:-) anna Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Synes vi skal si noe fint til oss selv jeg. Jeg har vakre øyne, gode farger, flotte pupper og fint hår. Også smiler jeg mye og får folk til å føle seg vel (har jeg hørt) Og jeg er snill OG sjarmerende OG har god sans for humor. versego' neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg er myyyyyyyye snillere IRL enn IVR. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har vakre øyne, vakkert hår og er temmelig oppvakt. De tre er i hvert fall det jeg har fått mest komplimenter for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har vakre øyne, gode farger, flotte pupper og fint hår. Også smiler jeg mye og får folk til å føle seg vel (har jeg hørt) Og jeg er snill OG sjarmerende OG har god sans for humor. Si meg, er du meg?! Må bare tilføre rimelig oppegående og kreativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Får mange tilbakemeldinger på at jeg veldig sjarmerende, "alltid" blid, pent smil, pene, tenner, pene øyne og flotte legger...! Har også fått høre at jeg er intelligent (bra! ), og intellektuell.... :o Ja, og så er jeg dyktig i jobben min, og det er en god ting! :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er snill, omtenksom og flink på jobben. Detaljorientert, oppmerksom og høflig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2003 #7 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har sjeldent vakre øyne, er ultra-kvinnelig og velformet. Blid, positiv, sosial og glad - dessuten er jeg smart og god til å uttrykke meg. Suzy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. august 2003 #8 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har alltid fått høre at jeg er ei heldig jente som er så nydelig... Får ofte høre at jeg er morsom, må fortelle vitser på fest etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 22. august 2003 #9 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er rett og slett til å spise opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2003 #10 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har - fine, blå øyne - krøllete hår (som visstnok er nyydelig..?? :o ) - rette tenner :D - fin figur (skryt for armene og leggene mine...) - sprettrumpe 8) - intelligent - sta (på en positiv måte..) - godhjertet - ærlig (Dette er ting jeg får ros for...) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2003 #11 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har .............eheee...................... :-? Nei, dette gidder jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 22. august 2003 #12 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er pen. Har alltid fått høre det og får fremdeles høre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #13 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har .............eheee...................... :-? Nei, dette gidder jeg ikke *ler* (du har da ellers mange ting du kunne skrytt av, care). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2003 #14 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg får høre at jeg er veldig ærlig og rettferdig (det er jeg kjempestolt av :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. august 2003 #15 Del Skrevet 22. august 2003 I am beautiful, no mather what they say... Jeg er bild og har en utvidet(!) sans for humor. Dessuten er jeg til å stole på. Og mamma sier at jeg har fine øyne (og at det er det eneste jeg har arvet etter henne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 Fikk en gang høre at jeg er rappkjeftet. Aner ikke om det er positiv eller negativt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. august 2003 #17 Del Skrevet 22. august 2003 Fikk en gang høre at jeg er rappkjeftet. Aner ikke om det er positiv eller negativt. :-? Bare positivt det vel :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 22. august 2003 #18 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har fått høre at jeg har perfekte ører og en liten nese (den er rar). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 22. august 2003 #19 Del Skrevet 22. august 2003 Ifølge andre har jeg: Nydelig smil. Søt nese. Nydelig håndskrift. Snille øyne. Ifølge meg selv har jeg: Søte ører. Fint formede underarmer. OK hår, når det er ordentlig stelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 22. august 2003 #20 Del Skrevet 22. august 2003 ~~vakre øyne ~~flott rumpe ~~tykt hår med fine krøller ~~fine øyenbryn og øyenvipper hehe... Personlighet: Morsom, snill, en god lytter, ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå