Gå til innhold

Puppesuging

Gjest Gjest_Ole_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bit, tygg, klyp, slikk, sug, knull dem, lek med dem, ta for deg... Jeg tenner.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Bit, tygg

Au?

Det hørtes da veldig vondt ut.

Gjest Gjest_Jente18_*
Skrevet

Synes det er kjempedeilig jeg:)

Kan ikke si at jeg noensinne har følt meg som mora hans, tanken hadde ikke engang slått meg før jeg leste innlegget ditt og du nevnte det :gjeiper:

Skrevet

Definitivt hot! :sikle: Men ingen biting her i gården, kun slikking og suging.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER det!!! Blir søkkvåt bare ved tanken.. Godt å bli knadd,og blir jeg kysset og sugd på brystvortene kan jeg komme i en kjempeorgasme...og blir søkkvåt :sengekos: Jeg er kvinne over førti :goodbye:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Bit, tygg, klyp, slikk, sug, knull dem, lek med dem, ta for deg... Jeg tenner.... :sjenert:

Tygg? Som i Tyggis? :)

Skrevet
Hehe... hadde en kjæreste. å ta på brystvorten(e)hans var som å trykke på en knapp... Bare ta på dem i to sekunder, så var han kåt som bare det. :)

Det der må bare være meg! Egentlig er det nok bare å forestille seg at hun gjør det så er jeg klar.

Gjest Maggie-May
Skrevet

Hehe er litt morsomt at menn sutter på pupp hele livet (bortsett fra et opphold mellom 1 og 14 års alder) *bitty bitty* sutte sutte... ikke turn on i det hele tatt..

Skrevet

Jesus Boys :roll:, jeg mener ikke at dere skal gnag på dem som om de var kjøttbein. Men jeg personlig liker at det er tenner involvert.

Vi er forskjellige.

Skrevet

Kona tenner veldig på at jeg koser med brystene hennes, noen ganger ømt og forsiktig, andre ganger vil hun at jeg suger så hardt at hun får merker.

Jiippiii for at vi alle er forskjellige!!

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg elsker å suge og slikke og bruke tungen min på puppene..

Jeg elsker pupper!! Kom til meg såskal jeg kose leenge med de :gjeiper:

Skrevet

Dama liker når jeg knar og bruker tunga, bare tar det helt ut, når hun ikke vet hva mitt neste trekk er, men det jeg ser ingen har nevnt, er etter du har brukt tunga på de, og blåse, da blir vertfall dama helt vill ;)

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
Jesus Boys :roll:, jeg mener ikke at dere skal gnag på dem som om de var kjøttbein. Men jeg personlig liker at det er tenner involvert.

Enig med deg! :)

Skrevet
Har jeg fått den ene dama som ikke liker det da? Føler meg skamfull dersom jeg våger meg i nærheten med munnen. Litt trist, da jeg liker det veldig mye!

Det er STOR forskjell på å suge på puppen som et barn og å varsomt slikke brystvortene med tungespissen.

Puppeslikking = hot

Puppesuging = not

Skrevet
Det er STOR forskjell på å suge på puppen som et barn og å varsomt slikke brystvortene med tungespissen.

Puppeslikking = hot

Puppesuging = not

Uenig. Puppesuging er så hot, deilig og erotisk. Hvorfor blande barn inn i dette? Klarer ikke folk å ha to tanker i hodet samtidig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...