Sol&Måne Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg bestilte noe greier fra feelunique i dag, 3 omganger rett etter hverandre, men delte opp bestilling for å slippe toll. Kommer det da i 3 pakker, eller samler de det når jeg bestilte med bare minutters mellomrom?
Gjest Heidie Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 jepp, hver ordre kommer i en pakke for seg selv
Sol&Måne Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Ok, takk skal du ha Har du noen erfaring med siden? Første gangen jeg handler der nå, vet du ca hvor lang tid det tar før jeg får pakkene?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Når jeg bestiller på en fredag så har jeg pakka torsdag/fredag uka etterpå
MissCoverdale Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 (endret) Hmm.. Er du sikker på de sender det separat hvis du er registrert og bestiller ila så kort tid? Jeg pleier å vente til jeg får bekreftelse på at ene ordren er sendt ut, før jeg bestiller ny ting. Tror jeg har bestilt varer derfra 15 ganger nå, og 10 av disse ble sjekket i tollen. Edit: ang leveringstid så har jeg opplevd at det varierer en del. Alt fra 6 dager til 17 dager. Endret 21. november 2009 av MissCoverdale
Gjest Heidie Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg er HELT sikker på at én ordre blir sendt som én pakke. De slår ikke sammen ordrene bare fordi du bestiller rett etterhverandre. Det ville jo vært helt ulogisk. Er jo en grunn til at man bestiller i flere omganger, og det vet de. Jeg bestiller ofte 2-3 pakker om gangen når jeg bestiller noe der i fra, og leveringstiden har variert litt, til og med på de pakkene jeg har bestillt med bare noen minutters mellomrom. Men som MissCoverdale sier, vanligvis tar det ca en uke, men noenganger kan det faktisk ta 2-3 uker.... Endret 21. november 2009 av Heidie
Sol&Måne Skrevet 21. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2009 Tusen takk for svar! Da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet, og innstille meg på at det kommer når det kommer, hihi. Og siden det var litt delte meninger om hvorvidt det kommer samlet, får jeg bare vente å se. (Fikk forresten bekreftelse mellom hver bestilling - denne kom bare sekunder etter at jeg trykket OK).
Gjest Heidie Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Du trenger ikke å være redd for at det kommer samlet...
Nyxe Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Jobbet en sommer med pakking og forsending (pc deler både privat og bedrift) og vi slo sammen ordre hvis vi oppdaget det. Og jeg har opplevd å bestille fra USA hvor de har slått sammen ordrene, både klær og sminke. Men jeg har ingen erfaring med disse folka
Jade Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Siden FeelUnique refunderer moms-utgifter, så går jeg utifra at de ikke skaffer seg selv ekstraarbeid ved å slå sammen bestillinger slik at kunden må betale moms og postens fortollingsavgift.
Sol&Måne Skrevet 28. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2009 Gud så tregt det går å få disse pakkene da... Nå har det gått ca 2 uker siden jeg bestilte, og jeg venter nå på 6 pakker. Står jo i mailen de sender når pakken er sendt at standard leveringstid til Norge er 5-7 dager. Og jeg bare lurer, hvor lang tid kan det ta når pakken faktisk ER sendt? Det må vel være begrenset hvor lang tid det faktisk tar når pakken er i posten? Andre sider tar jo mye kortere tid, og det går jo gjennom samme post-prosess? Utålmodig!
Gjest Heidie Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Jeg føler egentlig at det er posten som er merkelig når det gjelder å levere. Jeg bestillte en pakke for 4 uker siden fra feeluniqe som ikke er kommet enda, men det jeg bestillte fra feeluniqe i slutten av forrige uke kom i dag....
Sol&Måne Skrevet 28. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2009 Jeg føler egentlig at det er posten som er merkelig når det gjelder å levere. Jeg bestillte en pakke for 4 uker siden fra feeluniqe som ikke er kommet enda, men det jeg bestillte fra feeluniqe i slutten av forrige uke kom i dag.... 4 uker?? Oj! Og du har fått mail om at pakken er sendt?
Gjest Heidie Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 4 uker?? Oj! Og du har fått mail om at pakken er sendt? Jaa... Vedder på at pakken ligger på postkontoret. Hehe. Det virker ikke som om de har kontroll i det hele tatt her i byen :P
Miko Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 Jaa... Vedder på at pakken ligger på postkontoret. Hehe. Det virker ikke som om de har kontroll i det hele tatt her i byen :P Hvis den har blitt stoppet i tollen tar det lengre tid. Jeg har bestilt fra feelunique mange ganger og hvis det er pakker under 200,- kr. kommer de som regel etter 1-2 uker, blir det stoppet i tollen går det fort 3-4 uker. Feelunique er ikke det stedet som har kjappest levering, men jeg er uansett veldig fornøyd med dem. De har gode priser og refunderer utgifter til mva/fortolling uten problemer (ulempen er bare når man bestiller over 200,- kr.-grensen at det tar litt lang tid før pakken kommer).
Sol&Måne Skrevet 28. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 28. november 2009 Jaa... Vedder på at pakken ligger på postkontoret. Hehe. Det virker ikke som om de har kontroll i det hele tatt her i byen :P Uff, det er litt surt da, hvis den ligger på postkontoret mener jeg. For man kan vel ikke bare troppe opp og spørre om de gidder å lete etter en pakke med rett navn på når man ikke har hentelapp eller noe. Urgh, tålmodighet er ikke min sterke side. Gleder meg jo til å få produktene mine, både nye som blir kjekt å teste ut, og ting jeg begynner å gå tom for. Kom igjen nå, posten! Hehe.
Miko Skrevet 28. november 2009 #17 Skrevet 28. november 2009 Uff, det er litt surt da, hvis den ligger på postkontoret mener jeg. For man kan vel ikke bare troppe opp og spørre om de gidder å lete etter en pakke med rett navn på når man ikke har hentelapp eller noe. Urgh, tålmodighet er ikke min sterke side. Gleder meg jo til å få produktene mine, både nye som blir kjekt å teste ut, og ting jeg begynner å gå tom for. Kom igjen nå, posten! Hehe. Det står i mail med lev.bekreftelse fra feelunique at man skal si fra hvis man ikke har mottatt pakken innen 15 dager.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #18 Skrevet 28. november 2009 Pokker, hadde tenkt å bestille noen julegaver der jeg.. Men de MÅ jeg i handa senest 16 desember, så det satser jeg ikke på nå.
Lilandry Skrevet 28. november 2009 #19 Skrevet 28. november 2009 Ikke meningen å spore av, men tenkte bare på leveringstider osv.! Jeg bestilte en pakke fra LF for snart 4 uker siden, siden den ikke har dukket opp sendte jeg de en mail og fortalte de det, de svarte på timen og beklaget seg på posten sine vegner at den hadde sikkert blitt borte og sendte en ny med engang. Kjempe service, spør du meg. Jeg har alltid pleidd å fått pakken innen en uke ellers. Når det går over 3 uker, så kan en begynne å lure. Så lang tid burde det ikke ta, ihvertfall ikke når en bestiller for under 200,-!
Sol&Måne Skrevet 28. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 28. november 2009 (endret) Ikke meningen å spore av, men tenkte bare på leveringstider osv.! Jeg bestilte en pakke fra LF for snart 4 uker siden, siden den ikke har dukket opp sendte jeg de en mail og fortalte de det, de svarte på timen og beklaget seg på posten sine vegner at den hadde sikkert blitt borte og sendte en ny med engang. Kjempe service, spør du meg. Jeg har alltid pleidd å fått pakken innen en uke ellers. Når det går over 3 uker, så kan en begynne å lure. Så lang tid burde det ikke ta, ihvertfall ikke når en bestiller for under 200,-! Ja det var imponerende service. Jeg bestilte også fra LF for et par uker siden, og pakken kom på under en uke Derfor jeg stusset litt på hvorfor dette skulle ta så mye mer tid. 4 av de 6 pakkene er under 200 grensen, så det burde ikke stå på det heller... Og Miko; ja ser at det står at man skal gi beskjed etter 15 dager. Jeg gir det til midten av neste uke, så maser jeg litt på dem Endret 28. november 2009 av Sol&Måne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå