Silfen Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Begynner om 10 min. på TV2. Jeg gleder meg, har hørt SÅ mye om serien!
Gjest Starya Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Ser den jeg. Fulgte ikke Buffy fast, og gikk derfor glipp av Angels opptreden der. Da blir det nok ikke det samme å se denne serien. Men det er jo vampyrer, så da får det duge..
Silfen Skrevet 21. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2003 Hmm. Den var ok. Jeg forventer bedre episoder senere. Men herregud så lekker han er!
Gjest Starya Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 Vel, jeg var jo ikke helt imponert da. Men, jeg blir nok å følge den trofast fremover likevel. Bare synd den sendes så sent på kvelden.
orakel Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 Jeg har sett hele serien (alt som er sendt i USA). Sesong en er grei nok, det blir bedre etter hvert, men jeg liker Buffy bedre. For alle som likte lovestoryen Buffy/Angel så er episode 8 av Angel (sesong en) et must. Da får de 24 timer sammen.
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #9 Skrevet 22. august 2003 Niks. Hadde de sendt det litt tidligere på kvelden kunne jeg kanskje vurdert det, men kl. 23 ligger jeg i senga, jeg.
Kaktus Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Tok det opp i går - skal kose meg med den i dag. Har sett 6 sesonger med Buffy på DVD og nå er Angel neste.
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Poden hadde sikert likt Angel.. Kanskje like greit at han ikke får vite at den serien eksisterer.
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #14 Skrevet 23. august 2003 Ligger også i sengen kl 23. Har sett litt på Buffy når jeg kommer på det. Hvem er Angel ?
Gjest Starya Skrevet 23. august 2003 #15 Skrevet 23. august 2003 Etter hva jeg har fått med meg er han en vampyr som ble belemret med en samvittighet. Kinkig. Også har hatt vært typen til Buffy.
Joplaya Skrevet 23. august 2003 #16 Skrevet 23. august 2003 Argh!!! Kommer den i reprise noensinne før neste torsdag?
Milly:) Skrevet 23. august 2003 #17 Skrevet 23. august 2003 Så én episode når jeg var i England for et år siden, men synes ikke det var en spesielt bra serie. Kan hende det bare var den episoden da... Så jeg får vel ta meg en titt
Jinx Skrevet 24. august 2003 #18 Skrevet 24. august 2003 Nope skal ikke se Angel.. Dessuten så går det så sent.. (som så mye annet)
Gjest Donna Skrevet 24. august 2003 #19 Skrevet 24. august 2003 Så seint :-? *sukk*.....husker de tidlige episodene av Buffy - da hun og Angel var sammel. .........åh han er jo deilig da !!!! ......Husker jeg var såååååå fornøyd den natten de fikk sammen - men så ble jo alt ødelagt ....... bare fordi han fikk oppleve et kort øyeblikk med intens lykke -! ....serien tapte seg etter det :-? Hva handler nå denne nye serien om da? Dreper han vampyrer? nei forresten - han er jo en selv.....
Gjest Starya Skrevet 24. august 2003 #20 Skrevet 24. august 2003 Joa, han går løs på egen rase.. Kjapt resymè fra en som kanskje ikke fulgte så innmari godt med: Episoden startet med at vår deilige helt kommer over noen slemme vampyrer som ypper seg på et par damer. Angel sloss med dem, og blir "forandra" under kampen. Når vampyrene er beseira ber han damene pigge av, hun ene blør fra panna, og han ble vel småsulten antar jeg. Når han kommer hjem er det en snodig kis der som "ikke lukter menneske". Jeg tror han må være en slags demon, av den hyggelige sorten? I alle fall, han hevder å være en budbringer. "Noen" vil at Angel skal gjøre skikkelig nytte for seg, og ikke bare sose ensomt omkring. Så, han får et navn og et sted -Lady in distress. Han blir kjent med ei berte med en slem eks som Angel vil beskytte henne fra. Eksen viser seg å være vampyr han også. Berta får se Angel transformert og får panikk, eksen får tak i henne, og tar livet av henne. Nå må Angel få fatt i fyren, det gjør han ved hjelp av en kvinnelig bekjent fra Sunnydale, som etterpå bestemmer for å slå seg sammen med ham. Kun foretningsmessig, altså. Ja, jeg tror det var det hele..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå