Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #21 Del Skrevet 21. november 2009 han spiller og liker å spille, men han turde ikke vise den siden av seg. Nemlig, lille venn! les første post.. han spiller for seg selv.. les mellom linjene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #22 Del Skrevet 21. november 2009 han spiller og liker å spille, men han turde ikke vise den siden av seg. Han knuller og elsker sex.. burde han da vise den siden av seg selv hvis alle vennene hans ber om om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 21. november 2009 #23 Del Skrevet 21. november 2009 Så det å vise seg fram er å være seg selv? Nei, det er å stå for den man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #24 Del Skrevet 21. november 2009 Nei, det er å stå for den man er. Igjen.. han knuller og elsker sex.. burde han da vise den siden av seg selv hvis alle vennene hans ber om om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. november 2009 #25 Del Skrevet 22. november 2009 Han knuller og elsker sex.. burde han da vise den siden av seg selv hvis alle vennene hans ber om om det? I alle fall om damene spør om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #26 Del Skrevet 22. november 2009 I alle fall om damene spør om det. å? ikke menn, lille venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #27 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er selv gutt og spiller gitar. Det hele begynte med at jeg ville imponere jentene i klassen min da jeg gikk i 10. klasse. De skulle ha meg til å lære dem å spille gitar.. endte faktisk med at jeg fikk min første kjæreste med å lære henne å spille gitar. Er du god å spille OG synge, så go for it. Om du ikke er selvsikker, så drit i det. Det handler veldig mye om kroppsspråk når du står der. Om de ber deg spille og du bare sier nedlatende "Jaja.. kan sikkert spille en sang...." og er nervøs og redd, så går det til helvette. Du må være glad og le mye mens du sitter/står der.. Ha selvironi.. Lag en GLAD stemning. Dessuten har jeg erfaring av at jenter liker "showtyper" som f.eks. spiller gitar. Bare husk å ikke sitt å jamm på gitaren hele kvelden, da blir de lei.. Gi deg "smakebiter" ^^ Jeg har kommet til sengs med ett par jenter på grunn av den gitaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puff Skrevet 24. november 2009 #28 Del Skrevet 24. november 2009 vel.. jeg er en av de jentene som blir lett sjarmert av gutter som spiller gitar, kanskje fordi jeg spiller selv.. Men! det kommer helt an på settingen. de som spiller gitar på nach/vors for å vise seg frem kan bli irriterende. mens de som spiller for å skape stemning, og for kosens skyld kan være sjarmerende. det er mer sjarmerende fordi de ikke prøver å være det. Ikke ta deg selv så høytidelig, gjør litt moro ut av det, spill en enkel sang om du vil (eller er for nervøs til noe avansert)! da gir du uansett en smakebit av hva du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. november 2009 #29 Del Skrevet 29. november 2009 herregud da ! gutter som spiller gitar er jo sjønnt da ! ; - o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. november 2009 #30 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er ikke fan av gitar på nach. Men så lenge man ikke drar "nothing else matters" så skal jeg overleve. Jeg har blitt bedt om å synge flere ganger på nach fordi "det er det jeg kan", men det skjer ikke. En av flere grunner til at jeg har sluttet med nachspiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 7. desember 2009 #31 Del Skrevet 7. desember 2009 jeg digger gutter som kan spille gitar. Drar lett opp nivpet på en ellers uattraktiv gutt! han blir så mye mer interessant da. Skikkelig sjarmis med gutter som spiller gitar... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #32 Del Skrevet 9. desember 2009 Er han en taper fordi han ikke ville spille? Det er jo de mase-taperne som er tapere. Hater sånne folk som skal mase på at du skal gjøre det de vil, eller det samme som de. F.eks singstar. Koooom igjen a, jojo, må synge, jo, kom igjen a. Nei, jeg hater å synge, DU kan synge, du synes det er gøy, hvorfor bruke halve kvelden på å mase på meg? Fy faen jeg hater sånne folk. Get a life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaun Skrevet 9. desember 2009 #33 Del Skrevet 9. desember 2009 Er en gutt som spiller for meg sjøl for det meste, men en kveld (på fest of course!) så ba mange av vennene mine meg spille. Og på denne festen var hun jeg er forelsket i også der. Der ble jeg jo shiitnervøs fordi jeg aldri har spilt foran «publikum».. men også fordi jeg har hørt at dere jenter ikke er fan av nachspielgitarister.. endte jo med at jeg avslo. Ville jo ikke drite meg ut foran hu jeg er forelsket i.. så hva syns dere jenter? "Ships in harbor are safe, but that`s not what ships are built for." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #34 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ALDRI syntes noe om gutter som spiller gitar og kommer heller aldri til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 10. desember 2009 #35 Del Skrevet 10. desember 2009 Har ALDRI syntes noe om gutter som spiller gitar og kommer heller aldri til å gjøre det Det er særdeles viktig at man har håndfaste krav og at man velger sin livslange partner etter fornuftige og rimelige forutsetninger. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #36 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er særdeles viktig at man har håndfaste krav og at man velger sin livslange partner etter fornuftige og rimelige forutsetninger. Stå på! Tror heller aldri jeg ville vært drømmedama til en som likte å spille "svisker" med sin kassegitar på nachspiel og som forventet at damene så på han med stjerner i blikket. Æsj hadde jeg sagt til han og gått! Her går det nok mest i rock og tekno/dance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #37 Del Skrevet 10. desember 2009 Det går mest i Rock og tekno/dance faktisk..Det gjør det ja? Det faktum at du skriver tekno med K og setter likhetstegn mellom techno og dance gir meg den umiddelbare følelse av at kvaliteten på det du hører på er dårlig. Jeg tipper du liker "rock" og "techno" og dance. Du vet nok desverre ikke hva hverken rock eller techno er. Så for fremtidlig referanse Rock er f.eks (varierende subsjangere) Queens of the stoneage Led Zeppelin Def Leppard El caco Kyuss Soundgarden Primus Techno er: Jeff Mills Underground Resistance Juan Atkins Claude Young Derrick May Scan 7 Trentemøller Ken Ishii Drexciya Det du hører på er imidlertid Bæsj og Tiss/Promp. Eller typisk DJ ditt og DJ datt, samt scooter, Tiesto og prompenissen. Av Rock liker du Blink 182, Evanescence, og Foo fighters. Gratulerer, du er en amøbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #38 Del Skrevet 10. desember 2009 Det går mest i Rock og tekno/dance faktisk..Det gjør det ja? Det faktum at du skriver tekno med K og setter likhetstegn mellom techno og dance gir meg den umiddelbare følelse av at kvaliteten på det du hører på er dårlig. Jeg tipper du liker "rock" og "techno" og dance. Du vet nok desverre ikke hva hverken rock eller techno er. Så for fremtidlig referanse Rock er f.eks (varierende subsjangere) Queens of the stoneage Led Zeppelin Def Leppard El caco Kyuss Soundgarden Primus Techno er: Jeff Mills Underground Resistance Juan Atkins Claude Young Derrick May Scan 7 Trentemøller Ken Ishii Drexciya Det du hører på er imidlertid Bæsj og Tiss/Promp. Eller typisk DJ ditt og DJ datt, samt scooter, Tiesto og prompenissen. Av Rock liker du Blink 182, Evanescence, og Foo fighters. Gratulerer, du er en amøbe. Du nevner noen jeg liker der ja. Kan i tillegg nevne at jeg er nærmere 40. Haha. Og elsker å danse - disko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #39 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror heller aldri jeg ville vært drømmedama til en som likte å spille "svisker" med sin kassegitar på nachspiel og som forventet at damene så på han med stjerner i blikket. Æsj hadde jeg sagt til han og gått! Her går det nok mest i rock og tekno/dance. Det er forskjell på en gutt som spiller gitar og det du skisserer over, hvis du forandrer premissene så blir utfallet selvsagt annerledes. Capiche? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #40 Del Skrevet 11. desember 2009 Synes det er litt pinlig når folk drar frem gitaren og begynner å gaule. Funker sikkert bra om man er like dyktige som de i kings of convenience f.eks., men er man blant de som river i strengene, så bør man la gitaren hvile når det er andre til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå