Gå til innhold

Julekalender?


M-Man

Anbefalte innlegg

Tjohei!

Jeg og kjæresten har vært i lag siden omtrent september, og kjente hverandre i ca 8-9mnd før vi ble sammen (ikke så veldig godt, men vi er sakte, men sikkert blitt bedre kjent). Vi er i midten av starten av 20-åra.

Anywho, jeg har lyst til å overraske henne på en litt kreativ måte i år ved en julekalender, men lurer litt på om jeg faktisk bør fortelle henne at hun skal få en kalender eller om det bør være en overraskelse?

Anywho, planene jeg har er blant annet:

En jordfeilbryter (fordi jeg i evigheter har lovet henne å gjøre noe elektrisk arbeid i leiligheten hennes, og ja - jeg er elektriker).

flaxlodd

hjemmelagd stearinlys

lage et motiv ut av sånne greier man hadde på barneskolen og tok strykejern over.. Sånne sylinderting av plast..

lue jeg har strikket

sexy undertøy (ordentlige saker!)

små sjokolader

gi en ordentlig adventskalender med sjokolade 1. des

skjerf jeg evt har strikket, men tviler på at jeg klarer å strikke lue -og- skjerf ila ei uke.

hjemmelaget syltetøy

bamse

neglfil (en intern en)

parfyme

enda mer små sjokolader

dikt

reiseting (vi skal bort i desember). litt usikker på hva slags reiseting, though

et eller annet nusselig fra Ting

hvit kopp jeg skal male noe på?

plusspluss av både små og store ting. Eventuelt innspill til noe jeg kan slenge på? Vil kanskje ikke ha så altfor klisseromantiske ting da forholdet er noe ferskt og jeg ikke vil frike henne ut. Vil være kul og kreativ :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente 14

ÅÅ, dette kommer hun til å elske :)

Kjør på med personlige ting og gjerne minn henne på minner fra dere møttes eller lignende!? Eller hjemmelagde hjerteformede pepperkaker i en fin boks.

Du må være en fantastisk kjæreste som kom på dette, uansett hva du gjør kommer hun til å elske det, det hadde hvertfall jeg gjort..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider