Edie Skrevet 22. august 2003 #21 Skrevet 22. august 2003 Jeg er.....ikke flink til å skryte av meg selv...
HellyBelly Skrevet 24. august 2003 #22 Skrevet 24. august 2003 Jeg har antakelig den slankeste midjen og den flateste magen! I tillegg er jeg visstnok kvikk og smart, lærer utrolig fort.
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2003 #23 Skrevet 25. august 2003 Jeg er heller ikke flink til å skrive pent om meg selv! :-? Sikkert mange som synes det, derfor var det lurt med en slik tråd! har fått høre at jeg er vakker, har pene øyne, pen munn og flotte pupper. Dessuten er jeg intelligent, snill og høflig. Har også fått høre at jeg er utrolig sta, i negativ betydning, men jeg synes det er positivt å være sta, jeg.
Diva Skrevet 25. august 2003 #24 Skrevet 25. august 2003 For det første, så vil jeg gi meg en klapp på skulder`n fordi vi skal begynne å trene igjen i dag. Har ikke trent siden før vi flyttet. Har ikke hatt tid...Puh! Så i dag er jeg klar til dyst. Positive ting ellers : - Har flott hår - Pene øyne - Er snill - Sta - Omtenksom - Kreativ - Har laaaange øyenvipper! (ikke det at de synes særlig uten mascara da...)
MarianneE Skrevet 28. august 2003 #25 Skrevet 28. august 2003 Positive ting ellers : - Har flott hår - Pene øyne - Er snill - Sta - Omtenksom - Kreativ - Har laaaange øyenvipper! (ikke det at de synes særlig uten mascara da...) Jeg har *Pene øyne *Fine pupper *Lange bein *Pent hår *fin munn Og er vel stort sett ganske pen uten om dette........
diddi Skrevet 29. august 2003 #26 Skrevet 29. august 2003 Jeg sier til meg selv, som en kolega pleier å si når jeg klager litt på vekten min: "XXXX, Det kan aaaldri bli for mye av deg! :D "
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #27 Skrevet 29. august 2003 Jeg forslår at noen skriver ut denne tråden, og tar den med seg på oslotreffet, så tester vi om det stemmer :blunke:
Gjest Cruella Skrevet 29. august 2003 #28 Skrevet 29. august 2003 Det var en god (litt ondskapsfull?) idé. Men nå liker jo jeg det litt ondskapsfulle jeg da. 8)
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #29 Skrevet 29. august 2003 Det var en god (litt ondskapsfull?) idé. Men nå liker jo jeg det litt ondskapsfulle jeg da. 8) Det hadde vært moro, ikke sant
:-) anna Skrevet 29. august 2003 Forfatter #30 Skrevet 29. august 2003 Men om noen sier til meg at "puppene dine er ikke SÅ pene"... ja da blir det kanskje litt gla'vold på Oslotreffet gitt.
:-) anna Skrevet 29. august 2003 Forfatter #31 Skrevet 29. august 2003 Men om noen sier til meg at "puppene dine er ikke SÅ pene"... ja da blir det kanskje litt gla'vold på Oslotreffet gitt.
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #32 Skrevet 30. august 2003 Synes jeg ser det for meg - Diva, ikkje innlogga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå