveler fornuften, hun har kanskje prøvd å motstå disse følelsene, men kjemper man i mot blir de bare verre.
Gjest salma Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Jeg er litt usikker på hvorfor dette er et problem. Er det at hun roter med eksen din? I så fall så har du jo dumpet ham, og det høres ikke akkurat ut som at du har tenkt å ta ham tilbake heller. Er det at han ikke er bra nok for henne? I så fall så er vel det hennes valg. Han var jo bra nok for deg en gang i tiden også... Dessuten så kan andre passe sammen med ham selv om du ikke gjorde det.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Man kan godt ha en "regel" selv om at man ikke blander seg borti venninners eller søstres ekser, men man kan jo ikke forlange at andre har den samme regelen.
Nyxe Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Jeg er litt usikker på hvorfor dette er et problem. Er det at hun roter med eksen din? I så fall så har du jo dumpet ham, og det høres ikke akkurat ut som at du har tenkt å ta ham tilbake heller. Er det at han ikke er bra nok for henne? I så fall så er vel det hennes valg. Han var jo bra nok for deg en gang i tiden også... Dessuten så kan andre passe sammen med ham selv om du ikke gjorde det. Signerer den! Kjenner til to tilfeller minst hvor søster/bror plukket opp eksen og giftet seg med h*n. Og de er utrolig lykkelige og fine par. Klart det kanskje er litt ukomfertabelt, men du må nesten bare venne deg til det, det er absolutt ikke opp til deg å bestemme hvem søsteren din får og ikke får være med. Og det er smålig å kutte kontakt med henne av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Nei, jeg forstår deg ikke. Du synes ikke fyren er noe å samle på en gang. Jeg hadde bare forstått deg dersom det var en som du hadde følelser for og fortsatt ønsket tilbake.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Alle som vil kan gjøre hva de vil med mine ekser. Hadde en søster eller venninne blitt sammen med en av de, tror jeg at jeg bare ville syntes synd på henne.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 Hadde en søster eller venninne blitt sammen med en av de, tror jeg at jeg bare ville syntes synd på henne. Nettopp! Det er jo det du burde i dette tilfellet, ts.
Russian Roulett Skrevet 22. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2009 Alle som vil kan gjøre hva de vil med mine ekser. Hadde en søster eller venninne blitt sammen med en av de, tror jeg at jeg bare ville syntes synd på henne. Hehe, jaja det er sant:p Men hun har løyet meg opp i ansiktet flere ganger, og klarer ikke stå for det hun har gjort. Og jeg syns også at det burde blinke et rødt lys i panna på henne, når hun begynte å merke at hun fikk følelser for han, og kanskje tatt en liten telefon og snakket med meg om dette. Og dessuten er det kvalmt at søsteren din knuller på samme fyr du har hatt sex med, og han er i tilleg 8 år yngre enn henne..
Russian Roulett Skrevet 22. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 22. november 2009 Man kan godt ha en "regel" selv om at man ikke blander seg borti venninners eller søstres ekser, men man kan jo ikke forlange at andre har den samme regelen. Den regelen har vi hatt..
Russian Roulett Skrevet 22. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 22. november 2009 Hun fant en x, (som på en måte var søpla di). Plukket han opp og koste seg med han. Hun har ikke stjålet kjæresten din, bare rotet litt med søpla. Det er trist at hun roter med en som du vet, og har fortalt henne at ikke holder mål. Han har feil du ikke kunne leve med, og sjarm hun ikke kom seg unna. Hun løy om det fordi hun ikke ville såre deg, eller få deg sint. Jeg synes ikke storesøstra di er slem, hun bare resirkuler mann du har kastet. Det er hun som kliner med et problem, ikke du. Jeg synes du skal tilgi storesøstra di,forelskelse er følelser som kveler fornuften, hun har kanskje prøvd å motstå disse følelsene, men kjemper man i mot blir de bare verre. Problemet er at hun eier ikke dømmekraft eller fornuft når det gjelder mannfolk, og jeg får det ikke inn i hodet hva en 28 år gammel mor skal med en 20 år gammel kjæreste som er fryktelig umoden. Hadde det vært enn annen 20 åring, hadde jeg selvfølgelig gitt han fair sjans, for folk er forskjellige, men greia er at jeg vet hvordan han er, så jeg forstår ikke hva hu skal med han, kan hun ikke bare ligge unna gubber jeg har vært på? Kanksje det er smålig, men slik er jeg, og har alltid vært slik, og det værste er, er at hun er helt lik selv, hun hadde reagert på akkurat samme måte som megom jeg hadde hatt sex med eller blitt sammen med en eks av henne..
Russian Roulett Skrevet 22. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 22. november 2009 Signerer den! Kjenner til to tilfeller minst hvor søster/bror plukket opp eksen og giftet seg med h*n. Og de er utrolig lykkelige og fine par. Klart det kanskje er litt ukomfertabelt, men du må nesten bare venne deg til det, det er absolutt ikke opp til deg å bestemme hvem søsteren din får og ikke får være med. Og det er smålig å kutte kontakt med henne av den grunn. Ja, det er smålig, men det er en prinsippsak, og hun hadde behandlet meg på samme måte hadde jeg gjort noe sånt, så hun burde vite bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå