Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og typen har vært sammen i et år. Han elsker at jeg suger han og jeg merker på at han synes det er VELDIG godt, men jeg tror han har satt seg en slags sperre om at det ikke skal gå for han når jeg suger han. Har vært ganske nær noen ganger, men han avbryter og går over til vanlig samleie.

Han sa det før første gangen jeg sugde han at det ikke kom til å gå for han når han blir sugd, så det er nok en innstilling.

Men jeg vil få det til! :lur:

Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre som er veldig intenst for han eller for å løsne denne "sperren" hans? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørre ham. Min har også det der. Noe i ham er redd for at jeg ikke skal like smaken/konsistensen. Så det nytter ikke for meg å prøve. Har sagt fra har spurt ham.

Er ikke så glad i det selv heller så jeg er litt glad for det.. :sjenert:

Men innser at vi burde samarbeidet litt mer her. :regn:

Skrevet
Spørre ham. Min har også det der. Noe i ham er redd for at jeg ikke skal like smaken/konsistensen. Så det nytter ikke for meg å prøve. Har sagt fra har spurt ham.

Er ikke så glad i det selv heller så jeg er litt glad for det.. :sjenert:

Men innser at vi burde samarbeidet litt mer her. :regn:

Tror nok det er litt samme grunnen som hos din ja. Vet ikke om jeg helt hadde likt at han kom i munnen min da, men er vel verdt å prøve.. og han trenger jo ikke komme i munnen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...