Gå til innhold

"nude" til leppene...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_thea_*
Skrevet

jeg er den som liker å gå frem øynene, og ikke så veldig leppene. aller best liker jeg når jeg har tatt på meg fundation, og har fått litt på leppene. at de blir litt bleke og anonyme på den måte... men dette tørker ut leppene mine. de sprekker og jeg kan dra av små flak.. har hørt om en type lipgloss ol som heter nude? vil egentlig ikke ha noe klissette, men heller matt og nøytralt. er det noen som skjønner hva jeg mener og vet om hva jeg kan kjøpe?

takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mange års leting har jeg kommet fram til disse leppestiftene:

YSL sin nude-stift, kjempelett å påføre og er veldig "bløt" så det er nesten umulig å få tørre lepper av den. Men den går veeeldig fort av igjen så du må påføre ofte.

MAC har også en som heter noe med satin.. sheer satin kanskje? Og ellers er Viva Glam-serien genial. MACs leppestifter varer leeenge (!), og det er også fint med feks en lys farge i MACs Dazzleglass (lipgloss) oppå der.

Skrevet

Har fått prøve MAC sin Myth i butikken og den var himmelsk på ! Nydeligste nude fargen jeg har sett, og den dekket mine sykt naturlig røde lepper uten problem. De er desverre utsolgt for den hver gang jeg er innom, så har ikke erfaring med å bruke den over lenger tid.

Husk å preppe leppene så de ikke tørker ut først da. Jeg vet ikke hva som er lurt å ha på, jeg har en tube med noe ukjennt innhold jeg *lånte* av søsteren min som fukter dem ganske bra som jeg bruker før jeg setter på lebestiften.

Skrevet
alt med ekte saueskinn er ugg.

alt som er denim er dongeri.skulle bare levis vore ekte dongeri?

Estee Lauders long-lasting lipstick i Vanilla Truffle er den ultimate nude-leppestiften- jeg har brukt ekstremt mye tid, ressurser og penger på å finne det perfekte produktet for nude lepper, og ingen av de 400 andre leppestiftene jeg har prøvd kommer i nærheten.

At den i tillegg til å gi perfekt farge også, som navnet tilsier, holder lenge, uten at den føles tørr og ubehagelig på, og kommer i lekker innpakning, har gitt den plass langt oppe på listen over favoritt-kosmetikkproduktene mine.

Skrevet
Har fått prøve MAC sin Myth i butikken og den var himmelsk på ! Nydeligste nude fargen jeg har sett, og den dekket mine sykt naturlig røde lepper uten problem. De er desverre utsolgt for den hver gang jeg er innom, så har ikke erfaring med å bruke den over lenger tid.

Husk å preppe leppene så de ikke tørker ut først da. Jeg vet ikke hva som er lurt å ha på, jeg har en tube med noe ukjennt innhold jeg *lånte* av søsteren min som fukter dem ganske bra som jeg bruker før jeg setter på lebestiften.

Jeg elsker leppestiftprimeren KissKiss fra Guerlian, den er utrolig god. Bare les anmeldelsene på Makeupalley, den er så populær der at den sannsynligvis snart får fan-side på Facebook.

Skrevet

Jaaa Satin Myth var det jeg mente :) Jeg er også tilhenger av den.

Skrevet

Før du innfører dette: Vær så grei og ta bilder av deg selv og sjekk nøye etter at du ikke se blodfattig ut. Nude-leppestift kan være grusomt.

Skrevet
Estee Lauders long-lasting lipstick i Vanilla Truffle er den ultimate nude-leppestiften- jeg har brukt ekstremt mye tid, ressurser og penger på å finne det perfekte produktet for nude lepper, og ingen av de 400 andre leppestiftene jeg har prøvd kommer i nærheten.

At den i tillegg til å gi perfekt farge også, som navnet tilsier, holder lenge, uten at den føles tørr og ubehagelig på, og kommer i lekker innpakning, har gitt den plass langt oppe på listen over favoritt-kosmetikkproduktene mine.

Skriver under på denne! Denne leppestiften er helt fantastisk til nude-lips. Nydeligste fargen og tørker ikke ut leppene :) Fast inventar i min sminkepung hvertfall.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg har veldig lyst å prøve Estee Lauders Vanilla Truffle, men hvor finner jeg den? Bor i Trondheim. Vil prøve den, før jeg eventuelt kjøper den på nettet eller tax free..:)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg kjøpte min på Esthetique på Trondheim Torg :) Den er supergod!!!! :) anbefales på det sterkeste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...