Tussi'en Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Jeg vet det har vært diskutert for en stund siden. Men nå har det jo skjedd mye nytt der inne. Så kanskje alle vi som ser på, selv om vi egentlig ikke gjør det, kan synse litt. Jeg tror kanskje Christian vinner... Blant annet fordi jeg tror det er tusenvis av tenåringsjenter der ute som elsker ham og som vil bruke foreldrenes telefon til utallige stemmer... Ikke misforstå tenåringer!...Jeg synes jo også han er ok...
Shelly Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Jeg tror heller at det er Veronica som stikker av med seieren. Hun er seg seg selv, på godt og vondt, og så er hun på en måte litt "spesiell". Det synes i alle fall jeg Kristian synes jeg har tapt seg litt etter at han har begynt å rote/flørte med alle jentene. Men det er umulig å vite hvem som vinner...12
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 Jeg håper at Espen vinner. Liker ikke noen av de andre noe særlig. Spesielt ikke Remi, Monica og Veronica!
Tusseline Skrevet 25. april 2002 #5 Skrevet 25. april 2002 Jeg håper det blir Kristian som stikker av med millionen! _________________ Nikita 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-04-25 23:04 ]
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #6 Skrevet 25. april 2002 det blir hvertfall ikke Remi - heldigvis! He is OUT
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #9 Skrevet 25. april 2002 Enten ESBEN, Veronica eller Dennis!!!!!!! En av de burde vinne!!!!!!!!!!!!! Helst Esben!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #10 Skrevet 27. april 2002 Jeg synes ikke dette er moro å diskutere lenger. Hvis man ser på poulariteten på http://www.bigbrother.no er det Espen og veronica som leder tydelig. Her er hele listen fra Big Brothers barometer: Veronica 31,4 % Espen 22,4 % Kristian 11,4 % Verninca Katrin 8 %, Johannes 6,7 % Maria 6,7 % Dennis 6,1 % Monica 5 % Mikki 2,5 % Det varierer selvsagt litt fra dag til dag, men ikke mye.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #11 Skrevet 28. april 2002 hei alle! Den som burde vinne er enten, espen, veronica eller Monica. Forstår ikke hvorfor nesten ikke noen liker monica,hun er kjempeblid, alltid positiv, klager ikke og er kjempe kul. Hvorfor liker dere ikke henne??? anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå