Gå til innhold

Julekalender?


M-Man

Anbefalte innlegg

Tjohei!

Jeg og kjæresten har vært i lag siden omtrent september, og kjente hverandre i ca 8-9mnd før vi ble sammen (ikke så veldig godt, men vi er sakte, men sikkert blitt bedre kjent). Vi er i midten av starten av 20-åra.

Anywho, jeg har lyst til å overraske henne på en litt kreativ måte i år ved en julekalender, men lurer litt på om jeg faktisk bør fortelle henne at hun skal få en kalender eller om det bør være en overraskelse?

Anywho, planene jeg har er blant annet:

En jordfeilbryter (fordi jeg i evigheter har lovet henne å gjøre noe elektrisk arbeid i leiligheten hennes, og ja - jeg er elektriker).

flaxlodd

hjemmelagd stearinlys

lage et motiv ut av sånne greier man hadde på barneskolen og tok strykejern over.. Sånne sylinderting av plast..

lue jeg har strikket

sexy undertøy (ordentlige saker!)

små sjokolader

gi en ordentlig adventskalender med sjokolade 1. des

skjerf jeg evt har strikket, men tviler på at jeg klarer å strikke lue -og- skjerf ila ei uke.

hjemmelaget syltetøy

bamse

neglfil (en intern en)

parfyme

enda mer små sjokolader

dikt

reiseting (vi skal bort i desember). litt usikker på hva slags reiseting, though

et eller annet nusselig fra Ting

hvit kopp jeg skal male noe på?

plusspluss av både små og store ting. Eventuelt innspill til noe jeg kan slenge på? Vil kanskje ikke ha så altfor klisseromantiske ting da forholdet er noe ferskt og jeg ikke vil frike henne ut. Vil være kul og kreativ :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente 14

ÅÅ, dette kommer hun til å elske :)

Kjør på med personlige ting og gjerne minn henne på minner fra dere møttes eller lignende!? Eller hjemmelagde hjerteformede pepperkaker i en fin boks.

Du må være en fantastisk kjæreste som kom på dette, uansett hva du gjør kommer hun til å elske det, det hadde hvertfall jeg gjort..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lage et motiv ut av sånne greier man hadde på barneskolen og tok strykejern over.. Sånne sylinderting av plast..

Ehm... jeg hadde ikke blitt så veldig glad for noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... jeg hadde ikke blitt så veldig glad for noe sånt...

Fordi du er ei materalistisk møkkakjerring og absolutt ikke etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart_jul

utrolig flott ide m-man! :D dette tror jeg kjæresten din blir kjempeglad for. jeg ville nok ha syntes det var mest kjekt hvis det ble en overraskelse, for om du forteller henne at hun snart skal få en kalender,så kanskje hun føler at hun MÅ lage en til deg og selv om hun ikke trenger det...hvis du skjønner? =)

supersøte små ideer du har -kult at du blander hjemmelaga og kjøpte ting :D hva med små lapper innimellom disse gavene? - noen hvor det bare står: jeg er kjempeglad i deg. takk for at du får meg til å smile...mens andre kan det stå en aktivitet du har planlagt at dere kan gjøre eller at du kan gjøre for henne - som f.eks : i dag blir det massasje på deg -eller i dag kan vi dra ut å spise..osv.

masse lykke til =) håper vi får høre hvordan kalenderen ble mottatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, thanks. Jeg har et veldig trangt tidsskjema mot den 1. da jeg er opptatt det meste av ettermiddager ol. Sånne beskjeder er søte, men tror ikke det helt er noe for oss. Vi uttrykker ikke nødvendigvis kjærlighet gjennom ord, men heller gjennom handling. Typ, jeg veit at hun sannsynligvis ikke kommer til å si hun elsker meg noensinne, men på den annen side har jeg aldri møtt noe varmere menneske :) Derimot ble jeg litt inspirert av en annen tråd på forumet her hvor det var en puslebrikke i hver dag, totalt 24 stk :D

Må i så fall skaffe sånn hardpapp.

Pokker, jeg skulle begynt tidligere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du var ferdig men måtte bare slenge inn noe... Kansje noen tillegs gaver :D

kondomeriet... har masse gøy.

eller:

Gavekort på massage, hjemmelaget middag, en jeg gjør alt du vil dag, gå i butikken, vaske huset etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALLTID ønsket meg en mixTAPE! Jeg syns du burde lage en til henne evt med dine yndlingsanger, eller sanger du vet om som du tror hun kommer til å like. Så tegne og skrive fint på koveret :D kanskje noen julesanger også?

Jeg hadde blitt sjeleglad for noe sånn hvertfall^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blant annet lagd et gavekorthefte (skikkelig proft au) med ting som overnatting m/frokost, massasje, vask av kattedo (5 stk av denne er i seg selv den største kjærlighetserklæringen en kan komme med!) pluss noen valgfrie tjenester :P

Sokker & såpebobler står på handlelista og jeg må få strikka meg ferdig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho! nå har jeg den mest geniale kalendergaven! Billetter til et teaterstykke hun *elsker*! Vi skal reise snart, og hun vil veldig gjerne se det stykket og prøver å få meg med (hvor jeg har virka lat og tulla med at jeg heller sover på hotellrommet). Regner med hun blir overrasket når hun får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...