berta88 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 (endret) heihei=) jeg husker at jeg en gang leste om en mobil som hadde fulltastatur med Æ Ø Å som egne taster.. altså ett norsk tastatur.. er det noen som har peil på hva mobil det var? husker det ikke selv.. Endret 20. november 2009 av berta88
FrkHøne Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Tror ikke det finnes en med "fult" norsk tastatur. Jeg har selv N97 med fulltastatur og æøå er ikke egne taster, men man bruker bare en "shift" tast for å få de, så det er ikke så veldig mye vanskeligere enn om det skulle være egne taster for de. Jeg er iallefall veldig fornøyd med den måten. Såg på LG sin med fulltastatur, men der måtte man inn her og inn der for å få æøå så det var veldig tungvint.
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg har Nokia E71, der æ og ø har egne knapper. ''å'' må man bruke shift på.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg skal ha Nokia N900 når den kommer!! Den er SYYKT lekker! http://maemo.nokia.com/ *SIKLE* Det er noe fulltastatur-lignende på den Hihiii! FNIIIIIIIS!
berta88 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 jeg fant faktisk den som har spessial "laget" får norge :gjeiper: http://www.itavisen.no/818906/monstertelefonen denne var det jeg hadde lest om.. så da hadde jeg faktisk ikke lest feil..:-)
Zzyzx Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 HTC sine android-telefoner (Magic, Hero, Tattoo) kan også få norsk fulltastatur ved å laste ned et lite program. Jeg har hatt det på min Magic siden den ble innkjøpt i juni.
FrkHøne Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Vil ve l ikke kalle den spesial laget for Norge, når det er et program som du sikkert får til alle Samsung Touch telefoner som gjør at du får fulltastaturet. På min er det et "fysisk" tastatur, ikke på touch-skjermen. Regner med de fleste lager slike programmer til sine telefoner, hvis de slippes i Norge.
feuerstein Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Hva mener man med fulltastatur? At tastaturet er som på en pc, med én tast for hver bokstav. Se f.eks. Nokia E72.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå