Gå til innhold

til dere bloggere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at dere som driver blogg kan se hva folk har søkt på i google for å komme inn på bloggen deres.. ser dere hvem som har søkt på hva også? Eller ip-adresser? Ser dere hvis noen har søkt på det samme mange ganger, dato osv?

Jada, jeg har selvfølgelig søkt på "navn etternavn" og funnet bloggen til en person, og lurer på om han kan avsløre meg på noen måte.. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan finne ip'en til de som er på bloggen, men det er virkelig ingen som gidder det.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg får daglig mail med antall som har vært på besøk, hvilken side de kommer fra, hvilket søkeord de har brukt og ip-adressen deres.

Skrevet
Jeg får daglig mail med antall som har vært på besøk, hvilken side de kommer fra, hvilket søkeord de har brukt og ip-adressen deres.

Damn!

Er det auto, eller noe du har ordna deg?

Skal slutte å lete etter blogger, tror jeg..

Skrevet
Damn!

Er det auto, eller noe du har ordna deg?

Skal slutte å lete etter blogger, tror jeg..

H*n tuller.

Skrevet

Jeg får vite hvilke søkeord personen har brukt, hvilken internettleverandør og hvilken by pluss ip-adresse. For ikke å glemme hvilken browser og hvilket Operatioon system(wista/xp/mac) og jeg kan til og med vite hvilken størrelse det er på skjermen din :P

Men jeg kan vel ikke konkret finne ut hva personen heter. Har ikke prøvd heller(fram til nå) men finner ikke slik interessant. Mår man blogger er man klar over at hvem som helst kan se den og man kan ikke gå å gremmes over at den ufyselige naboen snoker eller gale tante anna er inne og følger med.

Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet

Hvem er det som går rundt og vet ip adr til folks pc da?

Om du er fra Bergen har søkt på "juledekorasjoner" og kommet inn på en blogg (hvor det er innlegg om juledekorasjoner) så vil jo ikke vedkommende blogger forstå eller kunne finne ut hvem det er selv om ip adr din vises.

Men det er klart at om du begynner å legge igjen ufine kommentarer eller noe så vil du kanskje kunne bli politianmeldt og politiet kan kanskje finne ut hvem som har en ip adr.

Jeg har blogg og ser jo at visse ip adresser går igjen. Men jeg aner ikke hvem det er.

Eller jo.... Hvis det kun har vært en person inn en kveld og det er lagt igjen en kommentar, og den kommentaren kommer fra en jeg liksom kjenner (en annen blogger f.eks.) så skjønner jeg jo at den ip adr er hennes.

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Jeg får vite hvilke søkeord personen har brukt, hvilken internettleverandør og hvilken by pluss ip-adresse. For ikke å glemme hvilken browser og hvilket Operatioon system(wista/xp/mac) og jeg kan til og med vite hvilken størrelse det er på skjermen din :P

Men jeg kan vel ikke konkret finne ut hva personen heter. Har ikke prøvd heller(fram til nå) men finner ikke slik interessant. Mår man blogger er man klar over at hvem som helst kan se den og man kan ikke gå å gremmes over at den ufyselige naboen snoker eller gale tante anna er inne og følger med.

Linken til Janes Hjemmeside (som du har på alle innleggene dine) funker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...